חיפוש
מיון לפי
סגור

פשוט SUPERIOR - משורי כוס BAHCO

 

מסורי כוס של באקו קובעים את הסטנדרט בדיוק, איכות, עמידות וורסטיליות. אין זה משנה איזה חומר עליך לחתוך, יש לנו מסורי כוס ומובילים מתאימים לכל משימה, בכל פעם. 

 

כל אספקט במסורי הכוס מתוכנן כדי לשפר את הפרודוקטיביות ואת איכות העבודה, החל מעיצוב קצוות החיתוך ועד הטכנולוגיות המשמשות לייצור מסורי הכוס. מסורי הכוס מתאימים למקדחות ניידות ונייחות סטנדרטיות.

 

3830 משורי כוס באקו ו by חברת גוטמן ברזילי on Scribd

 

 

 

חיי שירות ארוכים, חיתוכים מהירים ומאמץ מופחת

האיכות של מסור כוס לא טמונה בצבע או באריזה, אלא בבחירת החומרים, התכנון, פרופיל השיניים, והדבר האחרון אך לא פחות חשוב – מבנה המוביל. לכאורה, מסורי כוס רבים נראים זהים, אבל אם בודקים אותם בפועל מבינים במהרה שההבדלים הם עצומים.

 

במעבדת המסורים של באקו אנחנו בודקים כל מסור כוס לפני כניסתו לשוק. אנחנו יודעים מהם קווי הדמיון ומהם ההבדלים. יש הבדל ברור בביצועים בין כלים באיכות מקצועית ובין חלופות אחרות שמתאימות יותר לתחביבים.

 

 

מסורי כוס SANDFLEX®

 

למסורי הכוס Sandflex של באקו  יש צורה עם 4/6 שיניים . על ידי שינוי המרחק בין השיניים (פסיעה משתנה) אפשר להשיג חתך חלק יותר עם פחות רעידות, גם בחומרים קשים לחיתוך.

 

צורת השיניים האגרסיבית חותכת במהירות, בעוד שהחריצים הגדולים בשיניים ומערכת השיניים הגדולה מאפשרים להסיר חומר ביעילות רבה יותר.

 

כל מסורי הכוס VIP  מיוצרים מפלדת בי-מטאל  Sandflex®עם שיניים מוקשות מפלדת מהירות גבוהה (HSS) עם רמת סגסוג גבוהה. פלדת בי-מטאל משפרת את הבטיחות מאחר והיא לא מתנפצת, גם תחת עומס רב. היא מאפשרת להשיג ביצועי חיתוך אופטימליים בכל החומרים הניתנים לעיבוד, מעץ ועד נירוסטה, ומספקת עמידות משופרת בפני שחיקה.

  

  • מסורי הכוס יוצרים חורים מדויקים ונקיים ברוב החומרים הניתנים לעיבוד
  • קצה חיתוך הפועל במהירות גבוהה מרותך בלייזר לגב העשוי סגסוגת פלדה חזקה
  • החורים מאפשרים הסרה בקלות של הליבה
  • קטרים בגודל של "9/16 ועד "8/14 (14 מ"מ עד 210 מ"מ)
  • עומק החיתוך לכל הקטרים הוא 1 1/2" (38 מ"מ)

 

 

מסורי כוס מקרביד

קצוות השיניים של מסורי כוס עם קצה קרביד כוללים "מוט עגול" מקרביד המרותך בהיתוך לחומר הגב.  לאחר מכן הקצה מושחז לצורתו הסופית עם זווית חיתוך חיובית של 5°.

 

מסורי כוס CT  מציעים אפשרות חדשה לבצע חורים בחומרים כמו למשל בטון קל, לבנים, אריחים, פלסטיקים מחוזקים וחומרים אחרים אברזיביים ולא ברזליים.

  • מסורי קרביד מבצעים חורים נקיים בקרמיקה, לבנים, צפחה, לוחות למינציה, פיברגלס, עץ קשה....
  • החורים מאפשרים הסרה בקלות של הליבה
  • קטרים בגודל של "9/16 ועד "8/14 (14 מ"מ עד 210 מ"מ)
  • עומק החיתוך לכל הקטרים הוא "1 1/2 (38 מ"מ)

 

מערכת מסורי כוס / סט מקדחי כוס

קו מלא של מסורים, מובילים, פלטות מובילות ואביזרים – כל מה שדרוש כדי לבצע חורים מושלמים בקוטר של "9/16 עד "1/4 8 (14 עד 210 מ"מ).

קו המוצרים המלא הכולל מובילים, הארכות למובילים, מקדחים מובילים, פלטות מובילות, קפיצי הוצאה ומתאמים, המתוכנן כמערכת מלאה המאפשרת החלפה, ממקסם את הביצועים ואת הגמישות של מסורי הכוס של בקו.

 

 

 

בחר במוביל המתאים על פי גודל מסור הכוס וגודל תפסנית המקדחה.

3834-ARBR-730, למסורי כוס בגודל 14-30 מ"מ, הוא מוביל עם קנה משולש וגוף מוביל עגול. לעיצוב יציב יותר והרחקה בקלות של מסורי כוס בגודל 14-30 מ"מ בחר במובילים עם קנה משושה וגוף משושה, למשל 3834-ARBR-630, 930 ו-1130.

עיצוב המובילים עבור מסורי כוס 32-210 מ"מ, 3834-ARBR-9100, 11152 ו-16152 Power DriveTM, מונע את חופש המשחק ומשפר את חוזק מסור הכוס על ידי פיזור מחדש של העומס מההברגה אל הכיפה המוצקה. חובה להשתמש במובילי  Power Drive TM עם מכונות מוחזקות ביד וכאשר עובדים בעומס עבודה גבוה במכונות סטטיות. למובילי QC  יש מנגנון החלפה מהירה המונע את הצורך בכלים כדי להחליף מסורי כוס.

כל המובילים מוקשים כדי להבטיח חוזק מקסימלי. למובילים גדולים, עבור מסורי כוס בגודל 32-210 מ"מ, יש פינים מובילים להעברת כוח חיתוך גדול יותר מיחידת הכוח למסור הכוס. אנו ממליצים לא להשתמש במובילים עם קנה בגודל 9 מ"מ ("11/32) למסורי כוס מעל גודל של 100 מ"מ ("4). מקדח מוביל HS (3834 DRL) מצורף לכל המובילים שלנו. כאשר חותכים חומרים אברזיביים, מומלץ להשתמש במקדח מוביל עם קצה קרביד, 3834-DRL-CT.

 

 

Filter by:

נקה הכול