חיפוש
מיון לפי
סגור

כלי עבודה מומלצים לאינסטלטורים

בארץ יש ביקוש רב לאנשי מקצוע כמו אינסטלטורים. אינסטלטורים יכולים לסייע לנו בפתיחה של סתימות, טיפול בהצפות, התקנה של ברזים ומקלחות וגם טיפול בניקוז של הבית או הבניין שלנו. כאשר אנחנו מבצעים עבודות בנייה או שיפוץ בבית שלנו בחדרי האמבטיה, המקלחת, השירותים או המטבח תמיד נצטרך לשכור את העזרה המקצועית של אינסטלטור מקצועי. לכל אינסטלטור יש כלי עבודה מומלצים לאינסטלטורים שהוא עושה בהם שימוש וחשוב לשים לב שאיש המקצוע שאנחנו שוכרים בוחר לעבוד באמצעים וכלים טכנולוגיים מתקדמים.

 

איזה כלי עבודה מומלצים יש לאינסטלטורים?

 

אז איזה כלי עבודה מומלצים לאינסטלטורים? לאינסטלטורים יש הרבה מאוד כלי עבודה מומלצים שהם יכולים לעשות בהם שימוש כולל: פטישונים, פטישי חציבה וקידוח, משחזות זווית, מדחסים, רתכות, גנרטורים, ויברטורים, מערבלי בטון ועוד הרבה כלים נוספים כמו גומיות ומברגים. כאשר אנחנו שוכרים אינסטלטור מקצועי אנחנו צריכים לשים לב באיזה כלים הוא משתמש – לא בכל עבודה יהיה צורך להשתמש בכל סוגי הכלים וכלים שצריך בשביל לפתוח סתימה בצנרת למשל יהיו כלים שונים מאשר צריך להתקנה של צנרת חדשה.

 

איזה עבודות אינסטלטור מוסמך לבצע?

 

אינסטלטור מקצועי ומורשה מוסמך לבצע עבודות שקשורות לצנרת הביתית שלנו. כל עבודה שקשורה לתיקון של הצנרת שלנו, התקנה של צנרת או פתיחה של סתימות – אינסטלטור הוא איש המקצוע שאנחנו צריכים לפנות אליו לשם הביצוע שלה. חשוב לשים לב שיש אינסטלטורים שעובדים באופן מקצועי יותר או מתקדם יותר מבחינה טכנולוגית למשל עם מצלמות שאפשר להכניס לתוך הצנרת ולבדוק האם היא מתפוררת, ישנה או סתומה.

 

מתי יש להזמין אינסטלטור?

 

אז מתי כדאי לנו להזמין אינסטלטור? יש להזמין אינסטלטור כאשר יש לנו תקלה בצנרת הביתית שלנו או כאשר אנחנו רוצים להתקין צנרת או חלקי צנרת חדשים. יש להבדיל בין מקרי חירום בהם יש להזמין אינסטלטור כמו למשל הצפה בבית שלנו או סתימה בכיור או בשירותים ובין הזמנה של אינסטלטור לביצוע עבודות לא דחופות – התקנה של צנרת או חלקי צנרת חדשים כחלק משיפוץ את בנייה של בית.

 

בסופו של דבר, הצנרת בבית שלנו היא חלק חשוב ממנו ועד שלא קורות בה תקלות אנחנו לא מודעים לכך. אם אנחנו רוצים למנוע תקלות בצנרת הביתית שלנו כדאי לנו לשים לב מתי מתחילות בעיות בצנרת ומתי יש להחליף אותה או לבצע בה עבודות שדרוג ושיפוץ. בתים ובניינים רבים בארץ הם בני מעל ל-40 שנה ולכן באופן טבעי הצנרת בהם ישנה מאוד ומתפוררת. החלפת הצנרת הישנה בצנרת חדשה יותר תאפשר לנו ליהנות מאיכות מי שתייה ומי רחצה איכותיים יותר. כאשר נחליף את הצנרת החלודה בצנרת חדשה יותר נוכל ליהנות מאיכות חיים הרבה יותר גבוה שתאפשר לנו ליהנות מהמגורים בבית שלנו.

המאמר בשיתוף IGL אינסטלציה