חיפוש
מיון לפי
סגור

המדריך לבחירת כלי העבודה האיכותיים ביותר

 טיפים שיעזרו לכם לבחור את ארגז הכלים המושלם:

 

בחירת ארגז כלים אולי נשמעת דבר מאוד פשוט, אבל כל בעל מקצוע שמבין עניין כבר יודע שכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר חשוב לבחור ארגז כלים מקצועי ואיכותי. הכלים שבארגז מלווים אתכם כל יום ולאורך כל היום - הם חייבים להיות קלים לשימוש, ושיחזיקו מעמד לשנים רבות קדימה. במדריך שלפניכם ריכזנו מספר טיפים מובילים שיעזרו לכם לבחור את ארגז הכלים הטוב ביותר עבור תחום העבודה שלכם:

 

ארגונומיה

 

כלי עבודה אמור להיות כזה שניתן לתפעל אותו גם ביד אחת - כלים שתוכננו מתוך מחשבה על הפרטים הקטנים, יהיו הרבה יותר קלים לשימוש. מקדחה חשמלית למשל, צריכה להגיע עם כפתורים שיסייעו להפוך את כיוון הקדיחה שלה ביד אחת במידת הצורך.


דבר נוסף שחשוב להקפיד עליו הוא משטחים מונעי החלקה - המשטחים הנ"ל עוזרים לשמור על אחיזה חזקה, ומונעים מהכלי לצאת מכלל שליטה. מומלץ גם לקנות את הכלי במקום בו קיימת תצוגה, שתקנה את האפשרות להתנסות בו לפני הקנייה.


כל הנ"ל תקף לא רק לכלים חשמליים אלא גם לכלים כדוגמת מברשות ושפכטלים, שבחירה נכונה שלהם תסייע לבצע על הצד הטוב ביותר גם עבודות קלות יחסית כגון ריצוף לבית או צביעה.

 

אחריות

 

דבר נוסף שחשוב לשים עליו דגש בעת בחירת כלי העבודה הוא אחריות - מומלץ לבחור כלי עבודה בעלי אחריות ארוכה שמכסה כמה שיותר דברים, שכן אחריות טובה היא למעשה הגנה פיננסית עבורכם.


אחריות טובה תחסוך לכם כסף וכאבי ראש בהמשך הדרך, ותוכל להבטיח שהמוצר שאתם רוכשים הוא איכותי, ושלא תצטרכו להשקיע עוד כסף במוצר שיישבר תוך זמן קצר.


בנוסף לכך, מוצרים בעלי אחריות טובה הם מוצרים אמינים ואיכותיים - כשיצרנים מגבים את המוצרים שלהם באחריות ארוכת טווח, זה סימן שהם בטוחים שהכלי גם יחזיק לטווח ארוך, וכשהיצרנים בטוחים במוצרים שלהם - גם אתם יכולים להיות בטוחים בהם.

 

ורסטיליות

 

ככל שהדרישה לקבלנים עולה, זה אומר שמידת הזמינות שלהם גם צריכה להיות גבוהה בהתאם, וזמינות גבוהה פירושה לא רק להגיע מהר ככל הניתן אלא גם להיות מצוידים בכלל הכלים המתאימים לכלל העבודות.


בחירה של כלים אשר משרתים מספר מטרות מאוד תעזור במקרה הזה, ואף תהיה עדיפה על פני בחירת כלים שמיועדים למשימות בודדות - כל כלי רב-תחומי שתוכלו להשתמש בו, ימזער משמעותית את העומס עליכם. 

 

בטיחות

 

כלי עבודה הם בסופו של דבר גם מקור מאוד נפוץ לפציעות עבודה, לכן חשוב לבחור בציוד שנותן עדיפות גבוהה לנושא הבטיחות.


כלים כדוגמת מסורים חייבים להגיע עם מיגון להבים ואחיזה נוחה, מקדחות כוח ושאר הכלים החשמליים צריכים להיות בעלי מאחז מגומי מונע החלקה, וכד'.