חיפוש
מיון לפי
סגור

טרונקס ארגונומיה - TRONEX ERGONOMY

טרונקס ארגונומיה - TRONEX ERGONOMY

 

טרונקס ארגונומיה - TRONEX ERGONOMY

 

חותכי צד / קטרים ושפיץ פליירים נחשבים לארגונומיים באמת רק כאשר הם גורמים באופן מהותי להפחתת  ההסתברות של הפרעות טראומה מצטברות של היד, אצבע, שורש כף יד, או הזרוע.

הידיות  של הקטרים והשפיץ פליירים של - Tronex מסדרת ה-  7000  מיועדות להעביר כוח מהמפעיל / מי שאוחז בהן לנקודת הפעולה באופן ארגונומי מאוד.

כף ידו של העובד הממוצע היא כארבעה אינץ '. לכן ידיות הכלי צריכות להיות ארוכות ארבעה אינץ 'לפחות, כדי לאפשר חופש יד ומיקום, 4 עד 5 אינץ' יהיה עוד יותר רצוי.

אורכן  של ידיות סדרת Tronex 7000, מהמפרק לסוף, הוא 4.8 אינץ '. לעומת מתחרים אחרים ידועים בעולם שאורכן נע בין 3.7 אינץ' ; 3.6 אינץ'.

 

סדרת ה- 7000 עם הידית הארוכה  מאלצת את המפעיל ,  להעביר את כוח החיתוך תוך  שימוש של כל ארבע האצבעות כדי להפעיל את הכלי. לעומת קטרים קצרים שבהם המפעילים יכולים להשתמש רק בשתיים או שלוש אצבעות על החותכים.

בעת החיתוך עם הידית הארוכה  , מתחלק  העומס שמופעל על  כף היד של המשתמש ולא מתרכז במקום אחד ,לעומת זאת, בשימוש עם הידית הקצרה מופעל כוח נקודתי  שחופר לתוך הכף, דחיסת עצבים וגידים והפחתת זרימת דם.

 

תכונות חותכי צד עם ידית ארגונומית מסדרת ה-7000 של TRONEX

Tronex 7000

 אחיזה ייחודית נוחה וארגונומית

ידיות בציפוי כפול: ויניל קשה ומעליו ריפוד של ספוג  נעים ורך בטוח ו ESD

המעטפת החיצונית היא גם בידוד אנטי סטטי/ ESD  וגם מספקת ביטחון ומונעת החלקת היד  מהשטח המרופד. הסוד העיקרי בספוג הייחודי הוא שדחיסה קלה של הכרית מסייעת להעביר את לחץ החיתוך בצורה יעילה הרבה יותר והספוג גם יכול לספוג חלקיקים חדים שעלולים  להיות מוטבעים  ביד.

אחיזת כרית ה -  Tronex 7000 נחשבת כמעט תמיד על ידי המשתמשים לנוחה יותר לעומת הבידודים הפלסטיים הקשיחים המיוצרים על ידי מתחרים.

 

 

טרונקס ארגונומיה - TRONEX ERGONOMY

 

לקניית מוצרי טרונקס לחץ כאן 

 

בטיחות פלסטיק מגן

כל חותכי הצד / קטרים ושפיץ פליירים של חברת  Tronex מסופקים עם מגן פלסטיק ייחודי לקצה של הלהב. זה קל לשימוש ויעיל מאוד. המגן "מניח את הכלי בשלום בצד" , כאשר אינו בשימוש ע"י המשתמש.

זה מונע פגיעות  מיותרות של הקצה ומונע מהקצוות החדים במיוחד פציעת אנשים אחרים. יבוא היום וייצא תקן בינלאומי שיחייב את כל יצרני החיצוך וכלי החיתוך לספק את המוצר עם הגנה לקצה. Tronex מובילים  את הדרך.

 

טרונקס ארגונומיה - TRONEX ERGONOMY