חיפוש
מיון לפי
סגור

איך להרכיב ארון בגדים ואילו כלים צריך?

אם תשאלו את גוגל איך להרכיב ארון בגדים, תוצאות החיפוש היחידות שיעלו לכם בחכה יהיו תוצאות של תוכן AI נחות מאוד. מה שאומר, שברשת לא קיים מדריך נאות בעברית להרכבת ארונות בגדים. אנו גאים להיות הראשונים בישראל שידריכו אתכם לאורך כל התהליך – המשיכו לקרוא במדריך הבא. 

כשזה מגיע למשהו כמו הרכבת ארון בגדים, האתגר הגדול ביותר הוא להחליט אילו פריטים נוספים כדאי להוסיף לארון. בתוך כך, לכל אחד ואחת יש את הצרכים שלהם, ככה שיש לבחור את התאורה, המדפים, ווים של תלייה ועוד - בהתאם לצרכים. בסופו של יום, המטרה תהיה להרכיב או לבנות ארון בגדים מעוצב ופרקטי המתאים לאורח החיים ולתקציב שלכם. בואו נתחיל עם הכלים שצריך עבור הרכבת ארון בגדים:

  1. מברגה – חובה.

  2. פטיש – לא תמיד חובה. 

  3. אקדח מסמרים – מומלץ מאוד.

  4. ברגים ומסמרים – הקוטר והגודל יהיו בהתאם לסוגי הצירים של הארון. 

שלב ראשון להרכבת ארון בגדים

השלב הראשון יהיה השכבת הבסיס, המסגרת והחלק האחורי של הארון על הרצפה. אל תנסו להרכיב את הארון בעמידה, כי זה פשוט לא ילך. ואם כן ילך לכם, סביר להניח שזה יהיה כרוך בלא מעט מאבקים מיותרים. כעת, הרכיבו את החלקים האלו. יש לציין, בשלב זה יש להשתמש בפטיש, מברגה או אקדח מסמרים – בהתאם לצורך. 

הרכבת המדפים

לאחר שהרכבתם את המסגרת, החלק האחורי ואת בסיס הארון, כל מרכיב רהיטים מקצועי יגיד לכם שהשלב הבא יהיה הרכבת המדפים. יש לציין, את המדפים יהיה עליכם לחבר באמצעות צירים אשר מגיעים עם הארון עצמו. אם אין לכם צירים, תוכלו לרכוש כאלו בנפרד (אפילו תוכלו לרכוש צירים מעוצבים). 

הרכבת דפנות הארון

שימו לב, במקרים רבים יהיה עליכם להרכיב את דפנות הארון במקביל להרכבת המדפים. כל הנדימן או מרכיב רהיטים מקצועי יגיד לכם שיש סדר לתהליך. לא פעם, אנשים פשוט לא מבינים מדוע המדפים לא ניתנים לדחיקה לתוך הארון. זאת, כיוון שלא פעם, יש צורך להרכיב קודם כל את המדף, ורק לאחר מכן, להרכיב את הדופן (החזיקו את המדף באוויר בזמן שאתם עושים זאת). 

צריכים סיוע מקצועי להרכבת ארון בגדים?

לסיכומו של דבר, להבין איך להרכיב ארון בגדים זה לא מאוד מורכב, אבל בד"כ הרכבת ארון בגדים עשויה להצריך מרכיב רהיטים מקצועי. אם מצאתם את עצמכם בסיטואציה בה אתם צריכים סיוע מקצועי, יש כמה אנשי מקצוע שיוכלו לסייע לכם:

  1. הנדימן מקצועי.

  2. נגרים להרכבת ארונות בגדים. 

  3. מרכיבי רהיטים מקצועיים לבית ולמשרד.

בין אם תבחרו באיש המקצוע הזה או האחר, הקפידו תמיד לערוך השוואת מחירים בהתאם לצורך שלכם. בהצלחה!