חיפוש
מיון לפי
סגור
RSS

ההודעות בלוג '2020' דצמבר '

0
רוביס קוסמטיקה ינואר 21

אוזכרו כפינצטה הטובה ביותר המאפשרת להשיג מראה גבות הורס בסיכום הקניות הטובות ביותר

ב- https://www.gbtools.co.il/קוסמטיקה

 

הפינצטות של רוביס צוינו לא רק כאמינות ובעלות ביצועים מצוינים להסרת שיער דק ועבה, אלא גם כפינצטות המפחיתות את רמת הכאב למינימום!

אם @justbobbidotcom  אומרת זאת זו כנראה האמת....

הפינצטה שלנו מתוכננת מתוך מחשבה על דיוק

 

שלא כמו פינצטות מתחרות, הפינצטה שלנו עוברת תהליך ייצור הכולל 45 צעדים, והן  נבדקות אחת אחת תחת זכוכית מגדלת כדי להבטיח איכות אופטימלית.

הפינצטות שלנו כה מדויקות, עד שהן נועדו במקור לשיבוץ אבני רובי בשעונים שיוצרו על ידי Patek Phillipe, Cartier ו-Rolex. תהליך זה מצריך פינצטה שהיא לא רק המדויקת ביותר, אלא גם באיכות הטובה ביותר.  

תגידי שלום לפינצטה החדשה המועדפת עליך...

 

הפינצטה ION הקלאסית של רוביס היא לא רק הפינצטה המדויקת ביותר שיש, אלא גם יש לה ציפוי אנטי-בקטריאלי המשחרר יוני כסף המנטרלים בקטריות, חיידקים ופתוגנים אחרים. המשמעות היא שהם נשארים במצב מושלם לזמן רב יותר.

באיזה קצה פינצטה כדאי לבחור???

פינצטה נטויה,  עם קצה מחודד או עם קצה  נטוי?

אם אומנית איפור ידועה כמו בובי בראון אומרת  זאת, זה כנראה נכון...

 

העובדה שדמות בעלת השפעה כה רבה בתחום הביוטי מעריכה את המוצרים שלנו היא משמעותית מאוד עבורנו, ומוכיחה את איכות מוצרינו.

הפכי את מספריי הציפורניים לחלק משגרת המניקור שלך.

 

חשוב לטפל בכל אזור הציפורן ולשמור על הניקיון כדי לשמור על בריאות הציפורניים, כולל העור מסביב! למספריים של רוביס יש להב המאפשר לקצוץ את העור המיותר באופן שמונע נזק לעור החדש מסביב לציפורן.

 

כל יום הוא יום מתאים לשמירה על ציפורניים מושלמות

שיערות עקשניות שצמחו הפוך?  לנו יש את הפתרון

כדי לטפח באופן בטוח את העור המת מסביב לציפורן, המוצרים צריכים להיות באיכות הגבוהה ביותר.

 

למספרי רוביס יש להב המותאם באופן מושלם לחיתוך העור המת, ללא סיכון לגרום נזק לעור החדש, ומבלי לגרום לזיהומים. .

האם את מתכוונת להוסיף את הפינצטה של רוביס לסל הקנייה שלך היום ?

הגיע יום שישי וזה הזמן לפנק את עצמך!

 

האם כבר ניסית את מוצרי טיפוח הציפורניים של רוביס?

הפינצטות שלנו נותרות במצב מושלם לזמן רב.

 

הפינצטות מיוצרות מפלדת כירורגית והן עמידות בפני חומצות, אנטי-מגנטיות ועמידות בפני חלודה. אפשר להשאיר אותן בחוץ גם 20 שנה והן לא יתקלקלו.

 

0
מה עדיף, כלי עבודה חשמליים או ידניים, מבחר דוגמאות

לפני שנצלול לנושא המרכזי משפט קצר על שוויון וחשיבותו. פעם האמינו שרק גברים צריכים לדעת לתפעל כלי עבודה או לבצע תיקונים ושיפוצים בבית או ברכב. כיום, זה ברור שהמצב שונה. גם נשים רבות מוכיחות את השוויון בכך שגם הן רוצות ולומדות להפעיל לא רק את הכלים הידניים הקטנים אלא גם את אלה החשמליים, אפילו שנראים מסיביים וכבדים. שאלה מעניינת ששואלים חובבי עשה זאת בעצמך (גברים וגם נשים) היא במה עדיף להשתמש. האם הכלים הידניים מוצלחים יותר או שאולי דווקא החשמליים יותר מועילים. נסביר, נתאר, נבאר ונוסיף כמה דוגמאות לשימושכם ולשימושכן. 

