חיפוש
מיון לפי
סגור

אילו כלים צריך כורת עצים?

כריתת עצים זו משימה מקצועית שדורשת ידע רב וגם מכשור מתאים. כל חברה וכל איש מקצוע שמספק שירות כריתת עצים חייב להיות מצויד בכלים המתאימים. רק כך הוא יכול לבצע את העבודה, להיות יעיל בביצוע שלה ולסיים את המשימה במהירות ועל הצד הטוב ביותר.

 

אלו הכלים שצריך כורת עצים

 

  • חרמשים - הכלי העיקרי שנדרש לצורך כריתת עצים הינו חרמש. למעשה יש סוגים שונים של חרמשים שיכולים להתאים למטרה זו. החרמש הראשון הינו חרמש מוטורי שהפעולה שלו היא באמצעות שמן ודלק.  חרמש מוטורי נחשב לעמיד מאוד והוא יכול להתמודד עם עבודה ממושכת. גם מבחינת איכות התוצאה הוא נחשב למומלץ ביותר. החרמש השני הינו חרמש חשמלי. תפעול של חרמש חשמלי נחשב לחסכוני שכן הוא מופעל באנרגיית חשמל. החרמש השלישי הינו חרמש נטען. מה שאומר שניתן להטעין אותו לפני העבודה, ולעבוד בגמישות בלי חיבור קבוע לחשמל.

 

  • מגזמות - למגזמה תפקיד חשוב בגזימת עצים באזור הצמרת. רוב העצים מגיעים לגובה, ולפי הגובה של העץ יש להתאים את הכלי שניתן לעבוד אתו בשטח תוך שמונעים מצבים בהם הענפים הארוכים יסכנו את הסביבה בעת הגיזום. למגזמת גובה יש ראשים מתחלפים וכן ידית הארכה. אלו מאפשרים לעבוד ביעילות עם המגזמה. בבחירת מגזמת גובה מומלץ להתייחס להיבט המשקל, שכן ככל שהמגזמה שוקלת פחות כך קל יותר לעבוד איתה.

 

  • ציוד גובה - היות וגיזום עצים מצריך הגעה לגובה רב, צריך גוזם עצים להצטייד בציוד מתאים. האפשרות הפופולארית הינה מנוף מיוחד בו הגוזם נמצא בתוך סל ומגיע אל צמרות העצים אותם יש לגזום. במידה ואין אפשרות למקם מנוף באזור העץ ניתן להשתמש בציוד סנפלינג. בכל שיטה שהיא חשוב לשים דגש על רמת בטיחות מקסימלית ועל הגנה מלאה על הגוזם כמו גם על הסביבה.

 

חברה מקצועית ומומחית בענף הגיזום

 

כדי להיות בטוחים שהעבודה תתבצע כיאות, כדי להבטיח שהצוות מגיע מצויד עם כל הכלים הנחוצים בהתאם לעבודה בשטח, חשוב מאוד לברר מראש על החברה, ולוודא כי היא מסוגלת להציע מענה אופטימלי. חברת gizum.co.il מציעה מענה מקצועי ומתקדם בכל מה שקשור לגיזום עצים ולכריתה בהתאם לצורך של הלקוח. הצוות של החברה מקצועי ומנוסה, לחברה כל הציוד המקצועי והמתקדם הנחוץ לצורך ביצוע גיזום עצים. כך שבהתאם למיקום העץ, לפי הגודל שלו והאתגרים שהגיזום שלו כולל תתבצע המשימה.

 

בטיחות וביטחון במהלך כריתת עצים

 

היות וכריתת עצים כרוכה בסיכונים שונים, היות והיא מצריכה חשיפה לכלים עוצמתיים וכן הימצאות בגובה רב, חובה להבטיח כי העבודה מתבצעת בבטיחות מקסימלית ככל שניתן. כך שהעצים יטופלו כנדרש, זאת תוך שמירה על נהלי בטיחות והגנה מקסימלית על העובדים ועל העוברים והשבים כמו גם על התשתיות ועל הסביבה.