חיפוש
מיון לפי
סגור

הציוד הנכון לנגר החובב

הציוד הנכון לנגר החובב

 

הציוד הנכון יעשה את ההבדל בין נגר טוב לנגר מקצועי, כל נגר צריך המון כלים בכדי לעבוד איתם, אך ישנם הכלים הבסיסיים שאותם כל נגר חייב שיהיו לו בארסנל בכדי לבצע פעולות בסיסיות. אפשר למצוא כל מיני כלים בחנות, אבל איזה מהם נחוצים כדי להתחיל? הדבר החשוב ביותר הוא הגישה הנכונה. כדי להצליח, אתה צריך להיות מוכן ללמוד ולהמשיך להתאמן.

 

חגורת כלים לנגרים

חגורת כלי נגר היא ציוד חיוני לכל נגר חובב. זוהי דרך מעשית לאחסן את הכלים הדרושים לעבודות נגרות. ישנם סוגים רבים ושונים של חגורות כלי עבודה זמינים בשוק, אך כולם משרתים את אותה מטרה: לספק גישה נוחה לכלי הנגר. ניתן לענוד חגורת כלי נגר סביב המותניים או על כתף אחת ולרוחב החזה, מה שמאפשר לשתי הידיים להיות חופשיות ועדיין יש להן גישה לכל הכלים הדרושים.

 

שולחן עבודה מתקפל

שולחן עבודה מתקפל הוא שולחן המשמש את הנגרים כדי להחזיק את הכלים שלהם בזמן שהם עובדים על פרויקטים. שולחן העבודה הוא הכלי החשוב ביותר עבור נגרים. זה המקום שבו הם עושים את כל העבודה שלהם, ממדידה ועד חיתוך והרכבה. ניתן להשתמש בשולחן העבודה במגוון דרכים כדי להקל על כל עבודה. שולחן עבודה לנגר הוא כלי רב תכליתי שיכול לשמש למגוון עבודות. הוא יכול למדוד ולחתוך, להרכיב או לעשות כמעט כל דבר אחר שדורש משטח מוגבה עם בסיס יציב.

 

מסור לנגר

מסור נגר הוא סוג של מסור המשמש בעיבוד עץ לחיתוך. הוא משמש בדרך כלל לחיתוך קווים ישרים ואופקיים על פני הלוח. הלהב יכול להיות מופעל ביד או ממונע והוא מורכב משיניים בודדות המשובצות לתוך להב פלדה, כשהשיניים בולטות החוצה מהלהב בזווית.

המסור הוא כלי חשוב לנגרים. זה עוזר לחתוך עץ בקו ישר, כך שניתן להשתמש בעץ לבנייה או למטרות אחרות. מסור נגר או המכונה גם "מסור יד" הוא סוג של מסור המשמש לחיתוך עצים. הוא מורכב מלהב דק עם ידית ארוכה וצרה הבולטת מהקצה העליון. ללהב שני קצוות חיתוך, אחד בכל קצה והוא עשוי בדרך כלל מפלדה או מתכת אחרת. הידית עשויה להיות עגולה, מתומנת או מרובעת בחתך והלהב יכול להיות חלק או משונן מעט.

 

פטישי נגרים

פטישי נגרים הם אחד הכלים הבסיסיים ביותר בנגרות. הם משמשים לנעילת מסמרים לתוך עץ ולמשיכתם החוצה. פטישי נגרים הם כלי עבודה המשמשים נגרים לעיצוב עץ, בעיקר בצורת משטח שטוח. הסוג הנפוץ ביותר הוא פטיש הטפרים, שנראה כמו הכלאה בין גרזן לפטיש. ידית הפטיש היא בדרך כלל ישרה, אך לחלק מהפטישים יש ידיות כפופות הנקראות "טפרים עקומים". זה משמש כדי להגיע לציפורניים שנמצאות במקומות שקשה להגיע אליהם. לפטיש נגר יש בדרך כלל פנים אחד עם טופר ישר או טפרים מעוקלים ופנים אחד עם משטח פגיעה שטוח או משטחים מעוקלים.