חיפוש
מיון לפי
סגור

סוללות ליתיום לכלי עבודה נטענים

אם היו מספרים לטכנאים, חשמלאים, נגרים ובעלי מקצוע אחרים לפני כשני עשורים, שבעתיד מרבית כלי העבודה החשובים יהיו מונעים באמצעות סוללות ליתיום איכותיות במשך מרבית היום, הם היו מתקשים להאמין. ואכן, המהפכה בתחום כלי העבודה שהתחוללה במהלך העשור האחרון שינתה באופן מהותי את אופן ההתייחסות והשימוש בכלים. נכון להיום, חלק משמעותי מכלי העבודה שנמצאים בשימוש הם נטענים. מה גרם למהפכה בתחום כלי העבודה הנטענים? איך קרה שסוללה אחת איכותית הפכה על פניו את עולם התיקונים ועלי העבודה? היכן ניתן להשיג סוללות ליתיום איכותיות לכלי עבודה, שיחזיקו מעמד זמן ארוך? על כל אלה – בהמשך המאמר.

 

מה גרם למהפכה בתחום כלי העבודה

כלי עבודה משמשים בעלי מקצוע שונים לביצוע עבודות. אחת הבעיות הנפוצות של טכנאים, נגרים ובעלי מקצוע נוספים, נגעה לאפשרות לעבוד בבית הלקוח ולבצע תיקונים, תוך שימוש בכלי העבודה האיכותיים ביותר. מצד אחד, כלי העבודה היו גדולים יחסית ומגושמים. מצד שני היה צורך למצוא עבורם מקורות אנרגיה, מה שדרש לעיתים מזומנות להשתמש בכבל מאריך. ההופעה של סוללות ליתיום המאפשרות לכלי העבודה לפעול זמן ממושך ללא צורך בטעינה, שינתה באופן מהותי את תחום התיקונים הביתיים. לא עוד כלי עבודה מגושמים, אלא כלי עבודה קומפקטיים שמסוגלים להגיע לכל מקום ולבצע את העבודה במהירות וביעילות. ניידות היא שם המשחק, וסוללות הליתיום האיכותיות מאפשרות לכל בעל מקצוע לעבוד היטב, בכל מקום, לאורך זמן.

 

סוללות ליתיום איכותיות והמשמעות שלהן

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר במהפכה בתחום כלי העבודה, כמו גם בתחומים רבים נוספים, היתה ההופעה של סוללות ליתיום איכותיות. הסוללות הללו שוקלות מעט מאד יחסית, אבל מחזיקות מעמד זמן רב. לפיכך הן מאפשרות לבעלי מקצוע להפוך את העיסוק שלהם למודולרי ולהיות מסוגלים להגיע לכל מקום, בכל זמן. השיקול של העדר אפשרות לעשות שימוש בכלי עבודה חשמליים במלאכת התיקון ירדה מהפרק וכך יכולים בעלי מקצוע שונים להעניק שירות מלא בכל מקום - בבית הלקוח או בעסק. דוד שהתקלקל, מזגן או מכשיר אחר, ניתן לתיקון גם אם הוא נמצא הרחק ממקור מתח חשמלי.  התקלקל? אין בעיה, מזמינים בעל מקצוע והוא יתקן ללא בעיות וללא עיכובים מיותרים.

 

איך לשמור על חיי הסוללה

השימוש בסוללות ליתיום איכותיות אכן מסייע. יחד עם זאת, יש צורך לפעול לשמירה על הסוללה על מנת להגדיל את אורך החיים שלה ואת הזמן שעובר בין טעינה אחת למשנה. 

  • הטענה: חשוב להימנע מלהשאיר את המכשיר בהטענה באופן תמידי. יש להפסיק את ההטענה כאשר הסוללה מלאה.

  • פעולה: חשוב לדאוג לכך שמדי פעם בפעם הסוללה תתרוקן, או לכל הפחות תגיע קרוב ככל שניתן למצב של ריקנות. 

שתי הפעולות הללו עשויות להאריך בצורה משמעותית את החיים של סוללות ליתיום איכותיות לכלי עבודה, מחשבים ובכלל. מעוניינים בסוללה חזקה לכלי העבודה? זה המקום עבורכם. צרו קשר כעת ורכשו את הסוללה הרצויה לכם.