חיפוש
מיון לפי
סגור

שיטות להרחקת יונים בדרך חשמלית – מה זה?

הרחקת יונים חשמלית היא למעשה שיטת הרחקה של יונים מבניינים באמצעות חשמל. יונים מהוות מטרד סביבתי קשה מאוד בהרבה מאוד ערים וישובים בארץ. השלשלת של היונים והיונים עצמן יכולות להעביר מחלות שונות והן גם מהוות מקור משיכה למזיקים נוספים כמו למשל חולדות, עכברים, נחשים וחתולי רחוב. אם אנחנו רוצים ליהנות מאיכות חיים טובה אנחנו חייבים לפעול באופן פעיל לשם הרחקת היונים מהבניין שלנו, כך שלא נהיה חשופים למחלות שונות.

 

למה חשוב להרחיק יונים מהבניין שלנו?

 

חשוב להרחיק יונים מהבניין שלנו במיוחד עם יש לנו ילדים צעירים או חולי אסתמה, חולים במחלות כרוניות או אנשים שסובלים מאלרגיה שגרים בבניין שלנו. לכל הקבוצות האלו יונים, השלשלת שלהן וגם נשירת הנוצות שלהן יכולה לגרום לנזק בריאותי רב ולקשיים בדרכי הנשימה ולזיהומים. אם אנחנו רוצים שכל מי שגר בבניין שלנו ייהנה מבריאות רבה אנחנו חייבים לוודא שלא היו יונים בבניין שלנו.

 

איזה נזקים יונים יכולות לעשות?

 

יונים יכולות לגרום לנזק רב לבניין שלנו. קודם כל הן עושות הרבה מאוד לכלוך, בלגן וזוהמה. אם אנחנו רוצים שחזית הבניין שלנו, גג הבניין שלנו והמרפסות שלנו יהיו נקיים אנחנו חייבים שלא יהיו בהם יונים. היונים יכולות לגרום גם לנזק רב מבחינת ההתנהגות שלהן – הן יכולות להפחיד אנשים או להרתיע אנשים מלהיכנס לבית שלנו ולכן חשוב לוודא שלא יהיו יונים בבניין או בבית הפרטי שלנו. ניתן להרחיק יונים במגוון שיטות רחב כולל הרחקת יונים חשמלית או על ידי שימוש בחומרי הדברה שונים. היתרון של שיטת ההרחקה החשמלית הוא שהיא רק מרחיקה את היונים ומרתיעה אותן ולא גורמת להן לנזק ממשי.

 

הדברת יונים – טיפים מעשיים

 

הדברת יונים או הרחקת יונים היא קרב לטווח הארוך. קשה מאוד להיפטר מיונים שיש בבניין שלנו ולא כדאי לנו לנסות לעשות את זה לבד אלא לשכור מדביר מקצועי שתחום המומחיות שלו הוא הרחקת יונים שיעשה את זה בשבילנו. הרחקת היונים יכולה להיות מסע ארוך, אך חשוב לא לוותר עליו ולהשקיע בו – כי בית או בניין שאין בהם יונים הם מקום מגורים הרבה יותר יוקרתי ואיכותי.

 

בסופו של דבר, יונים מהוות מפגע סביבתי בערים רבות ובמקומות רבים ברחבי העולם. יש מגוון רחב מאוד של שיטות להרחקה והדברה של יונים וחשוב שנעשה מחקר מקדים איזה שיטה הכי מתאימה במקרה שלנו. שימוש באמצעי הדברה או הרחקה שונים כמו רשתות נגד יונים או פסלים של עורבים שמרתיעים את היונים מלהתקרב לבית שלנו יכולות להתגלות כיעילות במקרים מסוימים. עד שלא נהנה מבית או בניין ללא יונים אסור שנוותר על ההרחקה שלהן. יונים ידועות כמפיצות של מחלות שונות וחשוב דווקא בתקופה בה אנחנו חיים שנדע לדאוג לבריאות שלנו.