חיפוש
מיון לפי
סגור

נמאס מחדר הרחצה הישן? כך תשתדרגו בלי לקרוע את הכיס

חדר רחצה ראוי לשמו יהיה לא פחות מאשר מקדש לניקיון וטיהור הגוף. אם במשך זמן מה לא תיחזקתם את חדר הרחצה, תוכלו ליצור בקלות מהפך ובלי לקרוע את הכיס. הטיפים הבאים יאפשרו לכם לעשות את הכל בעצמכם, מבלי להיכנס להוצאות מרובות, תוך יצירת שינוי סגנוני מרהיב של התחדשות ונוחות. 

האם השדרוג בחדר הרחצה אפשרי לכל אחד 

אם אין לכם כלי עבודה, ארגז כלים, פליירים, שפכטל וכו', תוכלו להשיג את כל אלה ללא קושי. אבל נבהיר שהמדריך שלפניכם עוסק בעיקר בשיפור קוסמטי ותיקונים קלים. אלה דברים שכל אחד יכול לעשות מבלי לגרום נזקים או להסתבך. יחד עם זאת, לא יתבצעו כאן שיפוצים עמוקים, לא נחליף קרמיקות, לא נחליף ברזים, כיורים או צנרת. את כל אלה מבצעים רק בשיפוץ מקיף וכשמוכנים להשקעה בזמן ובכסף. אך אל דאגה, מיד תראו כיצד הטיפול הנכון במה שנראה ישן או מתקלף הופך לחדש, מעוצב ויפה. 

שדרוג הקירות שנראה מיליון דולר

לצורך שדרוג חדר הרחצה המיושן, לא נצטרך בשלב זה עדיין פליירים או מברגים.על מנת להעניק לקירות צורה של מיליון דולר, נתחיל בניקיון. את כל הסימנים של העובש נחסל באמצעות ספוג עם אקונומיקה. לאחר מכן, ניעזר במיני כלי עבודה ייעודיים כגון שפכטל, על מנת להסיר חלקי צבע רופף ומתקלף. השלב הבא יהיה לצבוע את הקירות בצבע המועדף (לאחר יישם של שכבת צבע יסוד, פריימר). באזורים המועדים לרגישות, אפשר להשתמש לפני הצביעה בחומר ייעודי הקוטל עובש. 

מה עושים כדי לחדש את הקרמיקה 

אם קרמיקה נראית לבנה מרוב אבנית, זה הזמן לחדש אותה כמו שצריך. קחו בחשבון שקרמיקה היא חומר חלק מאוד ועמיד, כך שאין בעיה להשתמש בחומרי ניקוי חזקים. אפשר לשפשף את האבנית היטב אבל גם אם אריח קרמיקה רופף מעט, קל להתמודד עם זה. בתור דבק עמיד שמתאים לחדרים רטובים, הצטיידו בסיליקון. מיישמים חומר זה גם על הקרמיקה שרוצים להדביק וגם על הקיר. לאחר מכן, יש לאוורר את החדר עד לייבוש (לפי הוראות היצרן). במידת הצורך, מלאו את הרובה בין החריצים ויתקבל סגנון יותר נאה ואחיד. כעת, אם רוצים יותר מזה, יש שתי אפשרויות טובות אך גם לא יקרות. האחת, שימוש במדבקות קיר לקרמיקה. השנייה, שימוש בצבע מיוחד לקרמיקה שנתפס גם על המשטחים הכי חלקים. 

 

ארונות אמבטיה בשיטת עשה זאת בעצמך 

אם חסר לכם מקומות אחסון נוחים בחדר הרחצה, תוכלו לרכוש ארונות אמבטיה להרכבה עצמית, במחיר נוח. שימו לב שאתם בוחרים ארונות שמתאימים לחדרים רטובים, כלומר עם ציפוי עמיד למים. לא צריך יותר מאשר מברגה, ברגים, פליירים וקצת זמן פנוי להרכבת ארונות נוחים ושימושיים. מומלץ לחדרי רחצה קטנים – ארונות צרים וגבוהים. שפע מקום לכל הסבונים, שמפואים, תמרוקים, מגבונים וכל היתר. טיפ עיצובי: אם יש לכם בבית
כלים וציוד לעבודה בגובה כגון סולם, תוכלו להצטרף לטרנד המשגע. במקום להחליף מתלה למגבות, מציבים את הסולם ומשתמשים בכל שלב כמתלה למגבת אחת. על חלק מהשלבים ניתן להניח עציצים, חלוקי נחל יפים, מפיצי ריח נעים, כרצונכם. 

ומה עושים אם האמבטיה מתקלפת

לאמבטיות מתקלפות, יש פתרון. אם זו אמבטיה ישנה, ללא ציפוי עלולה להיווצר חלודה. שפשפו היטב את כל המשטח בחומר לניקוי והברקת אמבטיות או בחומצת מלח. גם נייר לטש (לא גס) יעזור. לבסוף, יישמו חומר חידוש לכיורים ואמבטיות, במשחה או בהתזה. 

כפי שנוכחתם לדעת, לא מסובך לשדרג את חדר הרחצה, בעבודה עצמית ובתקציב נוח, אפילו מאוד.

 

כתוב תגובה