כמה דוגמאות לכלים ידניים וחשמליים 

פטיש, מסמר וצבת הם הדוגמאות הכמעט מתבקשות ביותר כאשר מדברים על כלי עבודה מהסוג הידני. אבל למעשה, המבחר עצום ורב ויש עוד המון המון דוגמאות. למשל, כלים נוספים לעבודות נגרות כגון סוגי מלחציים או קליבות. מינים שונים של פליירים מיוחדים, לרבות פלאייר פטנט. לצד כלי חיתוך כגון סכין יפנית, ישנם מספריים מיוחדים שחותכים לוחות פח וכמובן גם כלים ידניים לתחזוקת הגינה, מזמרות למשל. 

מהצד השני, גם דוגמאות לכלים חשמליים לא חסר בכלל. אז אם מברגים משמשים אותנו לפעולה ידנית, הרי מברגות חשמליות גם יצלחו למשימה, בלי להתאמץ ובכוח החשמל החזק. וכמו שמקדחה ידנית יכולה לקדוח חור תוך מאמץ עצום, הרי שמקדחה חשמלית תבצע את אותה המשימה בדיוק, אבל בהרבה פחות זמן וללא מאמץ. 

חשמלי, ידני, מה בעצם עדיף?

הדוגמאות לעוד כל מיני כלי עבודה מהסוג הידני או מהסוג החשמלי, הן רבות ביותר. לשם ההתמקדות, נעבור כעת לשאלה המעניינת – מה עדיף? התשובה קצת יותר מורכבת מכפי שנדמה. לכן, נחלק אותה לתשובות משנה שיעשו לכם (או לכן) סדר בראש:

  • לחסרי ניסיון עם כלי עבודה, מומלץ להתחיל להתנסות קודם כל עם כלים ידניים. לרוב, הם הרבה יותר פשוטים לשימוש. הם גם יותר בטוחים בדרך כלל. 

  • בזכות השימוש בכלים ידניים, צוברים ביטחון ואמונה ביכולת הביצוע. אפשר למצוא מדריכים מצולמים אונליין, כדי להבין לאיזו מטרה משמש כל כלי ומהי דרך השימוש הראויה. 

  • לאחר שמתנסים בכלים ידניים ומגלים כי פעולות מסוימות נעשות קשות, זהו הזמן לרכוש ולתפעל את הכלי החשמלי. חשוב רק להיות ערים לכך שכלי חשמלי הינו חזק ביותר. בדקו את ההספק ואחזו בכלי בצורה נאותה. 

  • למעוניינים בכך, סדנאות לשימוש בכלי עבודה חשמליים יכולים לעזור. ישנן סדנאות כלליות או כאלה שבהן מלמדים שימוש בכלים לטובת ביצוע עבודות או שיפוצים מסוג מאוד מסוים. 

  • כלים ידניים טובים מאוד לצורך ביצוע פעולות עדינות. אם צריכים להבריג החוצה בורג עדין, לא כדאי לתפעל מברגה חזקה. היא עשויה לשחוק את ההברגה ולגרום להרס הבורג. 

  • כלים חשמליים טובים מאוד לצורך ביצוע הרבה פעולות חוזרות ונשנות. למשל, כאשר מרכיבים ארון וצריך להכניס הרבה מאוד ברגים שונים, יהיה מפרך מאוד להשתמש במברג פשוט. בעזרת מברגה שמתפעלים בזהירות, מסיימים את הכל ומהר. 

השורה התחתונה וגם המסקנה

אנשי מקצוע מנוסים מסבירים כי השימוש בכלים ידניים לא מחליף את השימוש בחשמליים ולהפך. כלים ואביזרים חשמליים לרבות כלים וציוד לעבודה בגובה לא יכולים להחליף את הידניים. השימוש המשולב בכלים השונים בהחלט אפשרי במשימות מסוימות. למשל, נגר ישתמש במסור חשמלי אבל עשוי להיעזר גם במקצוע או בכלי שופין ובפטיש. את הניסיון כדאי להשיג בהתנסות, תוך שימוש במקורות עזר, מקורות מידע וטיפים מאת אנשי מקצוע או הנדימנים מנוסים.

