חיפוש
מיון לפי
סגור

פרגולות אלומיניום – כל מה שחשוב לדעת עליהן

לא אחת אנחנו שומעים על פרגולות אלומיניום כמוצר הכי מבוקש בעולם השיפוץ והשדרוג בבתים ובבתי עסק, וחשוב שנבין גם מדוע זה כך.

אלומיניום משמש כיום למגוון של שיפוצים וביניהם גם פרגולות אלומיניום. כאשר אתם בוחרים פרגולות מחומרי גלם איכותיים, אלו יחזיקו מעמד לשנים רבות וארוכות. ועם מינימום תחזוקה. אך חשוב לבחור נכון גם את חומר הגלם, וגם את אנשי המקצוע.

פרגולות אלומיניום – זאת כבר איכות אחרת

כשאתם מסתכלים על הגן, המרפסת או הגג בבית. בין אם זהו בית פרטי ובין אם דירת מגורים בבניין משותף ללא ספק מקנן בכם הצורך לשיפוץ. זה בסדר, זה טבעי והגיוני וכל אחד ואחת מאיתנו מעוניינים אחת לכמה שנים לרענן את מראה הבית.

לרוב כשמדובר בפרגולות השינוי מגיע בשל ישיבה במרפסת או בגינה וסנוור מהשמש. או כיווני רוח המפריעים לאיכות החיים. קירוי באמצעות פרגולות אלומיניום בהחלט יכול לשפר את איכות החיים, וברמה משמעותית.

יש להן עמידות מאד גבוהה לשנים רבות. והן קלות לתחזוקה, ולמעשה, דורשות מינימום תחזוקה. קל לעצב עמן, והן הופכות כל דירה לפסטורלית ומודרנית.

למה אלומיניום?

אלומיניום הוא חומר גלם איכותי שאינו מחליד. הוא קל במשקל, ואין שום צורך בתחזוקה מאסיבית על מנת שימשיך להיות איכותי.

כאשר אתם מבררים על פרגולות אלומיניום אתם למעשה שוקלים להרים את איכות החיים שלכם. לא רק ברמת העיצוב, אלא גם ברמה הפונקציונלית. פרגולות אלומיניום הופכות כל שטח פתוח לשטח פרקטי. כך אפשר לגרום להצללה, לנוחות ונגישות. וגם לקירוי מתאים בימי החורף, ולא רק בימי הריץ החמים.

אלומיניום נחשב לחומר הגלם החזק ביותר, כאשר עלותו מאד סבירה. קל לעצב עמו ואפשר להפוך אותו למגוון של סגנונות ועיצובים, ואף בצבעים שונים לפי בחירתכם. כך שיהיה לכם נגיש גם להזמין עיצובים במגוון של אופציות.

מהן סוגי הפרגולות הקיימות?

ישנם שני סוגים עיקריים של פרגולות, ואלו גם הסוגים המבוקשים ביותר. בין אם אנחנו מדברים על בית פרטי, בית בבניין דירות או בתי עסק:

  • הפרגולה התלויה

זוהי פרגולה המחוברת אל קיר חיצוני או אל מבנה שהוא כבר מבנה קיים. הפרגולה נתמכת בשני עמודים. אנשי מקצוע רבים וברמה גבוהה של מקצועיות יוכלו להתקין את הפרגולה הזו בשיטה שמתאימה לכם ולצרכי המקום. הפרגולה בדרך כלל מביאה לצורה של ח' ומתאימה לחללים קטנים יותר מהרגיל.

  • הפרגולה העומדת

פרגולה זו היא פרגולה שנשענת על ארבעה עמודים והיא פחות יציבה בשל כך כי אינה נתמכת בקיר חיצוני או במבנה קיים. חשוב להשקיע בפרגולה זו ביסוד חזק, ולוודא היטב את היציבות שלה ואת הבטיחות שבה. התקנה של הפרגולה במתחם חיצוני יאפשר לא רק שיפור של הבית ברמת העיצוב. אלא גם שיפור של הבית ברמת הפונקציונליות ואיכות חיים טובה יותר ברמת שינויי האקלים הקיצוניים בארץ.

בחירת אנשי מקצוע ברמה גבוהה תביא בכל פרויקט ובכל מוצר לאיכות חיים גבוהה. כאשר יש לכם ליווי מקצועי ואישי בדרגה גבוהה מהסטנדרט, אין שום סיבה שכל פרויקט יהיה לא פחות ממושלם.