חיפוש
מיון לפי
סגור

ביגוד וציוד בטיחות - החשיבות והאפשרויות השונות

סקירה של מספר פריטי ביגוד וציוד בטיחות שכל איש מקצוע חייב

אם אתם מעסיקים עובדים במקצועות בעלי סיכון גבוה או בעלי מקצוע עצמאיים בעצמכם, חשוב מאוד כי תקפידו על רכישה של מספר פריטי ביגוד וציוד בטיחות שיאפשרו לכם ולעובדים שלכם לעבוד בצורה בטוחה ולחזור הביתה בשלום. בימינו ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של  פריטים שכאלו, רק צריך להכיר את כל האפשרויות ולהתקשר עם ספק שמציע אותם ברמת האיכות הגבוהה ביותר שרק אפשר. בשורות הקרובות תקבלו הרחבה על חשיבות העניין, כמו גם סקירה של האפשרויות השונות שתמצאו אצל ספק מוביל. 

 

החשיבות של ביגוד וציוד מתאימים במהלך העבודה

בין אם אתם מעסיקים ממונה בטיחות בעסק שלכם ובין אם לא, אתם בוודאי מבינים את חשיבות ההקפדה על כללי הבטיחות הנדרשים במקצוע שלכם. בכל יום שומעים בחדשות על עוד תאונת עבודה שהייתה יכולה להימנע אם רק היו שומרים על הכללים ומשתמשים בציוד וביגוד מתאימים. פגיעות גופניות רבות עלולות להיגרם בלעדיהם, כשלעיתים הפגיעה הגופנית אינה מורגשת באופן מיידי, אלא מצטברת לאורך זמן עד שמתחילות להתבטא מחלות מקצוע שונות שמגבילות, משביתות וגורמות לסבל רב. 

 

איזה ציוד בטיחות ניתן לרכוש?

ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של ציוד בטיחות, שניתן להתאמה לכל סוג עיסוק ספציפי. הנה כמה מהפריטים היותר חשובים והכרחיים:

  • אוזניות ואטמי אוזניים – להגנה מרבית על השמיעה ומניעת חדירת עצמים זרים לתוך תעלת האוזן.

  • משקפי מגן – מונעים חדירת עצמים זרים לתוך העיניים, חלקם אף מצופים בשכבה נגד קרינה.

  • כפפות – להגנה על הידיים מפני נזקים שונים. הכפפות יכולות להיות עשויות ממגוון חומרים בהתאם להגנה המצופה מהן – נגד חשמל, חום, קור, חומרים קורוזיביים, סכנת חתכים ונפילת עצמים כבדים.

  • מגיני ברכיים – עבור מי שנוטה לעבוד במצב כריעה על הברכיים.

  • מגיני פנים ונשימה – מונעים חדירת אבק וחומרים מזהמים לתוך קנה הנשימה.

  • קסדות מגן – מונעות פגיעות עקב נפילת עצמים כבדים או נפילות של עובדים מגובה.

 

ומה לגבי ביגוד?

כאשר עובד לבוש בצורה המיטבית המתאימה לעיסוק שלו, הוא מתנהל בצורה נוחה ושאינה מסורבלת ובהתאם לכך שומר על בריאותו וחייו. פריטי הביגוד החשובים ביותר הינם:

  • נעליים – צריכות להיות חזקות, מסיביות, לעזור במניעת החלקות, לבודד חשמל סטטי ובעלות הרכב חזק שמונע פציעות עקב נפילת חפצים כבדים על הרגליים. יחד עם זאת, עליהן לאפשר לרגליים לנשום ולהיות מאוררות דיו. 

  • גרבי עבודה – העדיפות היא לכאלה שעשויות מכותנה איכותית ואשר מסוגלות לספוג זיעה, מה שעוזר לעבוד שעות רבות ללא הרגשת אי נעימות ברגל. יכולות ספיגה גבוהות גם עוזרות להימנע מהתפתחות פטרת עור וציפורניים.

  • ביגוד לחורף – דוגמת חליפות סערה אטומות נגד גשם, חרמוניות, חולצות וגופיות תרמיות ודובונים. חשוב מאוד לבחור בביגוד איכותי שלא יספוג מים, על מנת שלא ישאיר את העובד קר ורטוב.  

  • ווסטים – מכילים כיסים מסוגים שונים וכל מיני אמצעים לאבטחת כלי עבודה על גבי הגוף. הדבר מספק נוחות מרבית שבסופו של דבר מתבטאת בעבודה נוחה ובטוחה. 

 

ביגוד וציוד בטיחות – האיכות מדברת

בבואכם לרכוש ביגוד וציוד בטיחות, חשוב כי תבחרו בספק מוביל ובעל מוניטין, על מנת שתוכלו ליהנות מפריטים איכותיים שבאמת יספקו לכם את ההגנה הנדרשת ויחזיקו מעמד לאורך שנים רבות של עבודה בטוחה. שתהיה לכם רכישה מוצלחת!

 

כתוב תגובה