איך מתקנים תריסים חשמליים תקועים?

תריס חשמלי הוא אחד מאותם מוצרים שהופכים את החיים שלנו לקלים ומהנים יותר. תריס איכותי מתאפיין באמינות גבוהה ובהתאם גם עמידות, אבל גם כך עם הזמן יש שחיקה מסוימת ובעיקר הוא עלול להיתקע. במצב כזה חשוב מאוד להקפיד על תיקון מקצועי של מומחה מנוסה בתחום.

מה עלול לגרום לתקלה?

השלב הראשון בכל תיקון, כולל של תריסים חשמליים, הוא אבחון מדויק של מהות התקלה. התקלות האפשריות שגורמות לתריס החשמלי להיתקע הן:

  • רצועה קרועה - רצועות איכותיות וחזקות יכולות להחזיק מעמד גם עד 10 שנים, ואפילו בשימוש אינטנסיבי. רצועה מחומר נחות יותר עלולות להיקרע תוך שנתיים-שלוש. בכל מקרה כשהרצועה לא ממלאת את תפקידה, הפתרון הוא מן הסתם החלפתה.

  • שלבים תקועים - מצב שמתאפיין במנח אלכסוני של התריס, או בכך שחלק ממנו נופל אל הכיס שלו. הסיבה לכך היא בדרך כלל השתחררות של בורג או נפילה של הציר של התריס. בכל מקרה חשוב מאוד להימנע מנגיעה בתריס, כדי לא להחמיר את המצב.

  • נתק בין שלבים - השלבים התחתונים בתריס נושאים עליהם משקל כבד למדי, ולכן תקלה יחסית נפוצה שמונעת שימוש רגיל בתריס החשמלי היא נתק בין השלב הראשון לשלב השני. גם בין שלבים אחרים עלול להיווצר נתק, וכשזה המצב הפעולה המתבקשת היא ניתוק השלב הבעייתי והוצאתו מהתריס. במרבית המקרים התריס החשמלי בנוי כך שיש לו עודף מסוים של שלבים, במיוחד על-מנת לאפשר מענה מהיר ויעיל למצבים אלה, כך שאין צורך בהתקנת שלבים חדשים. עוד כדאי לדעת ששלבים שעשויים מאלומיניום מתאפיין בחוסן רב יותר בהשוואה לשלבים מפוליאריתן מוקצף ולכן התקלה הזו תהיה שכיחה פחות. בכל מקרה נדרש כיוון מנוע לאחר תיקון זה.

  • כיוון מנוע - תקלה שהסממן לה הוא עצירה מוקדמת יתר על המידה של פעולת הפתיחה או הסגירה של התריס החשמלי. תיקון תקלה זו פשוט מאוד וכולל למעשה סיבוב של בורג, עם או נגד כיוון השעון. סיבה אחת לצורך בכיוון מנוע היא כאמור נתק בין שלבים, ועוד סיבה אפשרית היא הורדת התריס על חפץ כבד.

מתי אין ברירה אלא להחליף מנוע?

לעומת כל המצבים הנ"ל, שבהם מחיר תיקון תריסים חשמליים הוא יחסית נמוך - עד 300-400 ש"ח בדרך כלל - יש גם תקלות שמחייבות את החלפת המנוע, ובמקרה שכזה המחיר כמובן גבוה יותר.

הגורם העיקרי לצורך במנוע חדש, שמחירו עלול להגיע ל-1,000-1,200 ש"ח ואם יש צורך בעוצמה גבוהה במיוחד (בגלל שהתריס גדול וכבד) אפילו יותר, היא הורדת התריס על חפץ. בהתאם מומלץ כמובן להיזהר, ובהקשר זה כדאי לדעת שישנם תריסים חשמליים עם חיישנים שמזהים נוכחות של עצם כזה או אחר בדרך ומונעים את המשך הפעולה שעלולה להזיק לתריס.

אם אין ברירה אלא להחליף את המנוע, מומלץ לוודא שאתם מקבלים עליו אחריות לפרק זמן משמעותי, ושהמנוע הוא מתוצרת של חברה מוכרת ואיכותית - כך שתוכלו ליהנות גם מהתריס החשמלי וגם מראש שקט באמת למשך שנים רבות.

