חיפוש
מיון לפי
סגור
RSS

ההודעות בלוג '2021' יולי '

כל מה שרציתם לדעת על תיקון נזילות

ממש מבאס אמנם לגלות נזילות בבית או במקום העבודה, אבל לא להילחץ. עם קצת תושייה וסיוע של איש מקצוע, הכול יהיה בסדר. ואם אתם מחפשים אחר מידע הנוגע לאיתור של נזילות מים בבית, הגעתם לחלוטין למקום הנכון. כאן, אנחנו נעבור אתכם על כל המידע החיוני שצריך לדעת כאשר נחשפים לנזילות בבית או במקום העבודה. 

נזילות מים יכולות לגרום ללא מעט נזקים, לעיתים גם נזקים בלתי הפיכים. בואו נדבר למשל על תשתיות חשמל שנמצאות בקרבה לאזור שבו יש נזילת מים. אם בקרבת נזילת המים תשתית החשמל פעילה, אתם חייבים לטפל בבעיה של הנזילות כמה שיותר מהר. וככה גם רלוונטי לגבי מקרים בהם נזילת המים היא בקרבת רהיטים, שטיחים, שידות עץ ועוד. ממש בקלות, המים יכולים להגיע לרהיטים שלכם ולגרום להם להירקב לאט-לאט. ועץ רקוב גם לפעמים מפתח עובש, משהו שאף אחד לא רוצה בבית שלו או שלה. אם כך, כיצד נטפל בבעיה, בכדי שהצרות האלו לא ייפלו גם לנו על הראש? 

איתור נזילות מים בבית כיצד מבצעים זאת? 

בכדי לאתר נזילות מים בבית, אפשר להשתמש במצלמות תרמיות. איתור נזילות במצלמה תרמית מאפשר מעין מבט "רנטגן". למעשה, בעזרת המצלמה התרמית אפשר לראות היכן מקור נזילת המים, גם אם נזילת המים היא בתוך היקר, מתחת לריצוף, בתקרה, מתחת לאדמה ועוד.  כיצד זה עובד? באמצעות טכנולוגיית אינפרה אדום. כשמדליקים את המצלמה התרמית, מופעל צג דיגיטלי אשר מסמן נקודות אדומות. הנקודות האדומות הן מקור נזילת המים ואותן יש לתקן. בדרך כלל, חברות שמאתרות נזילות מים גם מספקות את השירות של תיקון הנזילות. 

איך אפשר לבצע תיקון נזילות מים? 

לאחר שמבצעים איתור נזילות במצלמה תרמית במבנה, צריך לתקן את הנזילות האלו. בדרך כלל יהיה צורך להשתמש בשיטות איטום שונות, אבל לא רק. מעבר לשיטות של איטום מבנים, לעיתים צריך גם לתקן בעיות אינסטלציה, נזילות של צינורות מים, פיצוצים בצינורות ביוב ועוד.  אם אתם צריכים תיקון של תשתיות אינסטלציה, אתם כנראה תצטרכו שרברב או קבלן ביוב מוסמך. אם הבעיה היא לא באינסטלציה אבל היא כן במקור של רטיבות, חברת האיטום תוכל לסייע לכם. לרוב, בעיית האיטום מורגשת בעונת החורף, שאגב, האיטום יקר יותר בעונה הזו. 

כמה עולה לתקן נזילות מים בבית? 

תיקון נזילות מים משתנה ממקרה למקרה, כאשר המחירים ינועו בדרך כלל בין טווחים של מאות שקלים בודדים. אם הנזילה חמורה, מבצעים איתור נזילות במצלמה תרמית ומבינים עד כמה היא חמורה. אם מאוד, ייתכן שהתיקון יגיע גם לסכומים של אלפי שקלים בודדים. בין אם התיקון זול או יקר יותר, בכל מקרה יהיה חשוב לבצע אותו בהקדם. אל תתעכבו, זה עשוי להוביל לנזקים בהמשך.