חיפוש
מיון לפי
סגור

אחסון כלי עבודה בצורה יעילה

כלי עבודה הם משהו הכרחי בכל בית אך לא תמיד קל למצוא מקום לאחסן אותם. אם גם אתם מרגישים שאתם לא מסודרים עם כלי העבודה שלכם, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לאחסן אותם שלכם בצורה יעילה.

 

ארונות מוגבהים ופתרונות אחסון שונים

אם אתם מתקשים לסדר בצורה יעילה את הכלים שלכם, כדאי שתדעו שישנם פתרונות אחסון שונים ומותאמים לאחסון כלי עבודה. פתרונות האחסון לכלי עבודה כוללים - ארגז כלים, מגירות מיוחדות, מדפים מותאמים ומוגבהים ועוד. פתרונות אלה יעזרו לכם לסדר את הכלים בצורה יעילה ובאופן שיעזור לכם למצוא את הכלים שאתם צריכים בצורה קלה. מומלץ להתקין ארונות גבוהים לאחסון כלי העבודה על מנת לנצל את המרחב העליון ולא לתפוס מרחב הנדרש עבור אחסון חפצים וכלים בהם תעשו שימוש תכוף יותר. כדאי שיהיה לכם איך להגיע למדפים הללו בצורה נגישה וקלה, כך שלא תסתבכו כאשר תצטרכו לעשות שימוש בכלים. 

 

מחסני גינה – הפתרון המושלם

כלי עבודה הם כלים אשר לרוב לא תעשו בהם שימוש באופן תכוף ולכן כדאי שלא יתפסו מקום בתוך הבית. מחסן גינה יכול להיות הפתרון המושלם לאחסון כלי עבודה, בעיקר אם יש לכם כלים גדולים כמו למשל סולמות, עגלות שינוע, כלי גינה כמו אתי חפירה. קיימים סוגים שונים של מחסני גינה כמו מחסן פנל מבודד, כך שתוכלו לבחור את המחסן המתאים עבורכם. מחסנים מפנל מבודד יהיו לרוב מחסנים עמידים יותר שיבואו בגדלים שונים ויתאימו לגודל הגינה שלכם ולכמות הכלים הנדרשת לאחסון. במידה והדרישות שלכם משתנות, תוכלו לבחור במחסן גינה מודולרי כך שתוכלו לשחק איתו בהתאם למה שאתם צריכים. מחסני הגינה הם חסינים מנזקי הסביבה כך שימנעו שחיקה של כלי העבודה שלכם וכן לא יתפסו מקום רב מידי בגינה.

 

תיעדוף כלי העבודה

על מנת לאחסן את כלי העבודה שלכם בצורה יעילה יותר, מומלץ למיין אותם לפי אופי השימוש, תכיפות השימוש, דרישות הזמינות של הכלי והמשפחה אליה משתייך הכלי. כך כדאי לסדר במדף אחד את כלל הברגים, המברגות והפטישים, במדף נפרד את כלי הגינה וכן הלאה. סדרו את הכלים באופן כזה שמה שאתם משתמשים בו בצורה תכופה יותר יהיה נגיש יותר עבורכם, לעומת כלים בהם אתם חושבים שתעשו פחות שימוש ותוכלו למקום אותם גבוהה יותר. 

 

סדר שאינו מתפרק

רבים מאתנו נוטים לסדר בצורה בה הכלים נשענים אחד על השני ואז כאשר נגש לקחת כלי עבודה מסוים שאר הכלים יפלו עלינו. לכן חשוב לשמור על סדר נקי בו כל כלי מוצב בפני עצמו, כך ששליפת הכלי והחזרתו למקום תהיה קלה ונוחה. שמירה על סדר לא רק שתקל עלינו ולא נצטרך לפחד שמשהו ייפול עלינו, אלא גם תעזור לנו למצוא את הכלי הנדרש.