חיפוש
מיון לפי
סגור

כלים שכל טכנאי מזגנים צריך

מזגנים הם קריטיים לפונקציונליות של בית. אם אתם שוקלים להחליף מזגן ישן או להתקין חדש, עליכם לוודא שאתם יודעים כמה זה יעלה ובאילו כלים טכנאי מזגנים משתמש. כמו כן, ההמלצה היא לבצע השוואת מחירים בין טכנאי מיזוג אוויר. עד שתעשו זאת, בואו נגלה באילו כלי עבודה הטכנאי משתמש. 

מזגנים מגיעים במגוון סוגים וגדלים. חלקם ניידים, בעוד שאחרים מותקנים על הגג או בעליית הגג. הם משתמשים בחומרי קירור שונים, בצינורות ובסלילים, צנרות של מים, מדחסים, תרמוסטטים ועוד חלקים שונים. כל טכנאי מיזוג אוויר נושא במכוניתו את הכלים שלו, שאולי יצטרכו כדי להתקין, לתחזק או לתקן את יחידת המיזוג של בתים ועסקים. ישנם המון כלים בהם משתמש טכנאי מזגנים לצורך עבודתו. החשובים שבהם הם הכלים לפירוק של מדחס, לתיקון של המעבה, המאוורר והתרמוסטט.

כלי עבודה של טכנאי מיזוג אוויר

טכנאי מזגנים הוא מי שמתקין, מתקן ו/או מתחזק מזגנים. הם מועסקים בדרך כלל על ידי חברות אבל גם נשכרים על ידי בעלי בתים ועסקים גדולים באופן עצמאי. כדי לעבוד על מזגן, הם צריכים ארגז כלים עם כלים כמו מברגים, צבת, מפתח ברגים, מברג ראש שטוח, מברג פיליפס, פטישים, מקדחות, כלים לחציבה בבטון כדי להעביר כבלים ועוד.

ישנם סוגים רבים ושונים של כלים, שטכנאי מיזוג אוויר יזדקק בהתאם לסוג הפרויקט שיעבוד עליו. כלים אלו עוזרים להם לבצע את עבודתם ולספק חווית לקוח טובה יותר. ניקוי תעלות למשל, זוהי עבודה במהלכה משתמש הטכנאי בכלים לניקוי התעלות, פינוי אבק ופסולת מהתעלות, בדיקת תקינות התעלות והבטחתן נקיות מסדקים ונזילות.

כלי עבודה להסרת לכלוך מהצנרות, אבק ועוד

כיצד טכנאי מיזוג אוויר מזיר פסולת ולכלוכים מתשתיות ותעלות מיזוג אוויר? חשוב לדעת, פעולות אלו נעשות כדי להסיר אבק או חלקיקים שהתיישבו על משטחים בתוך היחידה. טכנאי מזגנים חייב להיות בעל מגוון כלים לעבודה. במקרים אלו של ניקוי תעלות עמוק למזגן, הטכנאי חייב כלי עבודה שמגיעים מספיק עמוק כדי לנקות את התשתיות בצורה יסודית. 

כל טכנאי מיזוג אוויר מחזיק סט מפתחות ברגים

סט מפתח ברגים מתכוונן, הוא אמצעי שכל טכנאי מזגנים צריך. אלה מגיעים עם גדלים שונים, כך שהטכנאי יוכל להשתמש בהם במצבים שונים. בסופו של דבר, כל טכנאי מזגנים מחזיק ארגז כלים שעוזר מאוד לשמור על כל הכלים מאורגנים וקרובים.

מעבר לכלי העבודה שציינו עד כה, ארגז הכלים של הטכנאי יכלול גם ברגים בכל הגדלים, דיבלים, מסמרים, אזיקונים ועוד. וכל עוד הטכנאי מתקין מערכות מיזוג אוויר, הוא בדרך כלל יצטרך גם סולם ארוך למטרת ההתקנה עצמה. יש לציין, במקרים מסוימים סולם לא יספיק, ואז טכנאי מזגנים יצטרך לשכור מנוף או במת הרמה מקצועית. 

חלק מן המידע המוצג במאמר נלקח מתוך אתר מיזוגי.