חיפוש
מיון לפי
סגור

חברות מובילות בתחום ייצור כלי עבודה מקצועיים שכדאי להכיר

קשה להעריך את המספר המלא והמדויק של יצרנים הפועלים כיום ומייצרים כלי עבודה בכל מקום בעולם. קשה להעריך זאת משום שלצד חברות ומותגים מאוד מרכזיים, קיימות חברות מקומיות, הרבה פחות ידועות ולעיתים גם לא כל כך וותיקות. הפעם נבקש להתרכז בכמה חברות מובילות וותיקות, בתחום הייצור של כלי העבודה המקצועיים. מידע זה יכול להיות לעזר, כאשר תבואו לבחור את כלי העבודה הבאים שלכם. 

 

בין היתר נציג כמה חברות מובילות מאירופה וכן גם מותגים מארה"ב וכן גם משבדיה. אלה לא כל החברות הטובות היחידות, אך הן בהחלט זוכות למעמד של בכורה בקרב חובבים מביני עניין וגם בקרב אנשים מקצוע הבקיאים היטב במלאכתם. 

 

חברת מקיטה 

אחת החברות המובילות, לפי כל קנה מידה, הינה חברת מקיטה. אין כמעט מי שלא שמע על מברגות מקיטה הידועות. אבל אלה לא הסוגים היחידים של הכלים שבהן היא מציגה נתוני מכירות מעולים בכל העולם. לצד מברגות רגילות או מתקפלות, לצד דגמים נטענים כלים נטעים של 10.8 V או 18 V מציעה החברה גם כלים בעלי יכולת טעינה מואצת. מקדחות רוטטות וכלי אימפקט בעלי יכולת הלימה חזקה במיוחד. מסורי ג'קסון ומשחזות זווית, מגוון פוטרים ועוד פתרונות שונים ומגוונים אחרים. 

 

חברת בוש 

עוד חברה יצרנית בעלת מוניטין מוצלח במיוחד הינה חברת בוש. כאשר אתה או את קונים כלי עבודה בוש אתם בעצם קונים כלי מאחת החברות המשגשגות הוותיקות ביותר. מדובר בתאגיד גדול ביותר, חברה הנדסית שמרכזה בגרמניה. החברה הוקמה בסוף המאה ה-18 והיא מייצר כיום את הכלים החשמליים והנטענים מהנמכרים ביותר בעולם. האיכות הגרמנית הזאת מספקת לחנויות השונות ולצרכנים מיני מברגות, מקדחות, משחזות, פטישונים. כמו כן מוכרת גם סטים מגוונים של כלי עבודה משלימים. למשל, סטים שכוללים פטישונים, מברגות, משחזות וסוללות נטענות. 

 

חברת דרמל 

חברת דרמל האמריקאית הוקמה בשנות השלושים של המאה שעברה. במשך הרבה מאוד שנים זו הייתה חברה עצמאית, שייצרה כלי עבודה מצוינים, באיכות האמריקאית הידועה. בהמשך התמזגה החברה עם חברת רוברט בוש. יחד עם זאת, החברה עדיין שומרת על המותג ומייצרת כלים יוצאים מן הכלל כדוגמת דרמל 4000. בגדול, זהו אחד הכלים הכי טובים שהוא בעצם רב שימושי. זהו כלי אחד, מולטיטול שיכול לבצע אין ספור פעולות, שבדרך כלל מחייבות כלים מכלים שונים. רב תכליתיות, זוהי התועלת הניכרת שהופכת את הכלי לכזה שממשיך להיות מבוקש ביותר. 

 

חברת BAHCO

לא רק ארצות הברית וגרמניה הוציאו מקרבן חברות מובילות לייצור כלי עבודה. בעולם של מותגים ידועים כדוגמת Leatherman, בוש ודרמל, נרצה לציין גם את אחד המותגים השבדיים החזקים ביותר. חברת Bahco הינה יצרנית שבדית אגדית, שמתמחה באופן מובהק בייצור כלי עבודה ידניים. על פי הנתונים העדכניים, החברה מייצרת ומספקת כמה אלפים של סוגי כלים ידניים מסוגים שונים וכיום היא חלק מתאגיד רב לאומי אירופאי. בין היתר, היא משווקת בכל העולם וגם בארץ כלים חיוניים שנדרשים בכל ארגז כלים. למשל סטים של בוקסות ומפתחות לפתיחת ברגים. אזמלים, אולרים וכלי חיתוך רב שימושיים. ארגזי כלים מסיביים, ניידים וכן עגלות לנשיאה ואחסון של כלים. 

 

חברת סיגנט

מותג נוסף שבהחלט חשוב להכיר הינו סיגנט. זו לא חברה שמתיימרת להתחרות במותגים אחרים מובילים בכל המדדים אך היא מייצרת פתרונות מעולים כגון בגדי עבודה, אורגנייזרים, אקדחי אוויר ואקדחי דבק וכן גם בוקסות על סוגיהם השונים, ארגזי כלים ניידים ועוד. 

כתוב תגובה