חיפוש
מיון לפי
סגור

כלים לגינון וכריתה

יש לכם גינה פרטית צמודה לבית? זכיתם! אתם מתגוררים לצד פיסת טבע הכי טבעית ובראשיתית שמשדרגת ומעניקה לחיים שלכם הרבה טבעיות, רעננות, רוגע ושלווה שרק הירוק הזה מסוגל להעניק.

אז נכון שגינה היא מתנה שמימית מדהימה. אך כל מי שיש לו גינה יוכל לספר לכם עד כמה הגינה מחייבת ודורשת מהם. הגינה לא מתפתחת מאליה ואם לא דואגים לטיפוח שלה, היא מהר מאוד מאבדת צורה. מתחילים לצמוח בה קוצים, העזובה שולטת והמראה הכללי שלה נעשה עכור, מוזנח ורק בעלי חיים מוצאים בה משכן.

אז כדי שהגינה אכן תוכיח את עצמה והיא תהיה יפה ונעימה, חשוב להשקיע בה. חשוב לטפח אותה ולדאוג לה כל הזמן על מנת שהיא תהיה יפה ותשדרג את איכות החיים.

כלי גינה שיעשו את החיים קלים יותר

אז דבר ראשון, כדי שלא תהיו תלויים בגנן לכל פעולה הכי קטנה, חשוב שתרכשו לעצמכם את כלי הגינה הבסיסיים. הכלים שיאפשרו לכם לתחזק את הגינה שלכם ולהעניק לה את הטיפול הבסיסי החשוב.

כלי הגינון כוללים את הדברים הבסיסיים ממש כמו מזמרה, מעדר, וכמובן צינור השקיה אך זה גם כולל את הכלים המתקדמים יותר לצורך ביצוע פעולות כמו כריתה של עצים בעייתיים או כל צמח שאתם רוצים להעתיק למקום אחר.

הכול תלוי כמובן במה שאתם רוצים לעשות בגינה וכמה שחשוב לכם לבצע בעצמכם את פעולות התחזוקה השונות.

החשיבות לגזום את העצים

כל צמח זקוק לגיזום. אם לא גוזמים את העצים או את הצמחים השונים, התוצאה היא צמח שצומח פרא. הענפים שלו מתפשטים לכל כיוון בלי כל איזון או שיווי משקל והמראה שמתקבל הוא לא ממש מרנין.

מעבר לכך, העץ לא יקבל את המיטב שלו היות ולא כל חלקי העץ הינם חשופים לשמש. כך שחלקי העץ הפנימיים לא יצמחו כמו שצריך. זה ישפיע על מתיקות הפירות אם ישנם ועל החיוניות של העץ כולו. מעבר לכך, המשאבים של העץ יתחלקו לכל חלקי העץ גם אלו שפחות צריכים את המשאבים הללו מה שעלול לגרום לכך שחלקי העץ החשובים יותר לא יקבלו את מה שחשוב להם לקבל וחבל.

הגיזום למעשה משפר את הצמיחה שלך העץ ומאפשר לו לקבל את המיטב מכל הבחינות.

כאן עולה השאלה, מי יבצע את הגיזום.

גיזום – אפשר לעשות את זה לבד?

אז אם יש לכם כלים מתאימים אשר בעזרתם תוכלו לבצע את העבודה, הרי שאין לכם כל בעיה ללמוד מה צריך לעשות וגם לבצע את העבודה בכוחות עצמכם. אך אם אין לכם את הידע המקצועי או שאין לכם את הכלים המתאימים, שם מתחיל האתגר שלכם. אז האמת היא שבדיוק לשם כך יש את החברות המציעות את השירות.

 

https://www.tiptop-gizum.co.il/ ואתם תיהנו מגיזום מקצועי ויעיל!

כתוב תגובה