חיפוש
מיון לפי
סגור

כלים לשיפוץ ביתי - עשה זאת בעצמך

לכל אחד יש מידי פעם צורך בביצוע תיקונים שונים בבית. לעיתים זה רק תלייה של תמונה חדשה ובמקרים אחרים זו החלפה של ברז. לפעמים זה קידוח קטן כדי לתקוע בורג ולפעמים זה צינור שנועד לפתיחת סתימות. מדובר בעבודות קלות וקטנות ממש שלא תמיד מחייבות פנייה אל איש מקצוע שיעשה את העבודה. עם זאת לא נוכל להתעלם מכך שבלי כלים טובים המתאימים למטרות הללו אין לנו באמת אפשרות להתגבר על הצרכים ולבצע את העבודות הנדרשות.

 

כאן בדיוק המקום שלכם להרחיב את ארגז הכלים שברשותכם או אפילו ליצור אותו מאפס כדי שבכל מקרה בו תזדקקו לכלי זה או אחר יהיה לכם אותו בהישג יד.

 

כלים לשיפוצים ביתיים – מה אתם חייבים בארגז כלי העבודה שלכם בבית?

 

אי אפשר להכין רשימה מחייבת לכל אחד וכזו שתתאים לכולם. כי כלי העבודה אמורים להיבחר בהתאם לידע המקצועי שלכם, ליכולות שלכם ולכלים איתם אתם אכן יכולים להתמודד.

 

עם זאת יש את הבסיס שאפשר לומר שהוא הכרחי בכל בית ואי אפשר לוותר עליו. מכאן אפשר רק להתרחב וכאמור בהתאם ליכולות.

 

הכלים שצריך בכל בית כוללים:

 

פטיש טוב ומסמרים כדי לתלות תמונה, שעון או כל דבר אחר המצריך עבודה עם פטיש.

  • מברגים – מברגים נחוצים כדי להבריג ולחזק ברגים של ידיות סירים, כדי להחליף סוללה במוצרים דיגיטליים שונים, כדי להתקין מוצרים או רהיטים שאנחנו מזמינים מחנויות כמו איקאה וכדומה המחייבים הרכבה אישית וכן הלאה.

  • מקדחה – זה אולי לא כלי שמתאים לכולם ולא כל אחד יודע להתמודד עם המקדחה אך אי אפשר להימנע מקידוחים בבית למטרות שונות מה שמחייב את אחזקת הכלי הזה בבית.

  • מסור – לא מדובר כאן על כלים לניסור בטון אך מסור רגיל ופשוט בעזרתו תוכלו לנסר פיסות עץ או לחתוך ענפים שחודרים לחצר שלכם, יתרום רבות לארגז הכלים שלכם.

 

איכות זה שם המשחק

 

האיכות של כלי העבודה היא הדבר הכי משמעותי והכי חשוב בבחירה של כלי העבודה הביתיים. גם אם אתם לא ממש צריכים משהו מקצועי וגדול, עדיין לא תוכלו להתפשר על כלים שהם לא באמת איכותיים וטובים. כי כלי שאינו איכותי, הוא כלי שלא ייתן את המענה הנכון. גם לעבודה חד פעמית אנחנו לא יכולים לעבוד עם כלי שאינו איכותי. על כן, זה אמור להיות הפרמטר הראשי ועליו יש לתת את הדעת.

 

קונים בחנות עם אחריות

 

חשוב לשים לב גם לכך שהכלים אותם אתם קונים הם כלים שיש עליהם אחריות ויש לכם שירות למשך טווח ארוך של זמן. דווקא בגלל שהכלי לא יהיה בשימוש קבוע, לא תוכלו תמיד להבחין מיד בבעיות או תקלות שיש בכלי. על כן שימו לב שתהיה לכם אחריות ארוכת טווח שתכסה אתכם לאורך זמן.