חיפוש
מיון לפי
סגור

כמה כלי עבודה שגם לכם כדאי שיהיו בבית

לבצע תיקון או פעולה של הרכבה בעזרת כלי מאולתר, זה עלול להסתיים בצרה צרורה. גם לגשת לשכן כדי להשאיל פעם אחת כלי כזה ופעם אחרת כלי עבודה אחר, לא כל כך מוצלח, נכון? הרשימה הבאה תציג כמה כלים שגם לכם כדאי להחזיק בבית. ללא ספק, תמצאו אותם שימושיים מאוד בהזדמנויות מגוונות. 

מתי להסתפק בכלים ידניים בלבד 

אם אתם שייכים לאנשים שעד כה מעולם לא החזיקו כלי עבודה כלשהו ביד, אנו ממליצים להתחיל עם הרכבת סט ראשוני של כלי עבודה ידניים. לאחר שתראו שלא כל כך מסובך או קשה להפעיל את הכלים הללו, שנציג בעוד כמה שורות, תרגישו מספיק ביטחון להפעיל גם כלים חשמליים שתמצאו בכל חנות כלי עבודה שמכבדת את עצמה

במידה ותראו כעבור כמה חודשים שאתם עושים שימוש מינימלי בכלים, יתכן מאוד שכל מה שדרוש להם אלה הפתרונות הידניים. עם זאת, קחו בחשבון את העובדה הבאה: את הכלים החשמליים, לרוב בעלי סוללה נטענת, מחזיקים לצורך ביצוע עבודות בצורה מהירה יותר ועם הרבה פחות מאמץ. 

הכלים המומלצים והיישומים שהם מבצעים 

אם רצונכם להכניס הביתה כלים נחוצים וגם להכניס סדר באוסף החשוב, התחילו ברכישת ארגז כלים ראוי לשמו. הארגז, אגב, עשוי להגיע גם בצורות מודרניות, כתיק נשיאה על הגב או דמוי טרולי (בשילוב גלגלים). וכעת, לרשימה המובטחת:

  • פליירים – בעזרתם אפשר לחזק את האחיזה באלמנטים שונים מכל מטרה שהיא. למשל, לצורך כיפוף, פיתול, חיזוק. ניתן לטפל בעזרת הכלי הזה בברגים, אומים, מיני חיבורים, כבלים. נדגיש כי לאחר שצוברים ניסיון, אפשר להוסיף דגמים משופרים כדוגמת פלייר פטנט. 

  • פטישים – לשימושים נפוצים, כדאי להחזיק בהישג יד פטיש בינוני, כלומר לא גדול או כבד מדי. עם הזמן, תוכלו לראות בעצמכם האם פטיש ייחודי, יותר כבד או בעל מבנה מיוחד, יוכל לסייע לכם. לצורך יישום של מסמרים, תליית תמונות, הכנסת דיבלים וכיוצא בזה, פטיש ממוצע ורגיל יספיק בהחלט. 

  • כלי לחיתוך – הרבה מאוד סוגים של כלים נפוצים יכולים לשמש לצורך חיתוך. ברשימה מקובלת תגלו למשל מסור חשמלי, סכין יפנית, מסוריות, מסור ידני, דיסק חיתוך. סכין יפנית, זולה מאוד, משמשת למגוון יישומים רחב. מעבר לכך, מסור טוב יוכל לשמש לעבודות חיתוך קצת יותר (או הרבה יותר) מסיביות. 

  • מברגים ומברגות – טיפול בכל סוגי הברגים נעשה על ידי מברגים ידניים. ההבדל ביניהם לא מתחיל ונגמר בגודל (אורך הכלי). הבדל לא פחות משמעותי ניכר בראש המברג שיכול להיות בצורת פס יחיד (צורת מינוס) או צלב (מברג פיליפס). למי שמתכנן לבצע משימות מרובות שכוללות הברגה או הרכבות של רהיטים וכיוצא בזה, מומלץ לרכוש מברגה נטענת. זהו כלי הדומה במראהו למקדחה אולם הייעוד הראשי הינו הברגות. מתאים מאוד לתליית תמונות, מראות, גופי תאורה, זרועות לטלוויזיה ועוד. 

  • מקדחה – המכשיר המתאים ליצירת חורים (קידוח) לכל מטרה. מתאימה לצורך קידוח לדיבלים, עיבוד חומרים שונים, תליית ווים או אביזרים. דגמים ייעודיים יתאימו לטיפול בשלל חומרים, עץ, מתכת, בטון, פלסטיק ועוד.  

כך תלמדו להפעיל כלים ביעילות 

בעידן הרשתות החברתיות והיו טיוב, תוכלו להיעזר בשפע מדריכים מצולמים וטיפים לתפעול כל סוגי כלי העבודה. טיפים לעבודה נכונה, שימוש בטוח וטריקים חשובים. 

הכלים והיישומים שהצגנו לפניכם יעזרו לכם לתחזק את הבית החדש או לשפר את הדירה שבה אתם מתגוררים כבר מזמן. שילוב הכלים יאפשר לכם לבצע כל מה שנחוץ, תוך חיסכון בכסף, בזמן וללא טרחה מרובה. נסו והיווכחו. 

כתוב תגובה