חיפוש
מיון לפי
סגור

טיפים לאחסון יעיל ונוח של ציוד עבודה

סדר וארגון מועילים מאוד לכל איש מקצוע, הנדימן וגם לחובבי התיקונים שמתחזקים את ביתם באופן שוטף. מרגישים שציוד העבודה שלכם לא מסודר בצורה מיטבית? אם בכל פעם שאתם צריכים לבצע פעולה כגון החלפה של ברז או הרכבה של רהיט שקניתם אתם צריכים לחפש היכן הנחתם פעם כלי כזה או אחר, אתם צריכים פתרונות לאחסון יעיל יותר. קבלו טיפים מעולים, שיעזרו לכם לאחסן טוב יותר את הכלים ואת ציוד העבודה שלכם. 

כך תמצוא ארגז כלים מתאים באמת 

לא כדאי להשקיע כסף בארגז כלים קטן מדי לצרכיכם. הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא לרכז את כל הכלים שאתם צריכים אתכם, בבית או בתא המטען של המכונית. לאחר מכן תבדקו שורה של ארגזי כלים ובחרו רק את זה שגודלו יתאים בדיוק. עדיף לבחור למעשה ארגז כלים קצת גדול יותר, כדי שגם אם הסט וציוד העבודה שלכם יתרחב מעט, לא תצטרכו ארגז חדש, אחר. 

כך תפיקו תועלת מסט קופסאות ומדבקות 

אם יש לכם סט מפתחות או הרבה סוגים שונים של מברגים, אומים או ציוד קטן אחר, כדאי לארגן גם סט יפה של קופסאות במגוון גדלים וכן מדבקות. כעת, אתם יכולים לארגן היטב ובקלות יתירה סט מקדחים או בוקסות וכדומה. בכל קופסא תארגנו משפחה של ציוד מתאים, בשלל גדלים וצורות. כל קופסא תסמנו עם מדבקה ועליה תרשמו בדיוק איזה משפחת כלים תמצאו בפנים. הזמן שתחסכו בהמשך על מציאת הציוד המתאים יפתיע אתכם בכל פעם מחדש. 

טיפ לבעלי מגוון רחב של כלים 

אם יש לכם מגוון רחב של כלים בבית או במחסן, אל תשאירו אותם זרוקים באי סדר בפינה או על המדפים. ארגנו ארגזי אחסון טובים, במיוחד לציוד הזה. אם הציוד קל משקל, אפשר למצוא ארגז פלסטיק שבו תסדרו פריטים שונים. אם יש לכם סט כלים מאוד עשיר אך גם כבד משקל, יתכן שיהיה זה רעיון טוב לסדר את הכל בתוך ארגז מתכת או כמה ארגזים מסוג זה. כאשר ארגז מונח על המדף, הרבה יותר קל למצוא בפנים את הכלים והציוד, בשעת הצורך. 

הפתרון אם רוצים להימנע מאבק 

מי שמשתמש בציוד העבודה לעיתים קרובות, לא יגלה אבק שמכסה את הציוד החשוב. אבל אם אתם לוקחים ליד סט בוקסות רק לעיתים רחוקות או רק פעם ביובל מוציאים את המקדחה, כך תשמרו על הכל מסודר, מאוחסן ונקי. קנו ארון מגירות מוצלח. בתוך המגירות תוכלו לסדר היטב את הכלים השונים. ארון כזה יהיה גם מועיל מאוד לאנשים שמארגנים לעצמם סדנת עבודה או פינת יצירה לצורך עיבוד עץ, עבודות מתכת וכדומה. בארון מסוג זה, אפשר לשמור כל מה שרוצים, בלי אבק ובלי לכלוך. כלי עבודה נטענים, ציוד לחיתוך וניסור, שלל מברגים וכן הלאה. 

הרעיון, במקום ארגז כלים סטנדרטי 

ארגזי הכלים הסטנדרטיים יכולים להיות טובים מאוד ושימושיים. אבל אם נדמה לכם שהם פחות שימושיים עבורכם, תוכלו למצוא חלופות שיעשו את העבודה. אם אתם מרגישים בנוח עם מזוודות מסודרות או תיקים לנשיאה על הגב, תמצאו תועלת ברכישת תיק כלי עבודה. רק בדקו כמה תאים יש בתיק ושהוא מיוצר באיכות גבוהה. 

אפשרות אחרת, אם רוצים אביזר איכותי וטוב באמת: תמצאו תועלת מרובה במזוודה שלא עשויה מתכת מחלידה אלא במקום זאת, מזוודת אלומיניום חזקה ומרהיבה. מזוודה מסוג זה יכולה לשמש אתכם בבית או לצורך הטענת ציוד ברכב העבודה או בטנדר שלכם.