חיפוש
מיון לפי
סגור

אילו כלי עבודה הכי מתאימים לגינון?

ענף הגינון התפתח מאוד עם השנים. אם בעבר היו מעט כלי עבודה ידניים, כיום יש מגוון כלים מקצועיים, חשמליים שמאוד מקצרים את העבודה ואף הופכים אותה ליעילה יותר ומהירה. במאמר זה ריכזנו מספר כלי גינון מקצועיים שכדאי לכם להכיר. 

 

כפפות עבודה

 

יש המון מוצרים לגינה שהינם שימושיים עבור הטיפול בה, אך אין ספק שהמוצר הבסיסי והחשוב ביותר הן כפפות עבודה! מדובר על כפפות עבות שמונעות כניסה של קוצים אל היד. אם בגינה שלכם צומחת עשבייה באופן קבוע ויש להוציא אותה מהאדמה באופן ידני, כפפות עבודה יסייעו לכם מאוד בהוצאה יעילה של העשבייה מהשורש. 

 

מסור טלסקופי לניסור ענפים

 

יש לכם עצים בגינה? העלים שלהם נמצאים בכל מקום ובאופן לא מסודר? מסור טלסקופי לניסור ענפים הוא ציוד לגינה סופר הכרחי שיסייע לכם לסדר את הענפים וליצור מראה מסודר ונקי בגינה שלכם. תוכלו להוציא את המסור ולנסר אחת לכמה זמן, מבלי שתזדקקו לגנן. 

 

מזמרת ענפים גדולה

 

בעזרת הכפפות הוצאת את כל העשבייה ונשארו לכם מספר ענפים קשיחים במיוחד שלא הצלחתם להוציא באופן ידני. בדיוק בשביל מצבים אלו קיימת מזמרת הענפים. תוכלו לחתוך ענפים עבים בעזרת המזמרה ללא בעיה. 

 

מרסס לחץ

 

צריכים לבצע ריסוס בחצר לעיתים קרובות? יכול להיות שכדאי לכם לשקול רכישה של מרסס לחץ. יש כיום מספר חומרי הדברה המורשים לשימוש פרטי. את החומרים מכניסים לתוך מרסס הלחץ ומבצעים את הריסוס. ניתן למצוא מרסס כזה במגוון גדלים הנמדדים בדרך כלל בליטרים. 

 

ספריי אבץ

 

יש לכם בחצר פריטים שעשויים מברזל ויש עליהם חלודה? ספריי אבץ הוא הדבר החיוני עבור מצבים אלו. מתיזים על גבי המתכת את הספריי ולאחר הייבוש הוא יסייע לכם להיפטר מהחלודה ואף ימנע אותה בפעם הבאה. 

 

כף שתילה

 

על מנת שהגינה שלכם תהיה יפת מראה, אתם חייבים שתהיה לכם האפשרות לשתול בה מגוון צמחי תבלין ואפילו פרחים. הדרך הטובה ביותר לשתול היא באמצעות כף שתילה. ניתן ליצור באמצעותה גומחות באותו הגודל ולשתול באופן מסודר. זהו כלי עבודה קטן ומאוד נוח.  

 

צינור מים עם גלגלת 

 

עוד פריט חשוב וחיוני בגינות הוא צינור מים עם גלגלת. זהו צינור שימושי מאוד שמאפשר להשקות בקלות את כל חלקי הגינה. בתוך הגלגלת יש צינור ארוך שניתן לשחרר בעת ההשקיה ולגלגלת חזרה באופן מסודר לתוך הגלגלת. זה מאוד נוח כשרוצים להשקות את כלל אזורי הגינה. 

 

המאמר באדיבות חנות הכל בו לגן בנחלים