חיפוש
מיון לפי
סגור
RSS

ההודעות בלוג '2020' יולי '

0
רוביס קוסמטיקה

החדשות של רוביס

אתר אינטרנט חדש

מוצרים חדש

רוביס מקוון

רוביס רשתות חברתיות

יולי 2020

 

 

 

יש לרוביס שוויץ אתר אינטרנט חדש.

בקרו אותנו! www.rubis.ch

 

 

 

דיוק שוויצרי

רוביס הוא היצרן המוביל בעולם של פינצטות מדויקות בתחום הרפואי, ליישומי מעבדה בתחום האלקטרוניקה, תעשיית השעונים והקומסטיקה.

הפינצטות  הראשונות נוצרו כדי לשבץ אבני רוביס. מאז, רוביס הפך לשם נרדף לאיכות שוויצרית אמיתית.

 

 

 

מוצרים חדשים

הפינצטה האנטי-בקטריאלית לשימוש בטוח  לאור מגפת הקורונה

לפינצטה IonTM  של רוביס יש ציפוי מיוחד חדשני המשחרר יוני כסף, הפועלים כחומר מחטא לניטרול חיידקים ופתוגנים אחרים, באופן שמונע את העברתם!

יש גם מספריים  אנטיבקטריאליים

 

רוביס ברשת

בלוג היופי הגרמני

 

רוביס בפייסבוק 

איך לעצב את הגבות בבית

טיפים ממומחים מובילים לעיצוב הגבות.

 

רוביס ביוטיוב

במכון יופי: עיצוב בחוט או בשעווה

בבית: הפינצטה הקלאסית ION האנטיבקטריאלית של רוביס

פינצטה איכותית מפלדת אלחלד כירורגית, עם קצוות משופעים לתיקונים מדויקים בבית או בדרך. 

רוביס באינטרנט

מומחית הגבות של גווינית פלטרו כריסטי סטרייכר על הכללים לגבות

 

הפינצטה הטובה ביותר לשנת 2020: הבחירה שלנו של פינצטה מדויקת לעיצוב גבות והסרה של שיערות שצומחות הפוך.

 

7. הפינצטה עם רמת הדיוק הגבוהה: פינצטה קלאסית של רוביס, עם קצוות משופעים

 

הפינצטה הטובה ביותר לגברים עם גבות עבות המצריכות סידור

 

רוביס באינטרנט

HELLO

רוזי האנטינגטון ויטלי מספרת שהפינצטה של רוביס אפשרה לה לתחזק את הגבות בזמן הסגר

 

RUBIS באינטרנט

רוסי האנטיגנטון ויטלי מעצבת את הגבות שלה באופן מושלם לבדה בבית. גם את יכולה.

 

רוביס באינטרנט

SS20 מגמות עיצוב הגבות אצל הסלבריטאים

 

 

0
כמה כלי עבודה שגם לכם כדאי שיהיו בבית

לבצע תיקון או פעולה של הרכבה בעזרת כלי מאולתר, זה עלול להסתיים בצרה צרורה. גם לגשת לשכן כדי להשאיל פעם אחת כלי כזה ופעם אחרת כלי עבודה אחר, לא כל כך מוצלח, נכון? הרשימה הבאה תציג כמה כלים שגם לכם כדאי להחזיק בבית. ללא ספק, תמצאו אותם שימושיים מאוד בהזדמנויות מגוונות. 

מתי להסתפק בכלים ידניים בלבד 

אם אתם שייכים לאנשים שעד כה מעולם לא החזיקו כלי עבודה כלשהו ביד, אנו ממליצים להתחיל עם הרכבת סט ראשוני של כלי עבודה ידניים. לאחר שתראו שלא כל כך מסובך או קשה להפעיל את הכלים הללו, שנציג בעוד כמה שורות, תרגישו מספיק ביטחון להפעיל גם כלים חשמליים שתמצאו בכל חנות כלי עבודה שמכבדת את עצמה

במידה ותראו כעבור כמה חודשים שאתם עושים שימוש מינימלי בכלים, יתכן מאוד שכל מה שדרוש להם אלה הפתרונות הידניים. עם זאת, קחו בחשבון את העובדה הבאה: את הכלים החשמליים, לרוב בעלי סוללה נטענת, מחזיקים לצורך ביצוע עבודות בצורה מהירה יותר ועם הרבה פחות מאמץ. 

