חיפוש
מיון לפי
סגור

אותך לא יתפסו לא מוכנה: 8 פריטים שחייבים בתיק

התיק הוא ידידה הטוב ביותר של כל אישה, בחורה או נערה. מפתחות, ארנק וטלפון יש בפנים? בטוח שכן. אבל אם את רוצה להיות תמיד מוכנה, אלה הדברים שגם אותם אסור לך לשכוח. 

 

  1. סט מושלם לטיפוח אישי פלוס

פינצטה טוב שיש בתיק? ברור, מה השאלה בכלל. ואת צריכה כמובן גם פצירה ומספריים. בקיצור, כמה אביזרים לטיפוח, לסידור הגבות, לטיפול באיזה חוט שהשתחרר מהשרוול או לטיפול בעוד אלף ואחד דברים אחרים. אבל למה להחזיק כל פריט בנפרד, כשאפשר לעשות משהו הרבה יותר פשוט. שימי לך בתיק סט פינצטה+פצירה+מספריים רוביס. הסט שיושב עליך בול, לטיפוח אישי (פלוס עוד כמה דברים). 

  1. ורק שלא יכאב לך 

מי מאיתנו לא עברה את זה, יום מתיש חם אש, והראש מתפוצץ. אנחנו רצות, מתרוצצות, אלף ואחת משימות. אז למי יש כוח להתחיל חפש בית מרחקת ולגלות תור מפה ועד הודעה חדשה. ורק כדי שלא יכאב לך, שימי תמיד בתיק גלולות נגד כאבים ולהורדת חום.  

  1. הפריטים הנשיים, שלא יתפספס 

אם את בהיריון, במזל טוב, את מוזמנת לעבור לסעיף הבא. אבל אם לא, ואם את לא מתכננת בקרוב צאצא אישי משלך, אל תשכחי לשים בתיק גלולות נגד היריון. טוב שהן תלכנה איתך לכל מקום, כדי לא לשכוח את האחת דווקא כשאת רחוק מהבית. ואם בפריטים נשיים ואישיים עסקינן, אז איך אפשר בלי להזכיר את הטמפונים והתחבושות ההיגייניות.  

  1. שתיראי תמיד במיטבך 

איך תוכלי להיראות תמיד במיטבך כשלא תמיד יש זמן להתאפר בבוקר? אז מה יותר טבעי מאשר לשים בתיק את ערכת האיפור המתאימה לצרכייך. מייק אפ את צריכה? איילנייר את צריכה? וגם שפתון או קונסילר ואת מסודרת. תמיד תיראי במיטבך בלי טובות מאף אחת אחרת. הוסיפי חבילת מגבונים להסרת איפור או לניקוי ידיים ושם דבר לא יפתיע אותך.  

  1. מראת איפור לטיפוח, איך אפשר בלי

הזכרנו קודם לכן את הסט המושלם, סט פינצטה+פצירה+מספריים רוביס. הזכרנו גם את כלי האיפור שיעזרו לך להיראות תמיד במיטבך. אבל מה עוד לא הזכרנו? מראה אישית קטנה, מטפחת וחביבה. אם את נמצאת במקום שבו אין מראה מראה שעל הקיר, תמיד תוכלי לתקן את האיפור בלי כל קושי. 

  1. שלא תתייבשי, גם כשייבש 

את לא צריכה אותנו כדי להציע לך לשים בתוך התיק, תמיד, בקבוק של מים צוננים וקרירים או של אייס טי. אנחנו כאן רק כדי להזכיר שלא רק מחוסר מים לא תרצי להתייבש. במזג האוויר הישראלי, השפתיים מתייבשות בקלות, הידיים מתייבשות בקלות. את לא רוצה ידיים סדוקות או יבשות וגם לא שפתיים מבוקעות שהורסות את מצב הרוח. אז כדי שלא תתייבשי גם במזג אוויר ממש יבש וחם, שימי לך בתיק מעט קוסמטיקה מונעת. קרם ידיים טוב ושפתון לחות לשפתיים בטעם תות או בכל ניחוח אחר שעושה לך את היום. 

  1. שיהיה מרענן בפה 

אם את כמונו, מרגישה לפעמים טעם יבש בפה או חוששת מריח פה לא נעים, אל תשכחי את הפתרון המרענן. תמיד שיהיו בתיק שלך סוכריות חמצמצות ומרעננות או חפיסת מסטיקים בטעם אהוב. ואין שום בעיה להשיג אותם גם ללא סוכר. 

  1. נשנשת לחירום ואת מסודרת

גם את חוטפת לפעמים נשנשת בלתי נשלטת? אז זוהי המלצת הסיום שלנו – חטיף בריאות בתיק או פרי טרי, ירקות חתוכים או מעט פירות יבשים ואת מסודרת. 

 

כתוב תגובה