חיפוש
מיון לפי
סגור

פתרונות לאחסון כלי עבודה

ישנם כמה פתרונות זמינים לאחסון של כלי עבודה, וכל אחד יכול למצוא את הפתרון המתאים והנכון לו. אפשר לאחסן כלי עבודה בבית, ואפשר לאחסן אותם במטבח או במרתף. מה שחשוב לזכור שכל פתרון אחסון צריך להביא בחשבון גורמים שעלולים להזיק לכלי העבודה או לקלקל אותם לגמרי כמו לכלוך, אבק, משקעים, הישג יד של ילדים או אחסון במדפים לא עמידים. אם תאחסנו נכון את כלי העבודה שלכם הם ישמשו אתכם שנים ארוכות ותמיד יימצאו בהישג ידכם. יש לכם כלי עבודה, ואין לכם מושג איך לאחסן אותם? מחפשים פתרונות אחסון יעילים ושמישים לכלי העבודה שלכם? הינה כל מה שצריך לדעת על אחסון יעיל, איכותי ומומלץ של כלי עבודה.

 

איפה אפשר לאחסן כלי עבודה?

כלי עבודה אפשר לאחסן במבחר מקומות אחסון גם בבית, גם במחסן וגם במרתף. פתרונות האחסון השונים כוללים  ארגזי כלים, תיקי מקצועיים לכלי עבודה ידניים, תיבות קשיחות לכלי עבודה, לוח מחורר, מדפי אחסון מעוצבים ופרקטיים ומתלי קיר. חשוב לאחסן כלים היטב כדי להגן עליהם מפני נזקים, כדי לשמור עליהם בקרבת מקום ובהישג יד וכדי ולהאריך את חיי המדף שלהם. אפשר לאחסן כלים במקומות שונים בתוך הבית לרבות במוסך, במרתף, בסככת העבודה בחצר, במחסן נייד בגינה ובארונות אחסון גדולים. מומלץ לאחסן כלי עבודה בארגזי כלים איכותיים ועמידים שעשויים מחומרי גלם משובחים כמו מתכת או פלסטיק קשיח למניעת נזקים מלחות, מאבק, מלכלוך או מנפילות בשוגג.

 

איך לשמור על כלי עבודה שאינם בשימוש?

כדי לשמור על כלי עבודה שאינם בשימוש חיוני להכניס אותם לארגזי כלים ולהציב אותם על מדפים מעוצבים, חזקים ויציבים, לתלות אותם על לוחות מחוררים או להכניס אותם לארונות אטומים בחדרי אחסון יבשים ונקיים. אחסון לא נכון של כל עבודה וחשיפתם ללחות, לטמפרטורות קיצוניות, למשקעים או לאבק עלולים להזיק להם ולקצר את חיי המדף שלהם. אם אתם מאחסנים את כלי העבודה שלכם, מומלץ שלא תשלבו אותם עם פריטים אחרים ולא תערמו אותם זה על גבי זה כיוון שזה עלול לשרוט אותם או להזיק להם. נוסף על כך, חשוב להרחיק כלים חדים ומסוכנים מהישג ידם של ילדים.

 

טיפים לאחסון נכון של כלי עבודה

אחסון כלי עבודה בכל חדר בבית מצריך תשומת לב והקפדה. יש לאחסן כלי עבודה לפי הסוג שלהם ולפי השמישות שלהם גם במחסן, גם במרתף וגם במזווה או בארונות הבית. פתרונות אחסון מחייבים שטחי אחסון, סדר וארגון וכן סידור לפי קטגוריות או תדירות שימוש. הינה כמה טיפים לאחסון נכון של כלים

  1. שמרו על כלי העבודה נקיים ויבשים לפני אחסונם.

  2. השתמשו בפתרונות אחסון איכותיים ועמידים כמו ארגזי כלים או ארונות.

  3. אחסנו כלי עבודה באזור ייעודי כמו במחסן, בארונות אחסון או במרתף.

  4. השתמשו בלוחות מחוררים, במדפים מתאימים או במתלים לכלים בשימוש תכוף.

  5. הרחיקו כלים חדים ומסוכנים מהישג ידם של ילדים.

  6. הימנעו מהערמה של כלים או משילובם עם פריטים אחרים.

  7. ארגנו כלים לפי קטגוריה או תדירות שימוש.

  8. בדקו את הכלים מעת לעת כדי לוודא שהם במצב תקין ומאוחסנים כראוי.