 

0
כלי עבודה שכל אינסטלטור חייב שיהיו לו

לפני שפותחים עסק לאינסטלציה, צריכים כמובן לעבור השתלמות די ממושכת כדי להכיר את כל מרכיבי הצנרת וחלקי האינסטלציה. לצד קורס מקצועי, גם תקופת חניכה לצרכי למידה והתמקצעות נדרשת בדרך כלל. אין תחליף להתנסות בתיקונים, החלפות, תפעול של כלי עבודה שונים. אבל מעבר להדרכה ולהתנסות הנדרשים, כל אינסטלטור, חייב שיהיו לו כלים חיוניים בהישג יד. ועל הכלים הללו נסביר ונפרט. 

 

הכלים לטיפול בצינורות השונים ובחלקי הצנרת 

בכל יום עבודה שגרתי, נדרש האינסטלטור לבצע פעולות רבות על צינורות. לעיתים אלה צינורות ישנים וחלודים. לעיתים אלו הרכבות של צינורות חדשים. לפעמים יש צורך לבצע חיזוקים שונים או כיפופים. ומטבע הדברים, את מרבית הפעולות לא מבצעים בצורה ידנית, בכוח הזרועות או האצבעות. הכלים הנדרשים כוללים למשל מכופף צינורות. בעזרתו ניתן להתאים צינורות ישרים ולהקנות להן צורה מעוגלת ומכופפת. 

 

מעבר לזאת, כמובן, איך אפשר בלי מפתח צינורות. בעזרת הכלי הזה אפשר לשחרר את הצינורות המוברגים והמחוברים, על מנת לבצע תיקון או החלפה או התקנה של צינור חדש. ואם כבר במפתחות מדובר, אי אפשר שלא להזכיר גם מפתח שוודי. הוא חייב ללוות את האינסטלטור במשימות השונות לאורך היום. רק נזכיר שלכל כלי יש כמה גרסאות וכמה גדלים. 

 

ארגזי כלים מאובזרים וחשיבותם 

כל אינסטלטור חייב גם שיהיה לו סט של מגוון רחב של כלים נוספים. את הכלים הללו ואביזרים נוספים, הכי נוח לשאת בתוך ארגז כלים. בתוך הארגז הזה ניתן לשים חלקים לתיקון צינורות, דבקים שונים וכמובן גם מברגים מסוגים מיוחדים. למשל, מברג דפיקה שמאפשר במקרה הצורך לחלץ ממקומם ברגים שנהרסו או בעלי ראש בורג פגום. 

 

אם למשל צריכים לפרק חלקים של ארון כדי שתהיה גישה לצנרת נוזלת, הפתרונות הללו מאוד יעזרו. ובכלל, טוב שיש ארגזי כלים לאינסטלציה מאובזרים, שמסודרים היטב. בצורה כזאת אפשר למצוא בקלות את הכלי או האביזרים שצריכים, לכל משימה שעומדת על הפרק. כך ניתן למנוע בזבוז זמן לריק ואפשר לבצע תיקון או החלפות שונות, מברזים ועד אסלות, מהר וביעילות. כמובן שלא חסרות עוד דוגמאות לכלים שמלווים את האינסטלטור המקצועי במהלך שגרת יום העבודה. למשל, שמן שמאפשר להקל על שחרור ברגים תקועים או פלייר. כאשר מתמודדים עם צנרת ישנה או כאשר לא רוצים לפתור תקלה בצורה מאולתרת, הכלים הידניים הללו מוכיחים שוב ושוב את נחיצותם. 

 

בתוך ארגז הכלים של איש המקצוע המנוסה, אפשר למצוא עוד מגוון רחב של פתרונות. למשל קפיצים מיוחדים, שנועדו לסייע בשחרור סתימות. וגם כלים מסיביים וחשמליים או נטענים, כגון פטישונים. בעזרת הכלים הללו אפשר בקלות לשבור בלטות או לפתוח פתח בקירות. בסופו של דבר, אלה צעדים חיוניים כאשר צריכים לתקן נזק בצינור. כך גם אפשר לפתור אתגרים נוספים, כגון למשל הסרה של אמבטיה ישנה, בכי להתקין אמבטיה חדשה ומודרנית או ג'קוזי איכותי. ועוד דבר קטן – לצד סט של כלים וכלים חשמליים, חשוב שיהיו גם מיני אטמים שונים ופתרונות נוספים לתיקון דליפות. 

