חיפוש
מיון לפי
סגור

כלי עבודה מומלצים לגנן המתחיל

אוהב לעבוד עם צמחים ופרחים? רגיל לחבק את העצים בחצר? חולם לטפח את הגינה הביתית שלך ולהפוך אותה לגן עדן קסום? ובכן, כל מה שדרוש לשם כך הוא אהבה והרבה רצון ונכונות, ואת אלה כבר יש לך. אתה בהחלט מוכן להתחיל. אבל רגע, לפני שתצא לגינה ותנעל את מגפי העבודה  החדשים שלך, כדאי שתציץ במחסן ותעבור על מלאי כלי העבודה שלך. תוודא שיש ברשותך את כל הכלים הנחוצים לגננים מתחילים ונרגשים. 

עדיף לא להתחיל בטיפוח הפרחים, השיחים והעצים בגינה לפני שתתאים את כלי העבודה לעבודות השונות. ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בוא נבדוק יחד אילו כלי עבודה מתאימים במיוחד לעבודות גינון, ונתחיל למלא את ארגז הכלים שלך. אחר כך נצא לגינה עם רון בלב ואֵת ביד ונעזור לך להגשים את החלום. 

 

כפפות לעבודת גינה בטיחותית 

אז מגפי עבודה מסיביים כבר יש לך, וכעת אתה צריך לבחור כפפות מתאימות לעבודה בטיחותית. אתה יכול לבחור בכפפות איכותיות לעבודות בנייה כלליות או בכפפות מסיביות לעבודות מאומצות או לתנאים קיצוניים במיוחד. כפפות העבודה שלך יגנו על ידיך בעת הפעלת כלי עבודה חשמליים כמו גוזם חשמלי לגדר החיה, מכסחת דשא גדולה או חפירה הידניים לעבודות חפירה ועידור ולפינוי אדמה. 

 

מזמרה לעבודות גיזום וחיתוך ענפים

כל גנן מתחיל שמטפח את הגינה הפרטית שלו, זקוק למזמרה טובה ואיכותית לעבודות גיזום ידניות. מזמרה ארגונומית מתאימה במיוחד לאחיזה נוחה בעת גיזום או חיתוך ענפים דקים מהעצים וכן לעיצוב ייחודי של השיחים הגדולים. במשימות גיזום הגדולות יותר כדאי להיעזר בגוזם ענפים גדול או במסור טלסקופי המיועדים לגיזום ולחיתוך ענפים עבים, גדולים ויבשים שנוטים ליפול. 

 

טיפול מיטבי בדשא

הדשא הוא גולת הכותרת בכל גינה בין שהיא גדולה ובין שהיא קטנה. כר הדשא הרך, המוריק, הרענן והנעים למראה נותן לכל גינה את יופייה הייחודי ומשלים אותה. טיפול מיטבי בדשא יחייב אותך להוציא מהמחסן את מַכְסחת הדשא החשמלית מדי שבוע. עבודת הכיסוח השבועית היא חיונית אם אתה רוצה לשמור על כר דשא בריא ועל גינה מטופחת. אם תחליט שזה יותר מדי בשבילך תמיד תוכל להחליף את רחבת הדשא הטבעי בדשא סינתטי איכותי ויוקרתי. התקנת דשא סינטטי אינה דבר מורכב או מסובך, ותוכל לעשות את העבודה לבדך בקלות או להיעזר בגנן מקצועי המיומן בכך.    

 

ארגז כלים מקצועי לכל עבודות הגינון

ארגז כלים מקצועי ושלם הוא הכרחי לכל עבודות הגינון וכדאי להיעזר בו תמיד. ארגז כלים איכותי מכיל בדרך כלל מפתח צינורות, מפתח שבדי, פטיש תפסן, פלס מים מגנטי, מקדחה חשמלית ומברגה נטענת, פלייר, סכין יפנית איכותית, מברגות וכן סט ביטים וסט מפתחות רינג. 

ארגז כלים טוב המכיל את כל כלי העבודה הנחוצים והיעילים לעבודת הגינה, תורם לעבודה איכותית וטובה. אנחנו מבטיחים לך שהגינה שלך תיראה מופלאה בזכותו. וגם קצת (הרבה) בזכותך.