חיפוש
מיון לפי
סגור

כמה נקודות על מסור יהלום

ישנם 2 סוגים של מסור יהלום: יש את המסור הסטנדרטי בו שמים דיסק ניסור. ישנו סוג נוסף של מסור יהלום, בו שמים שרשרת מפלדה המצופה באבקת יהלום. לפני שמתחילים לנסר את משטח הבטון, קודחים חורים קטנים משטח. נוהל זה חשוב מאוד במיוחד אם רוצים לנסר רק חלק מהקיר. ישנם נהלים וכללים נוספים שחשוב לשמור במהלך ניסור בטון באמצעות מסור יהלום.

בטיחות מעל הכל!

ישנם הנחיות בטיחות חשובות שיש לבדוק ולבצע  לפני השימוש במסור יהלום. על מנת למנוע פגיעות, חשוב מאוד לעבוד בצורה מדויקת. לעולם אין לנסר עם מסור יהלום אשר הלהב שלו לא תקין! חשוב לבדוק את תקינות דיסק המסור לפני התחלת העבודה.

בדקתם האם עוברים צינורות באזור אותו רוצים לנסר?

לא הייתם רוצים שהפועל ינסר את קיר הבטון, ופתאום לגלות שנוסרו חוטי חשמל, או צינורות מים. לכן, חשוב לבדוק קודם האם אין צנרת חיונית בקיר. כמובן, חשוב לבדוק שהקיר המיועד לניסור לא כולל את יסודות הבניין. אותם בדיקות יש לבצע כאשר רוצים לנסר תקרה או רצפה מבטון. לפני כל החלטה על ניסור בטון, מומלץ להביא מהנדס שייתן חוות דעת מקצועית.

האם כל פועל יכול לעבוד עם מסור יהלום?

כיוון שניסור בטון דורש הרבה מומחיות, לא כל פועל רשאי לנסר בטון באמצעות מסור יהלום. יש לעבור קורס הכשרה מיוחד על מנת שיהיה אפשר לנסר בטון. לכן, כאשר אתם מחפשים חברה מקצועית לניסור בטון- וודאו שהם מעסיקים פועלים מקצועיים ומוסמכים. ככל שעובי הבטון אותו יש לנסר הינו גדול יותר, כך על הפועלים להיות מקצועיים יותר.

האם לפועל העובד עם המסור יש ציוד הגנה?

הגיצים היוצאים ממסור היהלום בעת העבודה, יכולים להיות מסוכנים מאוד לגוף האדם. לכן, על הפועל העובד עם המסור- ללבוש את כל ציוד ההגנה הנדרש. עליו לחבוש כובע הגנה מיוחד. בנוסף- עליו לשים כפפות פלדה מיוחדות על ידיו. עליו ללבוש אפוד מגן מיוחד.

מי מפנה את שאריות הבטון שנוסר?

חברות לניסור בטון, משתדלות לפנות את שאריות הבטון לאחר הניסור. לפעמים- חתיכות הבטון המנוסרות יהיו קטנות. אולם לפעמים, חתיכות הבטון יהיו במשקל רב. חברה מקצועית העוסקת בניסור בטון, אינה זורקת את שאריות הבטון, אלא מוכרת לחברות בנייה ושיפוצים. חתיכות אלו יכולות לשמש לצרכים אחרים קבלני שיפוצים. חשוב מאוד לסכם עם החברה שפינוי הבטון מוטל עליה.

 חשוב לבחור אך ורק במקצוענים!

ניסור בטון אינו משחק ילדים! חשוב לבחור אך ורק בחברה שמעסיקה פועלים מנוסים ומוסמכים שעברו הכשרה כיצד לנסר בצורה בטוחה באמצעות מסור יהלום. למשל "יהלומי ניסור בטון". מומלץ לכם לבדוק מיהם הלקוחות של החברה. האם היא עובדת עם חברות בנייה גדולות וידועות? מהם הפרויקטים שביצעה החברה ברחבי הארץ?

כתוב תגובה