חיפוש
מיון לפי
סגור

אחסון כלי עבודה כשאין לכם מקום ייעודי עבורם

עסקים רבים בתחומי עבודת הבנייה, הגינון וכדומה, מחזיקים ציוד רב שאין להם מקום ייעודי עבורו. חלקם מניחים את הציוד ברכב, אך עד מהרה מבינים כי זה לא יעיל והציוד גולש למושבים שבהם יכולים לשבת עובדים של העסק בדרך ללקוחות. כיום יש דרך הרבה יותר חכמה עבור אחסון כלי עבודה והיא במחסנים חיצוניים של חברות המציעות שירותי אחסון. במאמר הבא נסביר למה שירותי אחסון הם טובים בהרבה מאחסון ברכב או בכל מקום לא ייעודי אחר ואיפה תוכלו לעשות זאת.

 

היתרונות שקיימים בשירותי אחסון עבור כלי עבודה

  1. שמירה על הציוד – ציוד עבודה עולה כסף רב ועל העסק לשמור עליו כמו שצריך. אחסון כלי עבודה מאפשר לכם לשמור את הציוד לזמן ממושך מבלי שהוא יינזק בכל מיני צורות. שירותי אחסון מקצים אזורי אחסון המיועדים לסוג הציוד וכך שומרים עליו מפני פגיעות ובלאי. 

  2. מקום יבש ומוצל – המחסנים של שירותי אחסון הינם יבשים ומוצלים וכך שומרים על ציוד העשוי מחומרי גלם שניזוקים ממקומות שיש בהם לחות או שמש ישירה. אלו תנאים מינימליים המתאימים לציוד שלכם ובמחסנים אלו יש את התנאים הללו. 

  3. אזורי תלייה ואחסון נוחים – במחסנים יש אזורי תלייה ואחסון נוחים המתאימים לסוג הציוד שיש ברשותכם. דבר זה מאפשר לכם לראות בבירור את הציוד שלכם ולקחת בכל פעם בדיוק מה שאתם זקוקים לו. 

  4. חיסכון בכסף – במקום שתרכשו מחסן בעלות גבוהה או תשכירו אחד כמו שמשכירים דירה בבניין, תוכלו לחסוך כסף רב ולהשכיר שירותי אחסון בהרבה פחות כסף. אין ספק שמדובר על חיסכון עצום עבור עסקים. 

  5. אפשרות להוצאת הציוד המתאים מתי שרוצים – כשאתם מאחסנים ציוד באמצעות שירותי אחסון, אתם יכולים להגיע אל המחסן או המכולה מתי שאתם זקוקים לציוד שלכם. בדרך זו הציוד תמיד זמין עבורכם. 

  6. ניתן לאחסן כלים כבדים וגדולים – יש לכם כלים גדולים? מכונות גדולות? שירותי האחסון הם בדיוק המקום לכך. ניתן להקצות אזורים גדולים לכלים גדולים במיוחד וגם אזורים לכלים עומדים.

איפה ניתן לקבל שירותי אחסון?

יש מספר חברות בארץ המעניקות שירותי אחסון. בין החברות תמצאו גם את המחסן הירוק, אשר מתמחים בשלל סוגים של אחסון. המחירים של החברה אטרקטיביים במיוחד וניתן לאחסן בהם ציוד לטווח קצר או טווח ארוך לבחירתכם. פתרונות האחסון של החברה הינם חדשניים, גמישים ומתוחזקים באמצעות צוות אבטחה של המקום. כל לקוח מקבל ייעוץ ופתרון אחסון שמותאם לצרכים שלו. לחברה מספר מיקומים ותוכלו לבחור במקום הקרוב ביותר אליכם. 

לסיום, אם יש לכם ציוד וכלי עבודה ואין לכם היכן לשים אותם, דעו שהרכב או הבית הפרטי שלכם הם אינם הפתרון. שירותי אחסון יסייעו לכם במקרה זה יותר.