חיפוש
מיון לפי
סגור

באילו כלי ניסור לחתוך קיר בטון?

רוצים לחתוך קיר בטון בבית? מבקשים ליצור חלון בקיר בטון קיים? רוצים לפרוץ דלת בקיר בטון? אתם חייבים לדעת שחיתוך של קיר בטון זה לגמרי לא סיפור פשוט.

 חיתוך קיר בטון מחייב עבודה מקצועית עם כלים מתקדמים כאשר אלו יבטיחו כי אכן החיתוך ייעשה בצורה המדויקת והחדה ביותר. 

 כאשר החיתוך ייעשה כמו שצריך, היא תהיה מדויקת מאוד, היא תעשה בשיא האסתטיקה ומיד לאחר החיתוך אפשר יהיה להתקדם הלאה עם ההתקנה של המשקופים או כל מה שצריך כדי להמשיך את העבודה הלאה.

 מלבד זאת, חשוב להבין כי ניסור בטון שנעשה בצורה מקצועית זהו ניסור שנעשה תוך הקפדה על כל כללי הבטיחות, מה שמבטיח כי גם המבנה עצמו וגם העוסקים במלאכה לא יינזקו במהלך העבודה.

 

איך מנסרים את הבטון?

 ניסור בטון אמור להתבצע באמצעות מסור בטון. מה זה בעצם מסור בטון?

 מסור הבטון הוא מסור חזק מאוד שמונע באמצעות מנוע עוצמתי במיוחד. המנוע מסובב את הלהב במהירות עצומה כאשר תוך כדי כך הבטון נחתך בצורה מדויקת ומושלמת ממש.

 מלבד כל זה, יש למסור הבטון תכונה נוספת ייחודית והיא זו שלמעשה עושה ממסור הבטון את מה שהיא.

 הלהב של המסור מצופה ביהלום. היהלום הוא חומר חזק מאוד ויש הטוענים שזה החומר הכי חזק שיש בטבע. בגלל שכך, יש לו את היכולת להתגבר גם על הבטון הכי קשיח והכי חזק.

 

כמה עולה העבודה של ניסור בבטון?

מחירון ניסור בטון נקבע בהתחשב בחמישה פרמטרים עיקריים.

  1. אורך הניסור

  2. עובי הבטון

  3. הגישה למקום העבודה

  4. הכלים הנדרשים לצורך ביצוע העבודה

  5. ריסוק ופינוי הבטון.

 

ככל שהניסור יהיה ארוך יותר, ברור שהעבודה תהיה מורכבת יותר. זה כמובן ישפיע על המחיר בסופו של דבר.

העובי של הבטון משפיע גם כן במידה רבה על המחיר של כל העבודה. ככל שהבטון יהיה עבה יותר כך הניסור יהיה יקר יותר. מסור הבטון מסוגל להתגבר על כל סוג של בטון, בכל עובי וגם כאלה שמכילים גם כמות גבוהה של מתכות או ברזל.

 הגישה למקום העבודה משפיעה גם כן במידה רבה על המחיר של הניסור. ככל שהעבודה תהיה מורכבת יותר מבחינת הגישה ברור שהמחיר יעלה אף הוא בהתאם.

 הכלים הנדרשים לצורך ביצוע הניסור כוללים בדרך כלל רק מסור בטון. אך יש מקרים אשר בהם יהיה צורך בשימוש בטרקטורון או במנוף כאשר כל הכלים הנוספים ייקרו עוד את השירות.

 ריסוק ופינוי הבטון זה חלק בלתי נפרד מכל העבודה כאשר לא פעם יהיה צורך בשימוש בכלים כבדים לצורך כך. הריסוק והפינוי חייבים להיעשות בעזרת כלים מתאימים כאשר באמצעותם אפשר יהיה להכין את הבטון לקראת פינוי וכמובן הפינוי עצמו מחייב שימוש בכלים מיוחדים המיועדים לשם כך.