חיפוש
מיון לפי
סגור

איזה ציוד דרוש לצורך פינוי דירות של אגרנים כפייתיים?

אגרנות כפייתית זו הפרעה בלתי נשלטת שגורמת לסובלים ממנה לאגור סוגים שונים של חפצים מסיבות השמורות להם. כתוצאה מכך הבית הופך להיות עמוס ומלא בחפצים שלא תמיד יש בהם צורך. אותה אגרנות גם משפיעה על יחסיו של האגרן עם העולם החיצון ולא פעם גורמת לו לניתוק מחיי היום יום. אחת הדרכים להתמודד עם התופעה היא על ידי טיפול ופינוי החפצים. כמובן שמדובר בתהליך רגיש הדורש עזרה מקצועית הן של אנשי מקצוע בתחום בריאות הנפש והן של מקצוענים בפינוי בתים של אגרנים.

הציוד הנחוץ לפינוי דירתו של אגרן כפייתי

פינוי דירות של אגרנים זו עבודה למומחים וחשוב מאוד שתבצע אותה חברה מקצועית ולה צוות מיומן ורגיש. אך מלבד ההון האנושי, רצוי שלחברה יהיה גם ציוד מתאים כדי לבצע את העבודה ביעילות ולהחזיר את הדירה למסלולה הטבעי כמה שיותר מהר. 

  • סולמות – אם בדירה יש עליית גג, בוידעם או מקומות אחסון פחות נגישים שלא נעשה בהם שימוש יומיומי, סולם יוכל לסייע. בעזרתו אפשר לקבל גישה נוחה יותר ולהגיע אל כל החפצים שיש לפנות.

  • עגלות שינוע והובלה – כדי להוביל את החפצים החוצה או למטה אל המשאית יהיה צורך בעגלות שינוע והובלה. ישנם סוגים שונים של עגלות המיועדות לשינוע, בגדלים שונים ובהתאמה לשימושים שונים. בחרו בהתאם לצרכים שלכם. 

  • ביגוד בטיחותי – המשמעות של ריבוי חפצים היא לא פעם גם המון אבק. העומס אינו מאפשר לנקות כמו שצריך. לכן מומלץ שתהיו מצוידים בלבוש מגן שיהפוך את העבודה ליותר בטיחותית כמו למשל מגני פנים, נשמיות וכפפות.

  • מברשות, מכחולים ורולרים – אחד הדברים המרגשים יותר בפינוי דירות של אגרנים הוא החלק הסופי, שהבית נקי ומסודר. לא פעם החלל ידרוש גם מעט חידוש של צבע ולשם כך תזדקקו למברשות, רולרים ומכחולים. וגם לצבע כמובן. 

  • ארגזים וחומרי אריזה – כשמו כן הוא, תהליך פינוי דירה כולל את פינוי הדירה ומסירת חפצים. ישנם חפצים שיגיעו לפח האשפה, אחרים אפשר למכור ויש חפצים שמיועדים למסירה. כדי לארוז את אלו שממשיכים הלאה צריך ארגזים וחומרי אריזה.  

  • משאיות הובלה – זהו השלב הסופי בו מעמיסים על משאית את כל החפצים שאין בהם יותר צורך ומעבירים אותם ליעד הבא. אם לאתרי פסולת ואם לאלו שיעשו בהם שימוש מחודש. משאיות הובלה יעזרו לכם לשנע ולנייד חפצים ביתר קלות. 

ולסיכום: למרות שזו אולי נראית כמשימה בלתי אפשרית באמצעות החברה הנכונה והציוד המתאים משימה זו תעבור ביעילות ומהירות.