חיפוש
מיון לפי
סגור

משפצים את הדירה? חומרי בניין איכותיים יבטיחו לכם שיפוץ איכותי, מרשים ונדיר

צאו למסע השיפוץ בהתלהבות

 החלטתם לשפץ את הדירה? להתחדש בתקופה מלבלבת חדשה כשרהיטים חדשים מקיפים אתכם, כשקירות נשברים בשביל להרחיב את החדר? שיפוץ דירה זה חוויה מדהימה כי היא מכניסה אתכם לטראנס של עיסוק חדש ומרגש, וכמו כל ישראלי ממוצע, מי לא ירצה להתרגש אם יש לו הזדמנות לכך?

אחרי שהבנתם את הפואנטה הגיע הזמן להתפקס על עניין השיפוץ ולצאת לדרך מאורגנת ומתוכננת היטב. תתחילו מקביעת יעדים. מה אתם רוצים לשפץ? כמה אתם מוכנים להשקיע מבחינה כספית? האם השיפוץ מאסיבי או קטן? האם דרוש איש מקצוע או שתוכלו לשפץ בכוחות עצמכם בלבד? ענו על השאלות ובשלב הבא בחרו את חומרי הבניין. אם אתם משפצים בעצמכם, אין לכם מנוס אלא לגלות עניין ולחקור את איכות המוצרים שמוצעים בשוק, את מחירם ואת הצורך שלכם בהם בעבודת השיפוץ שלכם.

נשמע מסובך? האמת שלא כל כך. המשיכו לקרוא ובדקו מה באמת צריך כדי להפוך את פנינת הבית שלכם לפנינה נוצצת, חדשנית ומאירת פנים. אם אתם בוחרים בקבלן שיפוצים או בכל שיפוצניק מן המניין, הוא ירכוש חומרי בניין עבורכם ולא תצטרכו להתעסק בכך, אבל מוטב שתכירו לפחות על קצה המזלג קצת מן החומרים שמוצעים בשוק ופופולריים לכל שיפוץ. 

 

איכות ועמידות חומרי בניין

לפני הכל, בחרו רק חומרי בניין בעלי תו תקן ישראלי, בין לאומי. רק חומר שעבר בדיקות עמידות, חוזק ואיכות יכול לשמש חומר בניין איכותי. שיפוץ ובנייה הם דבר בטיחותי, לכן חשוב להשקיע בחומרי בניין איכותיים. אל תשחקו עם העניין. לכו לפי החוקים היבשים – חומרי בניין שעברו בדיקות מחמירות ונמצאו אמינות לשימוש הם חומרי הבניין שאתם צריכים לגלות בהם עניין. את כל השאר – שחררו לחופשי. 

 

מי יעזור לכם בשיפוץ?

גם אם החלטתם לרכוש בעצמכם חומרי בניין, התייעצו עם אנשי מקצוע. יש תחומים רבים שלא יהיו מובנים לכם, לכן חשוב להקשיב למי שמתעסק בחומרי בניין בשטח. ייעוץ לא עולה כסף, הוא רק חוסך לכם כסף בהמשך. אנשי מקצוע מתאימים יכולים להיות שיפוצניקים, מהנדסי בניין, אדריכלים וקבלנים. ככל שתבחרו חומרי בניין איכותיים ועמידים כך תבטיחו לעצמכם שיפוץ עמיד לאורך שנים. 


חומרי בניין פופולריים

חומרי בניין פופולריים שתצטרכו בכל שיפוץ הם מברגים, דיבלים, ארגז כלי עבודה שיש בו מקדחה, ברגים, פטיש וכל מה שמתלווה לכך, דלתות פנים אם אתם משפצים חדרים, רובה וקרמיקה לריצוף הרצפה בחדרי הבית, בסלון ובמקלחת כדי שיהיה לכם נעים להתקלח על משטח מצוחצח, צבעים לצביעת משטחים, קירות ורהיטים, צבעי מים, צבעי שמן, חומרי אינסטלציה, אסלות, ברזים, תקרות אקוסטיות, לוחות גבס לבנייה קלה ולבניית מחיצות, סולמות, מוצרי ניקיון וגינון וכל המתלווה לכך.