חיפוש
מיון לפי
סגור

כל המידע אודות מדחסי אוויר

מדחס אוויר הוא מכשיר שמגביר את לחץ האוויר. הם משמשים בעיקר במסגרות תעשייתיות, אבל הם משמשים גם בבית. מדחסי אוויר יכולים להיות מופעלים על ידי חשמל או על ידי מנוע.

 

מדחסי אוויר משמשים בדרך כלל להפעלת כלים פנאומטיים כגון רובי מסמרים ומהדקים. הם יכולים לשמש גם כדי לספק אספקה מתמדת של אוויר לניפוח צמיגים או סירות מתנפחות ורפסודות, או להפעלת מכשירים אחרים כגון מרססי צבע, מתזי חול ותותחי ריתוק.

 

מגוון רחב של שימושים בתעשייה

 

מדחסי אוויר משמשים במגוון רחב של תעשיות. הם משמשים להנעת כלים פנאומטיים, כגון מקדחות, מלטשות ואקדחי מסמרים. הם משמשים גם ליישומים תעשייתיים כמו הפעלת פטישי אוויר, מלגזות ומכונות כבדות אחרות.

 

ניתן להפעיל מדחסי אוויר באמצעות חשמל או גז והם מגיעים במגוון גדלים כדי להתאים לצרכים שונים. מדחסי אוויר משמשים להגברת הלחץ באוויר. הם משמשים בעיקר בתעשיות כמו בנייה, עיבוד מתכת וכרייה. מדחסי אוויר משמשים גם בבתים לניפוח צמיגים ולמטרות אחרות.

 

תקנו את המדחס שמתאים לצרכים שלכם

 

מדחסי אוויר מסווגים בדרך כלל לפי סוג המנוע שהם משתמשים בהם: מנועים חשמליים, מנועי בעירה פנימית או טורבינות קיטור. סוג המנוע קובע איזה סוג דלק יצטרך המדחס לפעול.

 

מדחסי אוויר הם מכשירים מכניים שדוחסים אוויר ואז שואבים אותו למיכל. הם משמשים בתעשיות רבות, כמו תעשיית הרכב, לניפוח צמיגים.

 

תעשיות בהן נחוצים מדחסי אוויר:

 

- תעשיית רכב לניפוח צמיגים

- תעשיית בנייה לנשיפת אבק ממשטחים

- תעשיית ייצור להפקת אוויר דחוס

 

מדחסי אוויר הם מכשירים המשתמשים במשאבה מונעת על ידי בוכנה כדי לדחוס אוויר. הם נמצאים בשימוש נפוץ בתעשיות רבות, כגון בנייה, ייצור וכרייה.

 

מדחסי אוויר יכולים להיות משני סוגים: נייחים וניידים.

 

תבררו איזה מדחס אתם צריכים

 

מדחס אוויר נייח נמצא בדרך כלל באתר הבנייה או הייצור כשהצינור מחובר אליו מרחוק. מדחסי אוויר ניידים הם קלי משקל וניתן לשאת אותם על ידי אדם אחד ממקום למקום למטרות שונות.

 

גודלו של מדחס אוויר קובע את יכולתו להפיק אוויר דחוס. לדוגמה, מיכל של 10 ליטר יפיק יותר ממספיק אוויר דחוס עבור רוב המשימות הביתיות בעוד שמיכל של 1/2 ליטר עשוי שלא לייצר מספיק אוויר דחוס עבור שום דבר יותר מאשר פיצוץ בלונים או בריכות מתנפחות.

 

אתם יכולים לעשות בירור מהיר עם גורמים מקצועיים כדי להבין בתוך זמן קצר איזה מדחס אוויר אתם צריכים לצרכים הספציפיים שלכם. זה בוודאי משהו שלא יהיה כדאי לכם לוותר עליו אם אתם רוצים להיות מרוצים לחלוטין עם מה שתחליטו לעשות במובן הזה, ועל כן יהיה כדאי לכם לקחת זאת לתשומת ליבכם ופשוט לעשות כל מה שאתם רק יכולים על מנת שתהיו שבעי רצון במובן הזה מבחינתכם.