חיפוש
מיון לפי
סגור

כלי העבודה שיעזרו לכם לבנות פרגולת אלומיניום מושלמת

פרגולת אלומיניום היא פרגולה חזקה, יציבה ויפה ובשל כך היא מבוקשת מאוד בקרב בעלי בתים בישראל. הודות לחומרי הבנייה המסיביים שמשולבים בה – אלומיניום ועץ – אין צורך לדאוג לתחזוקתה כלל ואפשר ליהנות ממנה למשך שנים רבות ללא דאגה. פרגולות האלומיניום הן יפות ועדינות למראה, ובשל כך הן מעטרות חצרות וגינות רבות כמו גם מרפסות וגגות ברחבי הארץ. 

בעלי בתים רבים מעוניינים להתקין פרגולות בגינה או במרפסת לצורכי הצללה ולהגנה מפני הגשם. הביקוש הרב לפרגולות מעמיס על בעלי המקצוע המייצרים, בונים ומתקינים פרגולות, ואם הם משתמשים בכלי עבודה ישנים ובלויים, בזמנים של עומס הם עלולים לשחוק אותם ואף להוציאם משימוש תוך שהם מסכנים את עצמם בעבודה. כדי למנוע מצב של שימוש בכלי עבודה לא נכונים או בלויים ושחוקים ריכזנו לכם את רשימת כלי העבודה שיעזרו לכם לבנות פרגולת אלומיניום מושלמת בקלות רבה ובמקצועיות מרשימה.

פרגולה נתמכת או תלויה?

אפשר לבנות פרגולות אלומיניום כשהן נתמכות על רגליים בחצר, בגינה או במרפסת ואפשר לבנות פרגולות תלויות – לרוב במרפסות ומעל חלונות או כניסות. כל סוג פרגולה דורש תכנון ועיצוב אחרים והדגשי בנייה והתקנה שונים. כלִי העבודה החשוב ביותר להתקנה טובה ובטוחה של הפרגולה הוא הסולם. הסולם צריך להיות תקני – באישור מכון התקנים הישראלי – ובגובה של 2 מטר לפחות ויותר. רצוי שהסולם יתקפל כדי להקל על ניודו ועל אחסונו. למען בטיחותו של מתקין הפרגולה חשוב ומומלץ לקרוא היטב את הוראות הבטיחות ולהקפיד על עבודה נכונה ובטיחותית בגובה.

בטיחות המתקין קודמת לכול

שמירה על בטיחותו של מתקין הפרגולה קודמת לכול. כדי להתקין פרגולת אלומיניום יש להצטייד בכפפות עבודה עבות, טובות ומונעות החלקה וכן במשקפי מגן להגנה מכאנית מלאה. יש לחבוש קסדת מגן ולנעול נעליים המתאימות לעבודה בטיחותית. בעת עבודות הקידוח מומלץ לעטות מגן פנים או נִשמיות כדי שחומרי הבניה לא יחדרו למערכת הנשימה של המתקין ויסכנו את בריאותו.

מקדחה לעבודות אלומיניום ומזוודת כלים איכותית

 מקדחה חשמלית נטענת שמתאימה לקידוח בגוף האלומיניום ובקירוי האיסכורית של הפרגולה היא הכלי החשוב ביותר להתקנה מיטבית ומקצועית של פרגולות. פונקציית ההברגה צריכה להתאים להברגה בחומרי הגלם הקשיחים הללו ולכן יש לבחור את הבִּיטים המתאימים והחזקים ביותר שיעשו את העבודה כמו שצריך ויספקו תוצר מוגמר חזק ויציב בהתאם לדרישות הלקוח.

מזוודת כלים טובה שמכילה כלים איכותיים, מסיביים ונוחים לשימוש תסייע למתקין הפרגולה להשלים את בניית הפרגולה ואת התקנתה בגימור ובעיצוב מושלמים לנוחותם ולהנאתם של בעלי הבית.

עבודה יעילה עם כלים איכותיים

מחיר פרגולות אלומיניום כולל לא רק את חומרי הגלם שלה אלא גם את השירות, את עבודת ההתקנה ואת כלי העבודה שמתקין הפרגולה משתמש בהם. כשכלי העבודה הם טובים ואיכותיים, בניית הפרגולה והתקנתה היא יעילה, ממוקדת ומקצועית.