חיפוש
מיון לפי
סגור

פלייר פטנט IRWIN VISE GRIP

 

VISE GRIP

כלי הנעילה VISE GRIP הומצא ב-1924 על יד מסגר בעיירה קטנה בשם דה-ויט, נברסקה. ויליאם פטרסון היה מהגר דני אשר המציא את הפלייר פטנט הראשון בבית המלאכה שלו, והחל למכור אותו מהחלק האחורי של הרכב שלו לחקלאים ואנשים בעיירות הסמוכות. הוא הוציא פטנט על הרעיון החדש שלו וקרא לו VISE GRIP.

מאז, VISE GRIP זכה להכרה עולמית כבחירה הראשונה כפלייר פטנט. חדשנות ואיכות הם ערכי הליבה של המותג VISE GRIP. עם ביצועים מוכחים בכל פעם, אלו הם הכלים בהם אנשי מקצוע בוחרים ומעבירים לדור הבא.

משפחת VISE GRIP של IRWIN מציעה טווח מלא של פליירים פטנט, פליירים VDE ופליירים משאבות מים, באישור TUV/GS.

פליירים VISE GRIP של IRWIN ממשיכים לקבוע את התקן באמינות, איכות וחדשנות , היום ובעתיד.

בכל מקום בו דרוש כלי איכות , VISE GRIP של IRWIN מספקת מענה.

 

 RECORD

 

החברה הוקמה במקום ב-1898 בדרום יורקשייר בשייפילד שבבריטניה. מפעל כלי RECORD הצליח במהירות לתרום תרומה נכבדה למוניטין העולמי של האזור בייצור פלדות ויציקות באיכות גבוהה.

שם המותג RECORD נקבע ב-1909 ועד שנות ה-20 טווח המוצרים התרחב וכלל מלחציים, מקצועות, מלחצות ומפתחות צינורות אשר איפשרו לעסק לצמוח במהירות בבריטניה ובשווקים רבים מחוצה לה.

כיום , RECORD של IRWIN ממשיכה להצטיין על ידי דבקות בערכים המסורתיים שנקבעו על ידי מייסדיה, ומייצרת כלים הזוכים להערכה רבה מצד משתמשים מקצוענים הודות לאיכות ולאמינות הייחודים שלהם. 

 

פליירים פטנט FAST RELEASE

 

הכלים הננעלים עם שחרור מהיר VISE GRIP החדשים של IRWIN מאפשרים שחרור ביד אחת ללא הדק, ולכן קל יותר פי שניים לפתוח אותם מאשר העיצוב הקודם. מאחזי PROTOUCH לא מחליקים, מונעי צביטה מבטיחים נוחות, שליטה ופחות עייפות בידיים.

 

 

 

 

  1. לחי מעוקלת ייחודית - מעולה לאחיזה וסיבוב בטוחים של צורות משטח רבות, כולל צינורות עגולים, ברגים מרובעים או משושים ועוד. מושלם לכל יישום המצריך מומנט מקסימלי.
  2. לחי תחתונה עם הפעלה עצמית - מנגנון לחי המספק עוצמת אחיזה גדולה פי 3. ציר מאפשר ללחי להתיישר על החלק כדי להבטיח אחיזה מקסימלית ללא החלקה.
  3. מבנה חזק עמיד לזמן רב - אורך חיים ארוך פי שניים, עשוי פלדת סגסוגת מדרגה גבוהה שעברה טיפול תרמי לחספוס ועמידות מקסימליים.
  4. מאחזי PROTOUCH - מבטיחים נוחות , שליטה ופחות עייפות של הידיים.
  5. בורג כיוון עם מפתח אלן - הדק כדי לקרב את החומר לאחיזה הדוקה יותר. שחרר כדי להבטיח שחרור מבוקר.