חיפוש
מיון לפי
סגור

כלים למנעולן מתחיל

למנעולן שלל תפקידים. הוא אמור לטפל בכל מה שקשור למערכות נעילה, מפתחות, מערכות אזעקה וכל הנגזר. אי אפשר לומר שמי שיש לו את היכולת הטכנית לפצח מנעולים יכול גם להפוך למנעולן שיתפקד כמנעולן מקצועי. כי מעבר לפריצה של מנעולים יש כמובן עוד משימות ועוד תפקידים.

מלבד זאת יש גם פרמטרים נוספים אליהם חייבים להתייחס כאשר מדובר בעבודת המנעולן וזה לא רק היכולת להתגבר על מנעולים. כי גם לממד הזמן, לזמינות כמו גם לביצוע שלא מותיר נזקים מיותרים יש חשיבות רבה כפי שנמנה בהמשך.

 

מהם הכישורים הנדרשים למנעולן?

המנעולן חייב להכיר היטב את כל סוגי המנעולים. הוא אמור לגלות התמצאות בכל המנגנונים החדשניים וכל אפשרויות הנעילה המתעדכנות מעת לעת. מי שאינו בקי בכל אלו לא באמת יכול לבצע את המוטל עליו באופן הנכון.

מעבר לכך אמור המנעולן להכיר את מערכות האבטחה ולהבין איך הם פועלים בשטח. כי מתוקף תפקידו הוא גם אמור להתקין מערכות שכאלה ואף לטפל ולפתור בעיות שונות במערכות הללו.

 

מהן היכולות שאמורות להיות למנעולן?

כבר ציינו לעיל שישנם פרמטרים שונים המחייבים את המנעולן על מנת שאכן אפשר יהיה ליהנות מהשירותים שלו ולהפיק מהם את מלוא התועלת.

  • מנעולן זמין – מנעולן אמור להיות זמין כל הזמן. כל היום, כל הלילה שבעה ימים בשבוע. אנשים נקלעים למצוקות לא פשוטות המחייבות פריצת מנעולים. לעיתים יהיה זה מלווה במצבים של פיקוח נפש ממש כמו בעת תאונה ולכודים במכונית או בעת שריפה בבית כאשר הדלת מתעוותת ונמנעת הבריחה מהבית. ברור שלזמינות יש הרבה מה לומר.

  • מנעולן מהיר – למהירות העבודה של המנעולן ישנה משמעות רבה. אנשים הממתינים לחילוץ או אפילו סתם כך לאפשרות הכניסה לבית בעת שהמפתח משום מה לא משרת אותם כמצופה, זקוקים לפתרון ורוצים אותו כאן ועכשיו. הם לא רוצים להתעכב ולהמתין זמן ארוך מידי עד שהמנעולן ימצא את הפתרון לבעיה. מנעולן זריז היודע את מלאכתו יוביל לתוצאות המהירות והרצויות. ברור שיש לכל זה משמעות כאשר מדובר בעתות חירום.

  • מנעולן שלא יוצר נזקים מיותרים – מנעולן שבא לפרוץ מנעול אמור לעשות את זה עם הכלים המדויקים והנכונים מבלי שייווצר כל נזק מיותר למנעול או למנגנון כולו. יש דרכים להגיע לביצוע נקודתי וזהיר בלי לפגוע בכל המנעול או אפילו הדלת. ברור שחשוב לפנות לשם כך אל מנעולן מומחה שמסוגל לבצע את המשימה מבלי שייגרמו נזקים שיחייבו תיקון מייד ולעיתים אפילו יקר.

 

למנעולן שבדרך...

מתחשק לכם לעסוק בתפקיד החשוב הזה של המנעולן? אוהבים את ההרפתקנות שבמקצוע ורוצים לשלוט על כל המערכות הכי חכמות שיש בשוק? אם תקחו קורס מנעולן תוכלו בקלות לכבוש את הפסגה. אתם תגלו כי אכן הכול אפשרי. עם הידע המקצועי והכלים הנכונים תוכלו לסייע במצבי מצוקה שונים.