חיפוש
מיון לפי
סגור

התקנת שילוט מסחרי – כל מה שצריך לדעת

תסכימו איתנו שעל מנת שלקוחות יפקדו את העסק שלכם, הרי שמומלץ שידעו שהוא קיים. זאת בדיוק הסיבה שבעלי עסקים, בוחרים להשתמש בשילוט מסחרי. השילוט הזה מציין את המיקום של העסק, מושך את תשומת הלב וכך מזמן אל העסק לקוחות.

המשיכו בקריאה ותבינו קצת יותר טוב - מהו שילוט מסחרי, איך מייצרים שילוט כזה ואיך מתקינים אותו. מוכנים? אנחנו מתחילים!

 

מה זה בכלל שילוט מסחרי?

שילוט כזה נחלק לשני סוגים עיקריים:

-שילוט שמופיע על בית העסק - בוודאי יצא לכם להיתקל לא פעם בשילוט מואר, בשלטי לד וניאון וכמו כן בשילוט עם אותיות תלת מימד. אלו סוגי שלטים המופיעים על בית העסק או על עמודים הנמצאים בסמיכות לבית העסק. 

-שילוט שאינו מופיע על בית העסק - מדובר על שלטי קנבס, שמשונית או שלטי פח. המשותף להם הוא שהם תלויים בגובה והם נושאים פרסומת של העסק וכמו כן בדרך כלל מפורסמים בהם מבצעים והטבות שהעסק מציע. השלטים הללו יהיו על גבי לוחות פרסום, על בניינים וכו'. הם בדרך כלל יהיו במקומות שעובר בהם קהל לקוחות גדול.

 

מי מייצר שילוט מסחרי?

בארץ, יש המון חברות שזהו תחום התמחותן. החברות הללו מחזיקות ציוד מקצועי וטכנולוגי, המאפשר את הדפסת השלטים. החברות מייצרות בהתאמה אישית את סוג השילוט הנחוץ לעסק. אלו הם החומרים מהם ניתן לייצר שלטים: פוליגל, אלומיניום, פח, זכוכית, פלסטיק, מתכת, נירוסטה, פרספקס, עץ, קלקר, בד, ברזנט ו-PVC. מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע ובהתאם לכך לבחור את החומר המתאים לייצור השלט. לדוגמה, אם השלט יוצב בחוץ, אז מומלץ שיהיה מיוצר מאלומיניום ומדוע? כי מדובר על חומר שיש לו עמידות גבוהה לכל תנאי מזג האוויר.

 

מי אחראי על התקנה של שילוט מסחרי?

על מנת לשמור על הביטחון של הציבור וכמובן של העובדים, ההתקנה תבוצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע שיש להם ניסיון בתחום. בגלל שהשלטים נתלים בגובה, יש לעמוד בתקנות והנחיות נדרשות. כך יוצא שכל רשות מקומית מפרסמת את התקנות וההנחיות ובהתאם לכך בעלי מקצוע שהינם גם מתקיני השילוט, צריכים להיות בקיאים בכל אלה. כמו כן, יש לוודא שלמתקינים יש הכשרה וגם הסמכה לעבודה בגובה. העבודה עצמה נעשית באמצעות ציוד ועזרים כמו, סולם נייד, במות הרמה, מנופים, ציוד סנפלינג וציוד בטיחות מתאים.

 

איך לבחור חברה שעוסקת בהתקנת שלטים ותליית שלטים לעסקים?

מומלץ לקרוא על החברה, לבדוק מהו הדירוג שיש לה והאם יש עליה המלצות. שימו לב שהמחירים ישתנו בהתאם למאפיינים של השלט (הגודל שלו, האם הוא מואר וכו') וכמו כן בהתאם לאזור בו הוא נתלה (היכן והאם יש הכנה לכך). לאחר שאספתם את הנתונים ההתחלתיים, הגיע הזמן לעשות השוואת מחירים. לאחר שקלול כל הנתונים ולאחר שקיבלתם הצעות מחיר מהחברות, תוכלו לבחור בראש שקט מאיזו חברה להזמין את השלט. שיהיה בהצלחה!