חיפוש
מיון לפי
סגור

איך לבחור מכשירי מדידה מדויקים ומהם המותגים המובילים בעולם?

מפעלי תעשייה רבים זקוקים בחיי היום יום למכשירי מדידה שונים כדי למדוד מוצרים במהלך התכנון, הייצור ולאורכו של כל הפרויקט.

מכשירי מדידה מדויקים

קיימת חשיבות אקוטית לבצע את כל המדידות באמצעות מכשור בטיב מעולה שהוא מכויל, מסונכרן ומבצע מדידות הן במידות מטריות והן באינטשים, באופן המדויק ביותר האפשרי.

לקוחות שהשתמשו באופציות של מכשירי מדידה שאינם באיכות מעולה, נתקלו לאחר מכן בהשלכות של המדידה הלא מדויקת, דבר שגרם לא אחת לצורך בביצוע שינויים או ייצור מחודש. לכן, כל מי שצריך ביום יום שלו מכשירי מדידה אינו מתפשר ומשתמש רק במכשור איכותי של היצרנים המובילים. 

המותגים המובילים בעולם בתחום מכשירי מדידה

המותגים יוצאי הדופן שיש מהם שביעות רצון מקצועית היא החברה היפנית הייחודית MITUTOYO שהמוצרים שלה נמכרים בכל העולם, חברת ULTRA אשר מתמקצעת בעיקר במוצרים כמו קליברים בהיצע נרחב מאד של דגמים ואופציות חדשניות וחברת STARRETT שמוצריה נמכרים במדינות רבות וגם בישראל. 

רכישת כלי עבודה

אנשי המקצוע השונים זקוקים במהלך התפעול השוטף שלהם לכלי עבודה רבים. לכל מקצוע יש את כלי העבודה המיוחדים אשר משרתים את המומחים בתחום זה. רבים מהם שרכשו בעבר כלי עבודה שלא היו מרוצים מהם, מבצעים כעת רכישות רק אצל יבואן איכותי אשר בוחן את טיב המוצרים של היצרנים השונים מעבר לים ומייבא ארצה, רק את אלו שמייצרים כלי עבודה מעולים שישרתו לאורך זמן את אנשי המקצוע המיומנים.

הבחירה הקפדנית מתבצעת בעת בחירת כלי עבודה ידניים וחשמלים אשר מותאמים לעובדים המיומנים ברבדים השונים, כמו מברגים, פטישים, כלי מדידה ועוד. 

היבואן מקפיד על יבוא של מוצרים בעלי תו תקן במדינת היעד ובישראל וזאת כדי להגן על הלקוחות כשהם מבצעים את העבודות השונות בבתים ובאתרי הבנייה, תוך בחינה של נושא הבטיחות על פי שיטות העבודה המומלצות. 

סוגים של כלי עבודה לשימוש שוטף

לנוחות מרבית של אנשי המקצוע, רבים מהם רוכשים ארגז כלי עבודה ומניחים בתוכו את הכלים הייעודיים שלהם כך שיהיה לרשותם בכל עת. המבחר הגדול של כלי העבודה כולל דגמים אשר מתאימים לתעשיית האלקטרוניקה וההייטק, כלי עבודה ארגונומיים, כלים מוגני פיצוץ – בריליום, כלי עבודה חזקים מנירוסטה וגם סטים הכוללים פריטים כמו מברגים בכמה וכמה גדלים, ציוד לשימוש במקדחות בכמה גדלים, כך שאפשר להשתמש בקוטר הרלוונטי לכל סוג של עבודה נדרשת.