חיפוש
מיון לפי
סגור

 

תתארו לכם שעליכם לעלות ולטפס על אנטנה או כל מתקן אחר  בגובה של עשרות מטרים כדי להתקין מצלמה או לחזק משהו ולקחתם אתכם כלי עבודה כלשהוא ואתם נמצאים בחלק העליון של המתקן ו.........אופס...... הכלי החליק מהיד שלכם והוא צונח לו  למטה  אל הקרקע.

המקרה הזה  מייצג את אובדן הפרודוקטיביות , את זמן העבודה המבוזבז ואת כל זה אפשר וצריך למנוע.

 

חברת BAHCO   היא אחת מהיצרנים הראשונים בעולם שהשקיעו זמן וכסף רב למציאת פתרון למקרים אלו .

חברת  Bahco מייצרת בהצלחה רבה מגוון של מאות מוצרים שעיצובם חוסך זמן רב וכסף לחברות ענק שמעסיקות טכנאי שטח המטפסים על גבהים. האמת היא שזה התחיל כמתן פתרון לכלים למטפסים בגבהים והפך להיות מוצר פופולרי בקרב אנשי שטח שמטפסים גם על סולמות ומעדיפים בטיחות בטחון וזמן עבודה מהיר ואיכותי .

כלי עבודה אלו מיוצרים תחת ביקוש עולה וגובר ומעלים את המקצועיות של בעלי המקצוע לרמה חדשה.

כלי העבודה מעלים את רמת הבטיחות לרמה חדשה ולמעשה עוצרים את הסכנות של פגיעה באדם וברכוש ומונעים שיבושים בעבודה השוטפת.

 

 

 כיום ישנם לקוחות מתחומים רבים שמבקשים מוצרים ייעודיים לעבודתם ומשקיעים את המשאבים העיקריים שלהם ברכישות כלי עבודה המותאמים לגובה ולא רק בציוד הבטיחותי עצמו שמגן על העובד.

בין לקוחותינו ניתן למנות לקוחות בתחום ההתקנות , אסדות, טורבינות רוח, מנופים, אתרי בנייה, עמודי תקשורת, קווי חשמל, ומעליות.

מגוון הכלים כיום כולל רצועות למניעת נפילת כלים מחומרים שונים ,  תיקים וחגורות , תרמילים מיוחדים, שקיות וו, פטישים , בוקסות מפתחות ועוד

 

על רצועות  אלו לדוגמא:

  3875-LY3

  3875-LY2

  3875-LY1

ניתן לראות שהמפרט הטכני שלהם כולל את מקסימום המשקל שביכולתם להחזיק .

המגוון עצום , כנסו לכאן ותיראו . נשמח לשלוח הצעות מחיר ולהוסיף להזמניתינו מחו"ל כל הזמנה לפי מבוקשכם. המחירים יהיו סופר תחרותיים לאור הגידול בביקוש והרצוןש ל היצרן להמשיך ולגדול ביחד גם עם השוק הישראלי.