חיפוש
מיון לפי
סגור

הכלים שכל אינסטלטור חייב להחזיק

באופן כללי, האינסטלטורים אחראים על התקנה, תיקון ותחזוקה של צינורות המובילים מים ונוזלים אחרים, קרי תשתיות האינסטלציה והביוב. כמו כן, שרברבים מתקינים מתקנים סניטריים כגון כיורים, שירותים, אמבטיות ומקלחות. כדי לבצע עבודות אלו נכון, השרברב יצטרך כלי עבודה נכונים.

 

בסופו של יום, אינסטלטור הוא בעל מקצוע המתמחה בהתקנה, תחזוקה ותיקון של צינורות המספקים מים לביתנו. שרברבים גם אחראים להתקנת מכשירים קשורים אחרים כמו מחממי מים ומדחי כלים, וכך או כך, הם יצטרכו את כלי העבודה הנכונים לסוג העבודה שלהם. על אותו משקל, ישנם גם כמה כלי עבודה בסיסיים שכל שרברב יצטרך בארגז שלו. קבלן פרטים נוספים כאן https://liquidity4all.co.il/ או המשיכו לקרוא.

 

כלי העבודה של השרברב

 

מבחינת כלי העבודה של השרברב, אינסטלטורים משתמשים במגוון כלים בהתאם לעבודה שהם עושים. לדוגמה, כאשר הם מתקינים מתקנים סניטריים כמו כיורים ושירותים, הם משתמשים ברגים ומברגים כדי להדק ברגים, אטמים, צינורות ואומים בגדלים שונים.

 

כאשר שרברבים עובדים עם צינורות בבתים, הם משתמשים בצבת או במפתח ברגים וכן מפתח צינורות, כדי להדק אומים המחברים חלקי צינור יחד. זאת, תוך שימוש במדדים למדידת הלחץ בצינורות ובווסתים שונים שמראים האם הלחץ בצינורות אכן תקין.

 

בחירת כלי העבודה בהתאם לסוג התיקון או ההתקנה

 

באופן כללי, עבודתו של אינסטלטור אינה קלה. הם צריכים לעמוד על הרגליים כל היום והם צריכים גם להיות מסוגלים להרים חפצים כבדים. בתוך כך, אינסטלטור זקוק לכלים מסוימים על מנת לבצע את עבודתו היטב, כאשר כלים אלו כוללים מפתח ברגים, מברגים, מקדחות, מברג פיליפס, מברג שטוח, פטישים מסוגים ובמשקלים שונים וכן הלאה.

 

בסופו של דבר, שיטות העבודה לפתרון בעיות אינסטלציה תלויות בסוג הבעיה שהתרחשה, וככה גם רלוונטי לגבי כלי העבודה של השרברב. האינסטלטור עשוי להיקרא לתקן נזילה או לשחרר סתימת ניקוז, או שיצטרך להחליף צינור שבור, להתקין צינורות חדשים עבור פרויקטים של בנייה ועוד. בהתאם לסוג העבודה, יבחר השרברב את השיטות הנכונות וכלי העבודה המדויקים.

 

טיפים לרכישת כלי עבודה של שרברבים

 

ישנם מספר דברים שכדאי לזכור בעת רכישת כלי עבודה לאינסטלטור. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדעת איזה סוג של אינסטלציה אתם הולכים לעשות. לדוגמה, אם אתם הולכים לעבוד על צינורות נחושת, אז אתם צריכים סט אחר של כלים מאשר אם אתם הולכים לעבוד על צינורות PVC.

 

אם אתם עובדים עם צינורות נחושת, אז הדבר הראשון שאתם צריכים הוא חותך צינורות. זאת, כדי שתוכל לחתוך אותם ולעשות אותם בגודל הנכון לצרכים שלכם. אתם כנראה גם תצטרכו כלים של הלחמה, כדי שהחיבורים שלכם יהיו אטומים למים ולא יגרמו לנזילות.

 

אם אינכם בטוחים בסוג הכלים שעליכם לרכוש, תמיד תוכלו לקבל הכוונה וייעוץ בחנות שממנה תרכשו את הכלים שלכם.