חיפוש
מיון לפי
סגור

זו בכלל לא שאלה, אלה כלי העבודה הידניים שחייבים בכל בית

בית מתוחזק היטב מעניק לכולנו איכות חיים ונוחות. אם נסתכל סביבנו, ניווכח ששיפצורים או תיקונים קטנים נחוצים לעיתים קרובות. אפילו אם מעולם לא החזקתם פטיש ביד או מקדחה, דעו שכלים ידניים פשוט מאוד לתפעל. יותר מזה, נחוץ שהם יהיו בהישג יד לכל מקרה שלא יהיה. הכירו את כלי העבודה שחיוניים בכל בית וכל אחד יכול לתפעל ללא קושי – אתה, את או אתם. 

מברגים לשלל חיזוקים או שיפורים ביתיים

את הרשימה של כלי עבודה חיוניים לבית נבקש לפתוח עם מברגים. מומלץ מאוד להחזיק בבית כמה וכמה סוגים שונים ואפשר להשיג אותם בסטים נאים. דוגמאות לשימוש במברג נפוץ (המכונה פיליפס או מברג צלב): חיזוק צירי ארונות שהתרופפו, חיבור מדפים או הרכבת רהיט. למי שמתעסק בחשמל (ברישיון), קיימים מברגים בעל גוף מבודד. בנוסף, גדלים גדולים יותר יכולים לשמש לביצוע טיפול בהברגות חזקות במיוחד, ברגי ג'מבו ארוכים. 

 פטישים למשימות חזקות 

פטיש ומסמרים יכולים לאפשר לכל אחד לתלות בקלות תמונה על הקיר. בעזרת פטישים, ניתן לחבר חלקי עץ, למקם חפצי נוי בתלייה כגון עציצים. הפטיש הביתי איננו חייב להיות כבד במיוחד אולם אם מבצעים פעולות קשות יחסית, לדגמים הכבדים עשוי להיות יתרון. דגמים מסוימים כוללים חולצי מסמרים ואגב, לא כל פטיש יהיה עשוי מעץ וברזל. ישנם חומרים מיוחדים שיוצרים כלי עבודה ידני ללא רתע (מחומר חזק אך גמיש במידה מסוימת). 

 

כתוב תגובה