חיפוש
מיון לפי
סגור

הדלת תקועה? כך תפתחו אותה בעזרת 3 שלבים פשוטים

אין משהו יותר מעצבן וגורם לחששות מאשר להיתקע מחוץ לבית. השארתי את התנור עובד? הכיריים פועלות? מפזר החום החורפי נמצא אולי בקרבת משהו דליק? אלו רק חלק מהמחשבות שעוברות לאנשים בראש ברגעים אלו, הנה 3 הפתרונות האפשריים.

 

אין משהו יותר מלחיץ מאשר לאבד את המפתח, ובדרך כלל זה קורה ברגעים הכי מתאימים, בדיוק כמו שמרפי אוהב. אם נתקעתם מחוץ לביתכם, הנה 3 השלבים שכל בנאדם אחר במצב שלכם עובר. חלק מהשיטות יעילות במצבים מסוימים, חלקן פחות במצבים אחרים, עדיף לנסות ולראות מה מתאים לכם. הנה המדריך המלא לפניכם, כולל עצות פורץ מנעולים, עוד רגע אתם בבית.

 

להזמין פורץ מנעולים או מנעולן מורשה

 

שירותי מנעולן הם הכרח לאנשים שנמצאים במצב בו הדלת, החלונות ומנעולים אחרים תקועים. פורץ מנעולים ומנעולנים מספקים שירותים באיכות גבוהה שיכולים להועיל הן למטרות עסקיות והן למטרות מגורים. בין אם דלת המשרד או דלת הבית תקועות, מנעולן יהיה איש המקצוע שלכם. כמו כן, מנעולנים חייבים להיות בעלי הכישורים הדרושים לתפקידם וחייבים להיות מסוגלים לספק ללקוחות את סוג השירות שהם דורשים. בתוך כך, מנעולן פורץ אמור להיות מסוגל להמליץ ללקוחות על כל סוג אחר של מנעולים או מפתחות לביתם או לעסקים. מה עוד חשוב לדעת? המשיכו לקרוא.

 

יכול להיות שהדלת פשוט תקועה – נסו 40WD

 

אם אתם תקועים מחוץ לבית שלכם, לא יכול להיכנס אבל בטוחים שאין בעיה עם המנעול עצמו, יכול להיות שהדלת פשוט תקועה. אם כך, נסו להשתמש בשמן מכונות 40WD כדי לשמן את הצירים.זהו סוג של חומר סיכה מכאני אשר משמש לשימון ולשחרור של חלקי הדלת כדי שניתן יהיה לפתוח אותה בצורה חלקה יותר. באופן כללי, שמן מכונות 40WD הוא כלי נהדר שיהיה בבית. ניתן להשתמש בו על כל דלת שנתקעה, כמו גם במקרים אחרים בהם יש צורך לשמן צירים. את השמן הזה ניתן לרכוש בכל חנות טמבור שכונתית ובחנויות של חלקי חילוף לרכב, חומרי בנייה וכולי.

 

פתיחה אגרסיבית – לא מומלץ

 

השלב הבא הוא לא מומלץ, אבל הוא אופציה. אם יש לכם את הכלים המתאימים, כמו למשל אזמל, פטיש, מברג שטוח וכו', אתם יכולים לנסות לפרוץ את הדלת בעצמכם. קחו בחשבון, אם תזמינו פורץ מנעולים מקצועי הוא יעשה את העבודה עם כמה שפחות נזק מיותר. פתיחת הדלת בעצמכם היא לחלוטין לא מומלצת, מכיוון שיש כל מיני דרכים ושיטות לפתוח דלתות תקועות. בעוד שבנאדם ללא ידע וניסיון כנראה יגרום נזק רב לצירים, למנעול, אפילו לקירות ולדלת עצמה, פורצי מנעולים מורשים יכולים לעשות זאת בכמה דקות ועם מינימום נזקים. מה המסקנה? לקרוא לאנשי מקצוע.