חיפוש
מיון לפי
סגור

טיפים לבחירת אולר שבאמת מתאים לצרכים שלכם

אולר במקום הנכון הופך את החיים להרבה יותר נוחים. הוא לא נועד להחליף ארגז כלים מאובזר בבית, אבל הוא בהחלט מהווה פתרון רב שימושי, למגוון רחב של מצבים בחיים. נכון, אף אחד לא משפץ את הבית כאשר ברשותו אך ורק אולר, אבל בהזדמנויות שונות, אין לו תחליף. עבור חיילים שצריכים כלי שימושי לשטח, עבור מטיילים בשטח, לטיולים רכובים, ברגל או באופניים, למחנאות או אפילו בתור השלמה, כלי רב שימושי לאיש המקצוע – קבלו שלל טיפים לבחירת האולר שיתאים לצרכים שלכם. 

הגדירו בעצם מהם הצרכים שלכם 

לפני שאתם הולכים וקונים את אחד האולרים הכי מפורסמים, כגון לדרמן wave, הגדירו קודם כל את הצרכים שלכם. האם אתם צריכים פתרון כגון מתנה לחבר או בן שמתחיל טירונות. האם אתם רוצים כלי רב שימושי, לשים בתא הכפפות של הרכב. האם אתם אוהבים תמיד שתהיה לכם בעצם ערכת כלים ניידת, מחוברת לחגורה. האם אתם עובדים באחזקה או שתמיד מוכנים לעזור למישהו מהשכנים, שזקוק לעזרה. אחרי שתאבחנו היטב את הצרכים והמטרות שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור אולר מתאים. 

האם האולר יהיה כלי מרכזי או כלי לגיבוי 

האולר הממותג והמפורסם בעולם, לדרמן מהווה בחירה מוצלחת, כמעט לכל מטרה. יחד עם זאת, גם מותג זה מציע הרבה מאוד דגמים בכל מיני תצורות. הוא יכול לשמש אתכם גם בתור כלי מרכזי ורב שימוש וגם בתור כלי לגיבוי. אם אתם מתכננים לרכוש אולר הרבה יותר פשוט וזול, קחו בחשבון שהוא יתאים לשימושים פחות מגוונים ולא יותר מכלי גיבוי יעיל למחצה. ככל שהשימוש הצפוי מרובה יותר, כדאי להעדיף מותג איכותי. 

יותר להבים – יותר פעולות 

כאשר אתם מתלבטים בין אולרים שונים, כגון לדרמן surge או אחרים, קבלו טיפ מצוין. בררו קודם כל כמה להבים כולל האולר. דגם שמציע רק שניים או שלושה להבים יכול להיות נחמד, אבל יש הרבה דברים שהוא לא יכול לעשות. אם רוצים אולר שמתאים ליותר מאשר צרכים הכי בסיסיים, כדאי לבחור דגם ובו כ-10 עד 15 להבין. דגש יעיל – מעל 15 להבים, עוד תוספת של להב לא מאוד משנה. רק חשוב לבדוק שלא כל הלהבים הם רק סכינים בגדלים שונים. כאשר אנו מדברים על להב, מדובר גם על פלאיירים, מברגים בעלי ביטים שונים, מספריים, פצירות, פותחנים, חושפי חוטים ועוד. יותר אפשרויות, יותר גמישות ויעילות בשימוש. 

בדקו את אופן התפעול, שיהיה נוח 

אל תקנו אולר לפני שתבדקו היטב את אופן התפעול, שיהיה נוח לאחיזה ולשימוש. למשל, לדרמן סיידקיק ניתן להפעיל מאוד בקלות, אפילו ביד אחת. מותג מוביל שקל מאוד לפתוח ולקפל, מבלי להתאכזב או להתעצבן. עדיף מוצר טיפה יותר יקר, אבל נוח לשימוש ולתפעול – אולר איכותי יכול לשמש אתכם ממש לכל החיים. 

אולר עם נרתיק מוסיף המון 

אם אתם צריכים אולר שיישאר אתכם ציוד לגוף העדיפו דגם מתקפל, גמיש, ידידותי לנשיאה וגם לשליפה. למשל לדרמן charge שמגיע עם נרתיק צמוד מוסיף הרבה מאוד נוחות ושימושיות. ניתן לתלות אותו על החגורה או לשאת בכיס. 

החומר שממנו מורכב האולר 

מעבר להתרשמות משמות של מותגים כגון לדרמן wingman, בחרו אולר שמורכב מחומרים איכותיים. בין היתר, ניתן למצוא אולרים מפלדה פשוטה, פלדת אל חלד או אפילו טיטניום. במיוחד לזקוקים לאולרים לשטח וכאשר רוצים להימנע מאולר שמחליד או מתקלקל מהר, העדיפו דגמים שעשויים חומרים איכותיים בלבד. אגב, אולר שעשוי מפלדת אל חלד טובה יציע לכם גם משקל נמוך. זהו יתרון מאוד חשוב.