הכלים המומלצים והיישומים שהם מבצעים 

אם רצונכם להכניס הביתה כלים נחוצים וגם להכניס סדר באוסף החשוב, התחילו ברכישת ארגז כלים ראוי לשמו. הארגז, אגב, עשוי להגיע גם בצורות מודרניות, כתיק נשיאה על הגב או דמוי טרולי (בשילוב גלגלים). וכעת, לרשימה המובטחת:

  • פליירים – בעזרתם אפשר לחזק את האחיזה באלמנטים שונים מכל מטרה שהיא. למשל, לצורך כיפוף, פיתול, חיזוק. ניתן לטפל בעזרת הכלי הזה בברגים, אומים, מיני חיבורים, כבלים. נדגיש כי לאחר שצוברים ניסיון, אפשר להוסיף דגמים משופרים כדוגמת פלייר פטנט. 

  • פטישים – לשימושים נפוצים, כדאי להחזיק בהישג יד פטיש בינוני, כלומר לא גדול או כבד מדי. עם הזמן, תוכלו לראות בעצמכם האם פטיש ייחודי, יותר כבד או בעל מבנה מיוחד, יוכל לסייע לכם. לצורך יישום של מסמרים, תליית תמונות, הכנסת דיבלים וכיוצא בזה, פטיש ממוצע ורגיל יספיק בהחלט. 

  • כלי לחיתוך – הרבה מאוד סוגים של כלים נפוצים יכולים לשמש לצורך חיתוך. ברשימה מקובלת תגלו למשל מסור חשמלי, סכין יפנית, מסוריות, מסור ידני, דיסק חיתוך. סכין יפנית, זולה מאוד, משמשת למגוון יישומים רחב. מעבר לכך, מסור טוב יוכל לשמש לעבודות חיתוך קצת יותר (או הרבה יותר) מסיביות. 

  • מברגים ומברגות – טיפול בכל סוגי הברגים נעשה על ידי מברגים ידניים. ההבדל ביניהם לא מתחיל ונגמר בגודל (אורך הכלי). הבדל לא פחות משמעותי ניכר בראש המברג שיכול להיות בצורת פס יחיד (צורת מינוס) או צלב (מברג פיליפס). למי שמתכנן לבצע משימות מרובות שכוללות הברגה או הרכבות של רהיטים וכיוצא בזה, מומלץ לרכוש מברגה נטענת. זהו כלי הדומה במראהו למקדחה אולם הייעוד הראשי הינו הברגות. מתאים מאוד לתליית תמונות, מראות, גופי תאורה, זרועות לטלוויזיה ועוד. 

  • מקדחה – המכשיר המתאים ליצירת חורים (קידוח) לכל מטרה. מתאימה לצורך קידוח לדיבלים, עיבוד חומרים שונים, תליית ווים או אביזרים. דגמים ייעודיים יתאימו לטיפול בשלל חומרים, עץ, מתכת, בטון, פלסטיק ועוד.  

כך תלמדו להפעיל כלים ביעילות 

בעידן הרשתות החברתיות והיו טיוב, תוכלו להיעזר בשפע מדריכים מצולמים וטיפים לתפעול כל סוגי כלי העבודה. טיפים לעבודה נכונה, שימוש בטוח וטריקים חשובים. 

הכלים והיישומים שהצגנו לפניכם יעזרו לכם לתחזק את הבית החדש או לשפר את הדירה שבה אתם מתגוררים כבר מזמן. שילוב הכלים יאפשר לכם לבצע כל מה שנחוץ, תוך חיסכון בכסף, בזמן וללא טרחה מרובה. נסו והיווכחו. 

