חיפוש
מיון לפי
סגור

אילו כלי עבודה נדרשים עבור בדיקות קרקע?

כדי לבצע עבודות בניה שיחזיקו מעמד לאורך שנים, אנחנו צריכים לברר כמה דברים לפני שאנחנו באים לבנות על קרקע מסוימת. יותר מהכל אנחנו צריכים להיות בטוחים כי מדובר על המקום בו אנחנו יכולים להיות בטוחים כי אנחנו בונים בצורה בטוחה ויציבה כדי להבטיח כי הדיירים שיגורו באותו הבניין יהיו בטוחים לאורך כל הדרך. הרבה פעמים אנחנו מדברים על תהליך מורכב שכולל בחינה של הקרקע מכל מיני היבטים תוך שימוש בכלים מתקדמים לשם כך. 

כדי שגם אתם תבינו באילו כלים אנחנו נעזרים לצורך עבודת הבדיקה ומה אנחנו בודקים בעצם, יצרנו את המאמר הזה כדי שיסביר הכל ויתן מענה מקצועי לכך. 

מה בעצם אנחנו בודקים

המטרה היא למעשה לבחון את הקרקע, לבדוק מה מצבה כדי שנוכל להבין בדיוק איך נכון לבנות עליה. במידה רבה זה כמו אומן שמסתכל על דף לבן. הוא צריך לדעת איזה סוג דף זה כדי להתאים את הציור הנכון על הדף. במקרה של ענף הבניה, לבדיקה הזו יש כמובן חשיבות רבה ביותר. משום שמדובר, בסופו של דבר, על חיים של בני אדם. 

לאורך הבדיקה אנחנו בודקים כמה דברים: 

  1. צפיפות הקרקע: כדי שנוכל להבין עד כמה מדובר על אדמה שיכולה לשאת משקלים. לצורך העניין, אדמה חולית, מטבע הדברים, היא אדמה פחות חזקה מאדמה המורכבת מסלעי גיר. לא רק זה, אלא שסוג הנחת התשתיות יהיה אחר בכל אחד מהמקרים. 

  2. לחות וסוג האדמה: שני אלו כמובן קשורים בקשר הדוק לצפיפות הקרקע, שכן אנחנו רוצים להבין האם מדובר על אדמה לחה? שבאופן מסורתי פחות מתאימה לבניה וצריכה מענה מעט אחר? או שאולי מדובר על אדמה יבשה באופן יחסי? האם מדובר על אדמה חולית או אדמה סלעית? כל אלו משפיעים, כאמור, על התשתיות אותן נניח בסופו של דבר באופן כזה או אחר. 

את העבודה מבצעים עם כלי קידוח שונים 

כדי שנוכל להבין מה מצב הקרקע לאשורו, אנחנו צריכים להיעזר בכלי קידוח שונים על מנת שנוכל להגיע לתוצאה הטובה ביותר בסופו של דבר. לכן אנחנו ננסה לקדוח בעזרת ספירלה, קידוח גלעין, קידוח SPT ועוד. כל זה כדי שנוכל להבין בצורה הכי טובה אילו כלים עובדים טוב יותר ואלו פחות, איך נכון לגשת לפרויקט הזה על מנת שיצליח. 

חשוב מאוד לבחור אנשי מקצוע מעולים

בחירה של אנשי מקצוע מעולים זה סוד ההצלחה. כאמור, יותר מהכל אנחנו מדברים כאן על חייהם של בני אדם. אנחנו מדברים על מי שעתידים להתגורר בבניין הזה. בדיוק בגלל זה חשוב כל כך לבחור אנשי מקצוע מעולים שבאמת יתנו את המענה הדרוש ויאפשרו לכם להבין איפה אתם עומדים ואיך בדיוק נכון לבצע את העבודה. 

חשוב לנו להיות כאן עבורכם

תהליך של בדיקות קרקע הוא תהליך שלעיתים מעכב את המשך הבניה. משום שאנחנו מבינים כי מדובר על תחום בו אנחנו כל הזמן נאבקים נגד השעון, היה לנו חשוב לאפשר לכם לקבל שירות מעולה במהירות וביעילות.