 

כך עובדים מסודר ושומרים על הבריאות 

מלבד כלי העבודה השונים, זקוק האינסטלטור המקצועי גם לפתרונות נוספים שיקלו עליו במלאכתו. כך למשל נמצאים בשימוש רב מגינים כדוגמת מגן ברכיים. עבור מי שעובד כשהוא רכון על מלאכתו ועל ברכיו מדי יום ביומו, כך מונעים כאבי ברכיים ואפילו התפתחות דלקת. בנוסף, נעשה שימוש גם בכפפות עבודה ששומרות על הידיים. מלבד זאת, טוב גם להגיע בלבוש עבודה מסודר, כגון סרבל עם הרבה כיסים שונים.

איזה ציוד דרוש לצורך פינוי דירות של אגרנים כפייתיים?

אגרנות כפייתית זו הפרעה בלתי נשלטת שגורמת לסובלים ממנה לאגור סוגים שונים של חפצים מסיבות השמורות להם. כתוצאה מכך הבית הופך להיות עמוס ומלא בחפצים שלא תמיד יש בהם צורך. אותה אגרנות גם משפיעה על יחסיו של האגרן עם העולם החיצון ולא פעם גורמת לו לניתוק מחיי היום יום. אחת הדרכים להתמודד עם התופעה היא על ידי טיפול ופינוי החפצים. כמובן שמדובר בתהליך רגיש הדורש עזרה מקצועית הן של אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש והן של מקצוענים בפינוי בתים של אגרנים.

הציוד הנחוץ לפינוי דירתו של אגרן כפייתי

פינוי דירות של אגרנים זו עבודה למומחים וחשוב מאוד שתבצע אותה חברה מקצועית ולה צוות מיומן ורגיש. אך מלבד ההון האנושי, רצוי שלחברה יהיה גם ציוד מתאים כדי לבצע את העבודה ביעילות ולהחזיר את הדירה למסלולה הטבעי כמה שיותר מהר. 

  • סולמות – אם בדירה יש עליית גג, בוידעם או מקומות אחסון פחות נגישים שלא נעשה בהם שימוש יומיומי, סולם יוכל לסייע. בעזרתו אפשר לקבל גישה נוחה יותר ולהגיע אל כל החפצים שיש לפנות.

  • עגלות שינוע והובלה – כדי להוביל את החפצים החוצה או למטה אל המשאית יהיה צורך בעגלות שינוע והובלה. ישנם סוגים שונים של עגלות המיועדות לשינוע, בגדלים שונים ובהתאמה לשימושים שונים. בחרו בהתאם לצרכים שלכם. 

  • ביגוד בטיחותי – המשמעות של ריבוי חפצים היא לא פעם גם המון אבק. העומס אינו מאפשר לנקות כמו שצריך. לכן מומלץ שתהיו מצוידים בלבוש מגן שיהפוך את העבודה ליותר בטיחותית כמו למשל מגני פנים, נשמיות וכפפות.

  • מברשות, מכחולים ורולרים – אחד הדברים המרגשים יותר בפינוי דירות של אגרנים הוא החלק הסופי, שהבית נקי ומסודר. לא פעם החלל ידרוש גם מעט חידוש של צבע ולשם כך תזדקקו למברשות, רולרים ומכחולים. וגם לצבע כמובן. 

  • ארגזים וחומרי אריזה – כשמו כן הוא, תהליך פינוי דירה כולל את פינוי הדירה ומסירת חפצים. ישנם חפצים שיגיעו לפח האשפה, אחרים אפשר למכור ויש חפצים שמיועדים למסירה. כדי לארוז את אלו שממשיכים הלאה צריך ארגזים וחומרי אריזה.  

  • משאיות הובלה – זהו השלב הסופי בו מעמיסים על משאית את כל החפצים שאין בהם יותר צורך ומעבירים אותם ליעד הבא. אם לאתרי פסולת ואם לאלו שיעשו בהם שימוש מחודש. משאיות הובלה יעזרו לכם לשנע ולנייד חפצים ביתר קלות. 

ולסיכום: למרות שזו אולי נראית כמשימה בלתי אפשרית באמצעות החברה הנכונה והציוד המתאים משימה זו תעבור ביעילות ומהירות.