חיפוש
מיון לפי
סגור

כלי עבודה שנחוצים לצורך ביצוע עבודות ניסור וקידוח בטון

צריכים לבצע עבודות בקירות בטון, ברצפה או בתקרה? רוצים לפתוח דלת במרחב המוגן? להוסיף חלון? לשבור קיר או לבצע עבודות ושיפוצים שונים בבטון? מעבר לכך שתצטרכו לבחור איש מקצוע מיומן ויעיל, כדאי לדעת שלבחירת כלי העבודה הנכונים יש השפעה רבה על החיתוך המדויק וברמת גימור גבוהה.

 

היכרות שלכם עם הכלים הייעודיים לניסור בטון הקיימים בשוק, תעזור לכם בבחירת מנסר בטון מקצועי ומיומן ביותר. כמו גם תוודא שהעבודה אכן תתבצע בצורה הטובה ביותר, בדיוק מושלם והתוצאה תיראה בדיוק איך שאתם מדמיינים אותה.

 

בשורות הבאות תמצאו את כל המידע שיכול לעניין אתכם בכל מה שקשור לכלי עבודה לניסור וקידוח בבטון.

 

מסורים לניסור

 

בדרך כלל, מסורים לחיתוך בטון מורכבים בצורה דומה. להב חד עם סכינים משוננים ואבקת יהלום שמאפשרת למסור לחתוך כל דבר, בכל עובי, בדיוק מרבי. המסורים השונים פועלים בעזרת סוגי מנועים שונים כאשר לכל אחד יש את החסרונות והיתרונות שלו. את הבחירה הסופית באיזה כלי עבודה כדאי להשתמש, נעשה בהתאם לאופי העבודה ועל פי נתוני השטח.

 

רגע לפני שנכיר את סוגי המסורים השונים, חשוב לזכור, כי אמנם מדובר בכלים ייעודיים לעבודות בטון, אך חשוב לבדוק את רמת הבטיחות של הכלים. יש לבצע את העבודות על פי הוראות ההפעלה המדויקות של הכלי ועם כל כללי הבטיחות.

 

כלי ניסור בטון

 

  • מסור חשמלי – השימוש במסור זה יתבצע בדרך כלל בשטח סגור. מסור זה מתאפיין בעבודה נוחה, צורת הפעלה קלה, משקל קל ולא מורכב בכלל. אך עם זאת, מסור זה הוא עוצמתי פחות ולכן העבודה באמצעותו תארך בדרך כלל יותר זמן.

  • מסור הידראולי – מסור זה אמנם יקר יותר בהשוואה לשאר המסורים, אך מסור זה הוא האופטימלי ביותר ויש לו את היחס הנכון ביותר מבחינת משקל והעוצמה. כמו כן, מדובר במסור קל ונח לתפעול שמאפשר עבודה קלה ויעילה.

  • מסור פנאומטי – השימוש באתרי בניה במסור זה הוא נפוץ מאוד, זאת מכיוון שדוחסי אוויר מצויים מאוד באתרי בנייה והשימוש בו בטוח מאוד כמו גם נוחות התפעול משפיעה על העבודה כולה. לעיתים השימוש במסור זה יהיה יקר יחסית מכיוון שהמסור דורש להפעלתו בנזין.

  • מסור גז – היתרון העיקרי של מסור זה הוא העובדה שהוא נייד וניתן להשתמש בו כמעט בכל מקום. אך עם זאת כדאי לדעת שמסורים אלה, דורשים תחזוקה תמידית ומורכבת.

 

קידוח בטון

 

במקרים רבים, בהם נדרש קידוח בבטון, מכונות הניסור לא יתאימו ויש לבצע את העבודה בכלים הייעודיים והמתאימים. 

 

קידוח בכוסות יהלום הם הכלי הפופולארי והמוכר ביותר. ישנם שימושים רבים למקדחה מסוג זה כמו לדוגמא: קידוח חור למזגן, פתיחת פתח אוורור למכונת כביסה וכדומה. המקדחה פועלת בעזרת אבקת יהלום ומים שנמצאים בראש המקדחה וחודרת את הבטון העבה ביותר.