חיפוש
מיון לפי
סגור

משוריות, משורים  ומשורי קשת BAHCO HAND ACTUATED SAWS

 

המגוון הרחב של מסורי היד של    bahco  , bowsaws, הכולל מסורים מיוחדים . נותן  מענה לכל הדרישות הצרכים  והיישומים של בעלי המקצוע והמשתמשים הסופיים .הניסור מעולם לא היה אותו הדבר מאז Bahco הציג את  שיטת הפיתוח ההנדסית החדשנית. זוהי גישה מהפכנית חדישה ומקצועית למשתמש הסופי .

האחיזה הנוחה בידית המסור מדגם Bahco ERGOTM המשלבת בתוכה מספר להבי מסור Bahco  הניתנים להחלפה ויוצרת שיטת שימוש רב תכליתית וגמישה.

בשנת 1969 Bahco היה חלוץ הטכניקה החדשה בייצור מסורים לחיתוך מתכות, המשלבת את המאפיינים של שילוב פלדה רגילה עם פלדה במהירות גבוהה H.S.S ליצירת גמישות וקושי. שני החומרים מרותכים יחד בסביבת ואקום גבוהה,החלק שבו  שיניי  המסור החותך הן קשות מהפלדה במהירות גבוהה, עם התמיכה של הפלדה הקשוחה והגמישה מאוד בחלק הגב של המסור.

באותה שיטת טכניקת  ה -  Sandflex®  , מיוצרים מסורי הסרט- Bandsaw  ,להבי מסור – יד  H.S.S. ,מסורי – כוס  Hole saws ו – והמסורים השונים.

 

 

3830 משורי כוס בקו by GBTOOLS on Scribd

 

 

 

בקו הייתה הראשונה אשר הכניסה להבי בי-מטאל למסורי מתכת, בהשתמש בטכנולוגית Sandflex. מזה מספר עשורים, אנשים בכל רחבי העולם בוחרים בלהבי Sandflex למסורי מתכת הודות לביצועים המעולים שלהם, החתך המהיר ואורך החיים הארוך במיוחד שלהם.

להב SANFLEX   למסורי מתכת, שהוא כמעט ואינו שביר, עובר שיפורים ללא הרף כדי לאפשר לו לחתוך מהר יותר ולהחזיק זמן רב יותר, כך שהמשתמשים יקבלו את הביצועים המקסימליים מכל להב, בכל יום.

 

להב עבה יותר

עובי הלהב הוגדל ב-3.5% כדי לספק תוספת של 11% ביציבות החתך. המשמעות היא שיפור הנוחות וקלות החיתוך, וכתוצאה מכך ביצועים טובים יותר עם מתח נמוך.

 

 

מבנה מוכר היטב

משתמשי הקצה שלנו מזהים בבירור את המבנה של Sandflex כערובה לאיכות. המבנה המשופר מאפשר לראות בבירור שזהו להב Sanflex למסורי מתכת, שהוא עבה יותר וחדשני יותר.

 

 

 

הגנה מפני חיקויים וזיופים

כל הלהבים המקוריים למסורי מתכת מסוג Sandflex נושאים סימן מוטבע של וו ודג בכל להב. מאחר והסימונים המוטבעים כל 20 ס"מ, יש להבים שמופיעים בהם שני סימונים כאלה. 

 

 

 

 

 

משור קשת "12 למתכת ארגונומי  

 

קשת מקצועית למסור מתכת, מתוכננת באופן ארגונומי, עם מתיחות להב גבוהה מאוד לחיתוכים ישרים ומדויקים. להב ממורכז לאיזון טוב ומנגנון העמסת להב מתוח על ידי קפיץ להחלפת להב מהירה. אפשר להתקין את הלהב בזווית של 55 מעלות לחיתוך שטוח. מסופק עם להב בי-מטאל עמיד בפני שבירה Sandflex 3906, 24 שיניים לאינץ', עם ביצועי חיתוך מעולים.

 

 

  1. מאחז ליד המובילה. מאפשר ניסור חזק ומדויק.
  2. משטח רך וחמים, בעל חיכוך גבוה. ללא קצוות חדים.
  3. משטח רך וחמים, בעל חיכוך גבוה. ללא קצוות חדים.
  4. ידית מתיחה בחלק העליון של מסור היד למתכת. מנגנון המתיחה מובנה במאחז היד. קל לשימוש, ללא סיכון לצביטת אצבעות.
  5. מאחז מתוכנן היטב, המפזר את הלחץ באופן שווה בכף היד.
  6. העיצוב מגן על פרקי האצבעות.
  7. העיצוב מגן על פרקי האצבעות.
  8. הלהב ממוקם בקצה התחתון ובנקודה הקדמית ביותר, כדי לאפשר ניסור במקומות קשים לגישה.
  9. מהדק בקלות את המתיחות בלהב עד 150 ק"ג באמצעות ידית המתיחה. רוב מסורי המתכת לא יכולים להדק ליותר מ-100 ק"ג.
  10. מחזיק להב מועמס בקפיץ. הלהב לא משתחרר גם כאשר משחררים את ידית המתיחה.
  11. קל לכוון את המתיחות בלהב. אין מתיחות בבורג הכיוון בעת הסיבוב. אין צורך בסיבוב אומי כנפיים קשים לסיבוב. בורג הכיוון ממוקם במיקום שקוע ולכן אינו מפריע לעבודה.

 

 

 

 

ל-Bahco יש מגוון רחב של מסגרות למסורי מתכת לכל סוגי הלהבים ולכל עבודה, וכן מסורי מתכת קטנים וקונבנציונליים. מסגרת למסור מתכת מחייבת להיות קשיחה כדי להבטיח שהלהב יימתח כהלכה כדי לבצע חתך ישר.