0
אותך לא יתפסו לא מוכנה: 8 פריטים שחייבים בתיק

התיק הוא ידידה הטוב ביותר של כל אישה, בחורה או נערה. מפתחות, ארנק וטלפון יש בפנים? בטוח שכן. אבל אם את רוצה להיות תמיד מוכנה, אלה הדברים שגם אותם אסור לך לשכוח. 

 

  1. סט מושלם לטיפוח אישי פלוס

פינצטה טוב שיש בתיק? ברור, מה השאלה בכלל. ואת צריכה כמובן גם פצירה ומספריים. בקיצור, כמה אביזרים לטיפוח, לסידור הגבות, לטיפול באיזה חוט שהשתחרר מהשרוול או לטיפול בעוד אלף ואחד דברים אחרים. אבל למה להחזיק כל פריט בנפרד, כשאפשר לעשות משהו הרבה יותר פשוט. שימי לך בתיק סט פינצטה+פצירה+מספריים רוביס. הסט שיושב עליך בול, לטיפוח אישי (פלוס עוד כמה דברים). 

  1. ורק שלא יכאב לך 

מי מאיתנו לא עברה את זה, יום מתיש חם אש, והראש מתפוצץ. אנחנו רצות, מתרוצצות, אלף ואחת משימות. אז למי יש כוח להתחיל חפש בית מרחקת ולגלות תור מפה ועד הודעה חדשה. ורק כדי שלא יכאב לך, שימי תמיד בתיק גלולות נגד כאבים ולהורדת חום.  

  1. הפריטים הנשיים, שלא יתפספס 

אם את בהיריון, במזל טוב, את מוזמנת לעבור לסעיף הבא. אבל אם לא, ואם את לא מתכננת בקרוב צאצא אישי משלך, אל תשכחי לשים בתיק גלולות נגד היריון. טוב שהן תלכנה איתך לכל מקום, כדי לא לשכוח את האחת דווקא כשאת רחוק מהבית. ואם בפריטים נשיים ואישיים עסקינן, אז איך אפשר בלי להזכיר את הטמפונים והתחבושות ההיגייניות.  

  1. שתיראי תמיד במיטבך 

איך תוכלי להיראות תמיד במיטבך כשלא תמיד יש זמן להתאפר בבוקר? אז מה יותר טבעי מאשר לשים בתיק את ערכת האיפור המתאימה לצרכייך. מייק אפ את צריכה? איילנייר את צריכה? וגם שפתון או קונסילר ואת מסודרת. תמיד תיראי במיטבך בלי טובות מאף אחת אחרת. הוסיפי חבילת מגבונים להסרת איפור או לניקוי ידיים ושם דבר לא יפתיע אותך.  

  1. מראת איפור לטיפוח, איך אפשר בלי

הזכרנו קודם לכן את הסט המושלם, סט פינצטה+פצירה+מספריים רוביס. הזכרנו גם את כלי האיפור שיעזרו לך להיראות תמיד במיטבך. אבל מה עוד לא הזכרנו? מראה אישית קטנה, מטפחת וחביבה. אם את נמצאת במקום שבו אין מראה מראה שעל הקיר, תמיד תוכלי לתקן את האיפור בלי כל קושי. 

  1. שלא תתייבשי, גם כשייבש 

את לא צריכה אותנו כדי להציע לך לשים בתוך התיק, תמיד, בקבוק של מים צוננים וקרירים או של אייס טי. אנחנו כאן רק כדי להזכיר שלא רק מחוסר מים לא תרצי להתייבש. במזג האוויר הישראלי, השפתיים מתייבשות בקלות, הידיים מתייבשות בקלות. את לא רוצה ידיים סדוקות או יבשות וגם לא שפתיים מבוקעות שהורסות את מצב הרוח. אז כדי שלא תתייבשי גם במזג אוויר ממש יבש וחם, שימי לך בתיק מעט קוסמטיקה מונעת. קרם ידיים טוב ושפתון לחות לשפתיים בטעם תות או בכל ניחוח אחר שעושה לך את היום. 

