חיפוש
מיון לפי
סגור

אביזרים לנגררים

אין ספק כי אחת החולות הרעות של ישראל זו התחבורה הציבורית הגרועה שלה. ניסיתם פעם להגיע מבת ים לתל אביב? או ממבשרת ציון לירושלים? מדובר על נסיעה של כמה קילומטרים אך בתחבורה ציבורית היא נמשכת ונמשכת. לכן בישראל אנו חייבים כלי רכב כמו מכונית או אופנוע. על רקע זה אנו חייבים לציין כי מכונית וגם אופנוע יכולים להתקלקל הוא להיות מעורבים בתאונה ואז אין ברירה אלא להזמין גרר.

 

יש הרבה אביזרים לנגררים וזאת בכדי לתת מענה טוב למי שצריך לגרור דברים. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כדאי לכם לגרור לבד את הרכב או האופנוע שלכם גם אם יש לכם גרר או אם יש לכם עגלה וזאת מכיוון שגרירה היא מקצוע לכל דבר ועניין המחייב ידע ומקצועיות שפשוט אין לאדם מן הישוב.

 

מדוע זה כל כך משנה לאיזה גרר אני פונה?

 

בין אם אתם צריכים לבצע גרירת אופנועים או גרירת מכונית אתם חייבים להבין כי זה מאוד משנה לאיזה גרר אתם פונים. אם אתם רוצים שהאופנוע או הרכב שלכם יהיו בטוחים מפני פגיעה בגרירה עליכם להזמין את הגרר הטוב בשוק.

 

ככל שהגרר יהיה יותר טוב כך הגרירה תתבצע בצורה יותר מושלמת ובכך לא כדאי לזלזל. לכן אנו ממליצים לכם לשים לב טוב טוב לאיזה גרר אתם קוראים ואם אפשר לקבל עליו המלצות לפני ההזמנה שלו. כנסו לאינטרנט, הקישו גרר מקצועי ואז תראו איזה תוצאות מגיעות אליכם ועל פי זאת תחליטו איזה גרר להזמין וכל זאת בלחיצת כפתור וללא עלות.

 

וודאו כי לגרר יש ביטוח לפני שאתם מזמינים אותו

 

ב-99% מהמקרים הגרר ייקח את הרכב או האופנוע שלכם ללא בעיות וללא תקלות. אך באחוז אחד יכולות להתרחש תקלות ואז אנו חייבים לקבל פיצוי מן הגרר על הנזק שנגרם לרכב או לאופנוע שלנו. על רקע זה יש לציין כי פעמים רבות הפיצוי הזה יהיה בגובה כמה עשרות אלפי שקלים ואפילו במאות אלפי שקלים במקרה של תקלה קשה או במקרה שמדובר על רכב יוקרה.

 

פעמים רבות המפעיל של הגרר לא יוכל לשלם את הפיצוי שאתם רוצים לקבל ולכן חובה שיהיה לו ביטוח. כאשר אתם מזמינים את הגרר שאלו אותו קודם כל האם יש לו ביטוח ורק במקרה שיש לו הזמינו אותו ופנו אליו.

 

שימו לב למחיר של הגרר לפני ההזמנה שלו

עוד דבר שכדאי לכם לברר לפני שאתם מזמינים את הגרר זה את המחיר שלו. כאשר אתם מתקשרים אל הגרר אל תתביישו ושאלו אותו כמה יעלה לכם הגרירה. כך תדעו האם להזמין גרר זה או אחר וכך תדעו כמה יעלה לכם כל העסק של הגרירה וזה חשוב ביותר ולא כדאי לזלזל בנקודה זו.