חיפוש
מיון לפי
סגור

אחת ולתמיד, ככה תרחיבו את הסלון שלכם!

האם אתם מרגישים שהסלון שלכם צפוף וקטן מדי? האם הייתם רוצים שיהיה לכם יותר מקום להירגע ולארח אורחים? אם כן, אל דאגה – יש דרכים להרחיב את הסלון ולגרום לו להרגיש מרווח ונוח יותר. במאמר זה, נציע כמה טיפים וטריקים ליצירת יותר מקום בסלון שלכם.

 

מסתור הכביסה - אזור מבוזבז!

לפני שנצלול לטיפים, בואו נקדיש רגע לדבר על איזור מסתור הכביסה. זהו אזור שברוב הבתים לא באמת טורחים לנצל את מלוא הפוטנציאל שלו. לאנשים רבים יש מייבש כביסה ולכן לא משתמשים בחלל הזה למטרה שהוא מיועד לה. במקום זאת. עם זאת, עם קצת יצירתיות ובעזרת שירות ניסור מסתור כביסה, ניתן לשנות את החלל הזה כדי להרחיב את הסלון שלכם. 

הסרת קירות

אם יש לכם קיר המפריד בין הסלון לחדר אחר, תשקלו להסיר אותו כדי ליצור מרחב מגורים בקונספט פתוח יותר. זה יכול לעזור ליצור תחושה גדולה ואוורירית יותר ולאפשר גישה טובה יותר לאור טבעי.

 

תשקלו להשתמש בריהוט רב תכליתי

תשקיעו ברהיטים שמשרתים יותר ממטרה אחת. לדוגמה, ספת מיטה יכולה לשמש כמיטת אורח כשיש לכם מבקרים, או שמיטת ספה יכולה לספק מקומות ישיבה ואחסון נוספים.

 

תבחרו צבעים בהירים

צבעים בהירים יכולים לעזור לחדר להרגיש מרווח ופתוח יותר. תשקלו לצבוע את קירות הסלון שלכם בגוון בהיר של לבן, בז' או אפור. ניתן לשלב גם רהיטים ותפאורה בהירים, כמו כריות או ווילונות.

 

תמקסמו את המרחב האנכי

תנצלו את המרחב האנכי של הסלון שלכם על ידי הוספת מדפים או ארונות מובנים. זה יכול לעזור ליצור שטח אחסון נוסף לספרים, קישוטים ופריטים אחרים שעלולים לתפוס מקום שניתן בפועל לחסוך בסלון שלכם.

 

צרו נקודת מוקד

ייעד נקודת מוקד בסלון שלכם, כגון אח, יצירות אמנות או רהיט גדול. זה יכול לעזור למשוך את העין מכל אזור קטן או צפוף בחדר ולגרום לחלל להרגיש מאוזן ומגובש יותר.

 

תשתמשו במראות

מראות יכולות לסייע ביצירת אשליה של חלל גדול יותר על ידי החזרת אור והפיכת החדר לחלל שמרגיש פתוח יותר. תשקלו לתלות מראה גדולה על אחד מקירות הסלון שלכם או לשלב שולחן קפה או שולחן צד עם מראה.

 

ייעול תאורה

תאורה טובה יכולה לעשות הבדל עצום במראה ובתחושה של הסלון שלכם. תשקלו להוסיף עוד מקורות אור, כגון מנורות שולחן, מנורות רצפה או פמוטים לקיר, כדי ליצור אווירה חמימה ומזמינה.

 

לסיכום

הרחבת הסלון שלכם לא חייבת להיות משימה לא פשוטה. עם מעט יצירתיות ומאמץ, תוכלו ליצור לעצמכם ולאורחים חלל מרווח, נוח ומזמין יותר. תשקלו ליישם כמה מהטיפים והטריקים האלה, שיעזרו להפוך את הסלון שלכם למקום המרגיע והנעים שתמיד רציתם שיהיה לכם בתוך הבית. אל תפחדו להשתמש בפתרונות מחוץ לקופסא לצורך השגת המטרה הזאת!