  1. שיהיה מרענן בפה 

אם את כמונו, מרגישה לפעמים טעם יבש בפה או חוששת מריח פה לא נעים, אל תשכחי את הפתרון המרענן. תמיד שיהיו בתיק שלך סוכריות חמצמצות ומרעננות או חפיסת מסטיקים בטעם אהוב. ואין שום בעיה להשיג אותם גם ללא סוכר. 

  1. נשנשת לחירום ואת מסודרת

גם את חוטפת לפעמים נשנשת בלתי נשלטת? אז זוהי המלצת הסיום שלנו – חטיף בריאות בתיק או פרי טרי, ירקות חתוכים או מעט פירות יבשים ואת מסודרת. 

 

0
נמאס מחדר הרחצה הישן? כך תשתדרגו בלי לקרוע את הכיס

חדר רחצה ראוי לשמו יהיה לא פחות מאשר מקדש לניקיון וטיהור הגוף. אם במשך זמן מה לא תיחזקתם את חדר הרחצה, תוכלו ליצור בקלות מהפך ובלי לקרוע את הכיס. הטיפים הבאים יאפשרו לכם לעשות את הכל בעצמכם, מבלי להיכנס להוצאות מרובות, תוך יצירת שינוי סגנוני מרהיב של התחדשות ונוחות. 

האם השדרוג בחדר הרחצה אפשרי לכל אחד 

אם אין לכם כלי עבודה, ארגז כלים, פליירים, שפכטל וכו', תוכלו להשיג את כל אלה ללא קושי. אבל נבהיר שהמדריך שלפניכם עוסק בעיקר בשיפור קוסמטי ותיקונים קלים. אלה דברים שכל אחד יכול לעשות מבלי לגרום נזקים או להסתבך. יחד עם זאת, לא יתבצעו כאן שיפוצים עמוקים, לא נחליף קרמיקות, לא נחליף ברזים, כיורים או צנרת. את כל אלה מבצעים רק בשיפוץ מקיף וכשמוכנים להשקעה בזמן ובכסף. אך אל דאגה, מיד תראו כיצד הטיפול הנכון במה שנראה ישן או מתקלף הופך לחדש, מעוצב ויפה. 

שדרוג הקירות שנראה מיליון דולר

לצורך שדרוג חדר הרחצה המיושן, לא נצטרך בשלב זה עדיין פליירים או מברגים.על מנת להעניק לקירות צורה של מיליון דולר, נתחיל בניקיון. את כל הסימנים של העובש נחסל באמצעות ספוג עם אקונומיקה. לאחר מכן, ניעזר במיני כלי עבודה ייעודיים כגון שפכטל, על מנת להסיר חלקי צבע רופף ומתקלף. השלב הבא יהיה לצבוע את הקירות בצבע המועדף (לאחר יישם של שכבת צבע יסוד, פריימר). באזורים המועדים לרגישות, אפשר להשתמש לפני הצביעה בחומר ייעודי הקוטל עובש. 

מה עושים כדי לחדש את הקרמיקה 

אם קרמיקה נראית לבנה מרוב אבנית, זה הזמן לחדש אותה כמו שצריך. קחו בחשבון שקרמיקה היא חומר חלק מאוד ועמיד, כך שאין בעיה להשתמש בחומרי ניקוי חזקים. אפשר לשפשף את האבנית היטב אבל גם אם אריח קרמיקה רופף מעט, קל להתמודד עם זה. בתור דבק עמיד שמתאים לחדרים רטובים, הצטיידו בסיליקון. מיישמים חומר זה גם על הקרמיקה שרוצים להדביק וגם על הקיר. לאחר מכן, יש לאוורר את החדר עד לייבוש (לפי הוראות היצרן). במידת הצורך, מלאו את הרובה בין החריצים ויתקבל סגנון יותר נאה ואחיד. כעת, אם רוצים יותר מזה, יש שתי אפשרויות טובות אך גם לא יקרות. האחת, שימוש במדבקות קיר לקרמיקה. השנייה, שימוש בצבע מיוחד לקרמיקה שנתפס גם על המשטחים הכי חלקים. 

