חיפוש
מיון לפי
סגור

כלי עבודה לתיקון מזגנים/טכנאי מזגנים

מזגנים הם מוצר שאנחנו ממש לא רואים את החיים שלנו בלעדיהם. הודות למזגנים החיים שלנו הם הרבה יורת אפשריים והרבה יותר נעימים במיוחד כאשר הקי מגיע והשמש קופחת, החום עולה והתחושה נעשית נוראית ממש.

אז בלחיצת כפתור אנחנו יכולים להחליף  את האוויר בחלל, בבית, במכונית, בחנות או בכל מקום אחר ולהתחיל לנשום אוויר קריר יותר. הבעיה היא שהמזגנים המבטיחים לא תמיד עומדים בציפיות שלנו. לא פעם קורה והמזגן מתחיל לזייף, לעשות צחוק מהעבודה ולגרום לנו להמשיך ולהזיע. אז מה? אנחנו אמורים להיכנע לגחמות שלו?

לא ולא! בדיוק בשביל זה יש לנו טכנאי מזגנים שזה תפקידם.

פונים אל איש המקצוע הנכון

אז כאן אנחנו צריכים למצוא טכנאי מזגנים יצאת צדיק . כלומר איש מקצוע אשר עליו אנחנו יכולים לסמוך באמת כדי לדעת שהבעיה לשנו תבוא על פתרונה באופן מלא בלי כל תקלה נוספת שתצוץ בדרך.

בכל מה שקשור למזגנים יש הרבה מאוד בעיות בדרך. מזגנים בנויים על בסיס של כמה וכמה מערכות ואם יש בעיה קלה אחת בתשתית, במערכת, ביחידת האידוי, בצנרת או בגז, הרי שהמזגן יתחיל מיד לזייף בעבודה.

אז מה שצריך דבר ראשון זה לאתר את מקור הבעיה. חשוב שאיש מקצוע מומחה יבדוק את המזגן ויאבחן מה בדיוק הבעיה במזגן. ברגע שהוא יניח את האצבע על הנקודה הבעייתית, כבר יהיה קל יותר להתקדם הלאה.

מזגן זה לא עניין לחובבנים

יש הרבה חאפרים המציעים התקנה של מזגנים כמו גם תיקון של מזגנים. אז נכון שהם יכולים אולי להצליח בתיקון ונכון שיש בהחלט מקרים אשר בהם מדובר בתיקונים שהם לא באמת מורכבים וסבוכים. עם זאת, כולנו מבינים שיש את הדברים המורכבים יותר אשר בהם אין הרבה סיכוי שהחובבן שלנו יוכל להבין בהם.

אז בגלל שזה עשוי להיות כל כך מורכב וכל כך מסובך, ההמלצה שלנו היא תמיד לפנות אך ורק אל איש מקצוע מומחה שמבין לנבכי המזגן, מכיר את כל הרכיבים של המזגן ויודע לאתר תקלות במזגן. ברגע שפניתם אל איש מקצוע כזה, אתם תוכלו להיות רגועים כי אכן הגעתם אל הכתובת הנכונה ואל זה שיוכל למצוא את הבעיה וכך גם לתקן אותה.

רגע, אולי יש לכם עדיין אחריות על המזגן...

רגע לפני שאתם פונים אל טכנאי המזגנים, בדקו האם יש לכם עדיין אחריות על המוצר. יש מקרים רבים אשר בהם יש אחריות על המזגן והלקוח שכבר כמעט שכח מתי הוא התקין את המזגן לא זוכר את האחריות הזו. אז חשוב לעת שברוב רובם של המקרים יש  אחריות למשך עד שבע שנים! כך שבהחלט יש סיכוי שהתקלה שנגרמה למזגן נמצאת באחריות והחברה שהתקינה את המזגן תבוא וגם תפתור עבורכם את הבעיה במסגרת האחריות.