חיפוש
מיון לפי
סגור

כל מה שצריך להביא בחשבון בעת שיפוץ הסלון

בכדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר בשיפוץ הסלון יש להביא בחשבון כמה וכמה נושאים. בין היתר, נביא בחשבון את מבנה המשפחה ואת גודל הדירה. נביא בחשבון צרכים האופייניים בהתאם לסגנון החיים, מבנה עיצובי רצוי וכן גם תקציב. כפי שאפילו כלים בסיסיים כמו פליירים מהווים למעשה משפחה רחבה בעלת מאפיינים ייחודיים, כך גם כל סלון יקבל לאחר שיפוץ מראה, אופי וסגנון משלו. 

כל האפשרויות של טיפול בריצוף

לפני שנזמין מעצב פנים או צוות של פועלים המלווים בקבלן שיפוצים, המצוידים במקדחות, פליירים, סולמות, כפות טייחים וכל יתר הכלים, החליטו מהו אופי הריצוף הרצוי לכם. שימו לב שלא רק עיצוב המרצפות, הצבעים והסגנון שלהם יקרינו על אופיו של הסלון המחודש. החליטו מה אהוב עליכם יותר, האם מרצפות בגודל סטנדרטי או האם כאלו בגודל ייחודי. ומעל לכל, קבלו את ההחלטה האם הריצוף יוחלף לגמרי או האם ייושמו המרצפות בהדבקה. 

ריצוף בהדבקה, משמעותו טיפול מהיר וזול יותר. הליך שכזה יתאים לשיפוץ פחות מקיף או כאשר התקציב צנוע יותר. את האריחים החדשים מדביקים על הקיימים, לאחר עבודות הכנה מקדימות. אין צורך לפרק ריצוף קיים ולפנות את הפסולת, אלמנטים שמעלים את המחיר באופן ניכר. פירוק המרצפות מקובל מאוד כאשר השיפוץ מקיף. לבית יגיעו לא רק פועלים המצוידים עם פליירים אלא גם עם ציוד נוסף וכלים להריסה ועקירת המרצפות. זוהי הזדמנות להחליף תשתית ולארגן שינוי בסלון בצורה מקיפה, למשל הנמכת תקרה, שינוי מבנה החלל על ידי קירות גבס והחלפת כל גופי התאורה. 

כל האפשרויות של עיצוב בצבע 

מלבד ריצוף חדש, סלון משופץ יולבש תמיד בצבע חדש. ואין להניח שמדובר רק על סיוד הקירות. ראשית דבר, מבצעים חידוש וטיפול בקירות עצמם. הפועלים עם כלי עבודה מתאימים יבצעו תיקוני טיח, סתימת חורים וכל מה שצריך כדי שהקיר המשופץ ייראה כמו חדש. רק לאחר מכן תתבצע הצביעה בכמה שלבים. ראשית, נעשה שימוש בחומר שנקרא פרמייר, לפי הצורך. זהו צבע יסוד ש"מדביק" את השכבות הבאות בצורה מושלמת, שלא יהיו קילופים. לאחר מכן מבצעים סיוד בשתי שכבות לפחות, של הגוונים הרצויים. נדגיש שעבודות הצבע תלויות ברצונכם להעניק לעצמכם סגנון ייחודי ומלבד הצבעים הבסיסיים ישנם גם שדרוגים. למשל ניתן להעניק לקיר גימור בסגנון משי או שליכט יוקרתי. התוספות כרוכות בתוספת תשלום ויש להביא זאת בחשבון בעת התכנון התקציבי לפני תחילת העבודה. 

כל האפשרויות של שינוי החלל באמצעות גבס 

אנשי גבס המתמחים בשינוי קונספט וחלל באמצעות קירות חדשים, לא יגיע עם מברגות, מברגים ויתר הכלים מבלי שתהיה תוכנית מקדימה. אם תרצו שינוי עמוק בסלון והשיפוץ יהיה כולל, תכננו בעצמכם או עם מעצב פנים מה תרצו כתוצאה הסופית. בעזרת קירות גבס ניתן לבצע הפרדה חללים או נישות, בתוך חלל גדול. עיצוב בגבס יכול לכלול הנמכת תקרה או הוספת שכבבה אקוסטית. נישה לטלוויזיה או אפילו יצירת שידות מגבס או מדפי גבס מעניקים אופי שונה לסלון, מן הקצה אל הקצה. 

להלביש את הסלון מחדש - הום סטיילינג

את הטאץ' הסופי של הסלון בגמר השיפוץ יעניק שלב נוסף של הום סטיילינג. בשלב זה אין צורך בפועלים עם כלים וציוד לעבודה בגובה. הלבשת הסלון בעיצוב חדש לגמרי נעשה בעזרת מעצב או מעצבת פנים. באמצעות שימוש באקססוריז, שימוש נכון בגופי תאורה, ווילונות, שטיחים ורהיטי קונספט, משלימים שיפוץ למראה סלון מלהיב כרצונכם. 

לסיכום, שיפוץ הסלון יתבצע על ידי גיבוש תקציב, העלאת רעיונות וקונספטים ולבסוף, טיפול מתאים בכל האלמנטים, ריצוף, גבס, קירות, צבע ונגיעות של הום סטיילינג. 

 

כתוב תגובה