 

ארונות אמבטיה בשיטת עשה זאת בעצמך 

אם חסר לכם מקומות אחסון נוחים בחדר הרחצה, תוכלו לרכוש ארונות אמבטיה להרכבה עצמית, במחיר נוח. שימו לב שאתם בוחרים ארונות שמתאימים לחדרים רטובים, כלומר עם ציפוי עמיד למים. לא צריך יותר מאשר מברגה, ברגים, פליירים וקצת זמן פנוי להרכבת ארונות נוחים ושימושיים. מומלץ לחדרי רחצה קטנים – ארונות צרים וגבוהים. שפע מקום לכל הסבונים, שמפואים, תמרוקים, מגבונים וכל היתר. טיפ עיצובי: אם יש לכם בבית
כלים וציוד לעבודה בגובה כגון סולם, תוכלו להצטרף לטרנד המשגע. במקום להחליף מתלה למגבות, מציבים את הסולם ומשתמשים בכל שלב כמתלה למגבת אחת. על חלק מהשלבים ניתן להניח עציצים, חלוקי נחל יפים, מפיצי ריח נעים, כרצונכם. 

ומה עושים אם האמבטיה מתקלפת

לאמבטיות מתקלפות, יש פתרון. אם זו אמבטיה ישנה, ללא ציפוי עלולה להיווצר חלודה. שפשפו היטב את כל המשטח בחומר לניקוי והברקת אמבטיות או בחומצת מלח. גם נייר לטש (לא גס) יעזור. לבסוף, יישמו חומר חידוש לכיורים ואמבטיות, במשחה או בהתזה. 

כפי שנוכחתם לדעת, לא מסובך לשדרג את חדר הרחצה, בעבודה עצמית ובתקציב נוח, אפילו מאוד.

 

0
זו בכלל לא שאלה, אלה כלי העבודה הידניים שחייבים בכל בית

בית מתוחזק היטב מעניק לכולנו איכות חיים ונוחות. אם נסתכל סביבנו, ניווכח ששיפצורים או תיקונים קטנים נחוצים לעיתים קרובות. אפילו אם מעולם לא החזקתם פטיש ביד או מקדחה, דעו שכלים ידניים פשוט מאוד לתפעל. יותר מזה, נחוץ שהם יהיו בהישג יד לכל מקרה שלא יהיה. הכירו את כלי העבודה שחיוניים בכל בית וכל אחד יכול לתפעל ללא קושי – אתה, את או אתם. 

מברגים לשלל חיזוקים או שיפורים ביתיים

את הרשימה של כלי עבודה חיוניים לבית נבקש לפתוח עם מברגים. מומלץ מאוד להחזיק בבית כמה וכמה סוגים שונים ואפשר להשיג אותם בסטים נאים. דוגמאות לשימוש במברג נפוץ (המכונה פיליפס או מברג צלב): חיזוק צירי ארונות שהתרופפו, חיבור מדפים או הרכבת רהיט. למי שמתעסק בחשמל (ברישיון), קיימים מברגים בעל גוף מבודד. בנוסף, גדלים גדולים יותר יכולים לשמש לביצוע טיפול בהברגות חזקות במיוחד, ברגי ג'מבו ארוכים. 

 פטישים למשימות חזקות 

פטיש ומסמרים יכולים לאפשר לכל אחד לתלות בקלות תמונה על הקיר. בעזרת פטישים, ניתן לחבר חלקי עץ, למקם חפצי נוי בתלייה כגון עציצים. הפטיש הביתי איננו חייב להיות כבד במיוחד אולם אם מבצעים פעולות קשות יחסית, לדגמים הכבדים עשוי להיות יתרון. דגמים מסוימים כוללים חולצי מסמרים ואגב, לא כל פטיש יהיה עשוי מעץ וברזל. ישנם חומרים מיוחדים שיוצרים כלי עבודה ידני ללא רתע (מחומר חזק אך גמיש במידה מסוימת).