חיפוש
מיון לפי
סגור

מהם כלי העבודה הדרושים לטיפוח הגינה?

כדי לשמור על הגינה שלכם יפה ומטופחת תזדקקו לכלי גינון. ובכל זאת, אינכם זקוקים לכל כלי הגינון שיש בנמצא. אם תישארו ממוקדים תוכלו לחסוך המון מקום במחסן, ליהנות מהכלים הכי איכותיים ושימושיים שהתקציב שלכם מאפשר לקנות ולהפיק את המרב מההשקעה שלכם. 

כפפות

גינון זהו תחביב נפלא ומאוד מרגיע. אולם ללא זוג כפפות מתאימות הוא יכול להפוך למטרד קוצני של ממש. הכפפות שתבחרו יכולות לשמש אתכם בדרכים שונות ומרובות, החל בפיזור קומפוסט ועד לגיזום שיחים ועצים. חשוב שהכפפות יהיו עמידות אך לא מגושמות מדי, כך שניתן יהיה לבצע בעזרתן גם עבודות עדינות, כדאי שהבדים יהיו נושמים ועמידים במים ויגנו על כפות הידיים מפני שריטות.

מזמרה

כאשר מפזרים קומפוסט על הצמחים בגינה, הם גדלים הרבה יותר מהר. מזמרה ידנית עוזרת לכם לשלוט בקצב הגדילה של הצמחים בגינה שלכם ולמזער את הפגיעה בהם עד כמה שאפשר. מומלץ לקנות מזמרה איכותית שמתאימה לייעוד שלה. כמו כן כדאי לבחור בדגם איכותי שיבצע חיתוך חלק ומהיר, יקל על הלחץ ויהיה נוח לאחיזה ושימוש.

מסור לגיזום ענפים

עצים בגינה גם דורשים גיזום אחת לתקופה, הן עבור עיצוב העץ והן עבור בטיחות מקסימלית ומניעת שבירה של ענפים. מסור לגיזום ענפים טלסקופי יעשה את העבודה, במיוחד כאשר מדובר במסור של חברה איכותית. באמצעות מסור גיזום טלסקופי ניתן להגיע לענפים גבוהים שהגישה אליהם מעט יותר מאתגרת. תוכלו אפילו לגזום עצים מהקרקע, ללא סולם או מנופים. 

מגרפה 

כאשר עלים נושרים או שישנה פסולת בגינה, המגרפה שלכם תהיה שם כדי להעלים את כל הלכלוכים. מגרפות מגיעות במגוון גדול של סגנונות וגדלים והן פשוט עושות את העבודה. בעזרתן ניתן לערום עלים, אפשר לפזר קומפוסט בגינה טוב יותר ואפשר להזיז את האדמה ולשמור על הגינה כמה שיותר מטופחת ויפה. 

את חפירה

את חפירה הוא אחד הכלים היותר שימושיים בגינה. בעזרתו תוכלו לבצע המון עבודות בגינה: לחפור בורות, להעביר תלוליות עפר קטנות ממקום למקום, להכין גומחות לשתילים חדשים, לחפור תעלות כדי להסתיר את צנרת ההשקיה ועוד. כאשר אתם בוחרים את חפירה שימו לב שהידית נוחה לכם לאחיזה והתאימו את החלק התחתון לסוג האדמה ולאופי העבודה. 

ישנם עוד המון כלי עבודה שיכולים להיות מאוד שימושיים עבורכם למטרת טיפוח הגינה. התחילו עם הכלים הבסיסיים, שימו לב מה נחוץ לכם ומה יקל עליכם בעתיד ותתחדשו בהתאם בהמשך. בינתיים, עבודה נעימה!